Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AQJ 4.2 340 KM] wymiana silnika 4.2 v8

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

[ AQJ 4.2 340 KM] wymiana silnika 4.2 v8

Post autor: martin_wml » 27 lut 2012, 16:19

Witam,
Kolega ma problem z s6,mianowicie silnik bierze duże ilości oleju <uoee>
Wspólnie uradziliśmy,że taniej i szybciej będzie go wymienić niż remontować (na drugi z gwarancją). Stąd moje pytanie,czy przy wymianie gołego silnika ma znaczenie jego kod?
Czy można włożyć z innym kodem i założyć osprzęt od starego? Zaznaczam,że ten "nowy" też jest od s6 340km

Karol89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 31 lip 2011, 17:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Karol89 » 27 lut 2012, 19:06

Na pewno sam słupek i głowice się nie różnią jeśli to ten silnik sprzed liftowej S6 czyli 340km
więc i osprzęt powinien być ten sam z resztą przy zmianie jedynie samego silnika czyli bez osprzętu (sprzęt zostaje ten sam ) nie powinno być problemu najmniejszego.
Najlepiej dokładnie przyjrzeć się silnikowi temu co ma twój kumpel w S6 i temu co chcecie/macie zamiar włożyć i porównać różnice. <okok>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 27 lut 2012, 19:08

A jaka jest ta gwarancja ( jak długa ) i co obejmuje?
Może się okazać że zamienił stryjek siekierkę ...... :(

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 27 lut 2012, 19:17

Nie kolego,to pożądna firma(co najważniejsze na miejscu) żadne wysyłki.Mają goły "słupek" jak to oni mówią.Czyli blok,miska głowice i dekle w komplece.Poprostu zdemontowany osprzęt i kolektor.I jeszcze pytanie czy można taki "słupek" wziąć od wersji 300km?W koĂącu 4.2 to 4.2,a te 40koni więcej w s6 to chyba wtrysk i komputer???? No chyba,że się mylę.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 lut 2012, 00:25

Taki sam jest tylko dół silnika, reszta niestety w silnikach S jest inna (korby, tłoki, wałki, glowica)

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 29 lut 2012, 16:38

Ok,dzięki.Kupiliśmy całą s6 z tego samego roku na części,więc po problemie <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja