[ASN 3.0 220 KM] Wymiana rozrządu ASN
[ASN 3.0 220 KM] Wymiana rozrządu ASN
Witam
Czy ktoś z klubowiczów posiada może technologie wymiany rozrządu i termostatu w silniku ASN?
Czy ktoś z klubowiczów posiada może technologie wymiany rozrządu i termostatu w silniku ASN?
- PiwnoBrody
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 16 mar 2014, 12:03
- Lokalizacja: Warszawa
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Były już tematy, jak to po wymianie rozrządu auto nie miało mocy i okazało się, że rozjechany rozrząd był winowajcą to po pierwsze.
Drugie, to napęd rozrządu nie jest standardowy jak w reszcie Vek Audi, czyli jedno koło pasowe, drugi wałek połączony łańcuszkiem. W ASN masz dwa koła pasowe na głowicy i większe ryzyko, że któreś z nich się przestawi.
Trzecia sprawa: dobry mechanik nie pozwoli sobie na ryzyko i zawsze użyje blokad
adamm02, mam nadzieję, że to ci pomoże:
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... GU&cad=rja
Do odważnych świat należy!
Miłej lektury
Drugie, to napęd rozrządu nie jest standardowy jak w reszcie Vek Audi, czyli jedno koło pasowe, drugi wałek połączony łańcuszkiem. W ASN masz dwa koła pasowe na głowicy i większe ryzyko, że któreś z nich się przestawi.
Trzecia sprawa: dobry mechanik nie pozwoli sobie na ryzyko i zawsze użyje blokad

adamm02, mam nadzieję, że to ci pomoże:
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... GU&cad=rja
Do odważnych świat należy!
Miłej lektury

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Nie wiem człowieku skąd Ty się urwałeś... Bez kitu!metyoo pisze:Były już tematy, jak to po wymianie rozrządu auto nie miało mocy i okazało się, że rozjechany rozrząd był winowajcą to po pierwsze.
Drugie, to napęd rozrządu nie jest standardowy jak w reszcie Vek Audi, czyli jedno koło pasowe, drugi wałek połączony łańcuszkiem. W ASN masz dwa koła pasowe na głowicy i większe ryzyko, że któreś z nich się przestawi.
Gdyby wszyscy robili wszystko idealnie tak jak opisujesz to świat byłby idealny. Snujesz teorie na temat wszystkiego a sam penie naprawiasz swoje auto w garażu, jestem bardzo ciekawy jak wygląda i jeździ Twoje super 2.7. Chętnie bym podłączył się do kompa i sprawdził czy jest tak idealne jak Ty

- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
O co ci chodzi?Nie wiem człowieku skąd Ty się urwałeś... Bez kitu! ...
Jeśli masz coś do dodania, masz konkretne argumenty, proszę przytocz, a bezpłodne wypowiedzi i osądy ludzi, których nawet na oczy nie zobaczyłeś zachowuj dla siebie.
O jakie teorie ci chodzi? W swojej wypowiedzi przybliżyłem tylko budowę, a dokładniej różnicę budowy głowic.
Naprawy wykonuję sam, auto jeździ, jak wygląda-link do mojego auta, w między czasie zaszły pewne zmiany detalingowe, tylko na plus.
Poza tym nigdzie nie napisałem, że mam idealne auto, bo ma swój wiek i jakieś mankamenty z nim związane, jeśli kolega posiada 12 letni samochód w stanie kolekcjonerskim to szacunek.
Bardzo chcesz zobaczyć, zapraszam z komputerem, czujnika grubości lakieru nie bierz, bo wiem, że miał przez poprzedniego właściciela malowany błotnik, chyba, że bardzo chcesz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy