Witam!
W moim C5 słychać podczas dodawania gazu z okolic silnika dziwne gwizdanie. Na wolnych obrotach jest ok. Gwizdać zaczyna od ok. 1500 obr. Mechanik osłuchał i powiedział, że jest to zużyta rolka napinacza paska wielorowkowego. Wobec powyższego mam pytanko, czy napinacz zdejmę bez rozbierania przodu, czy jest w miarę dostęp, czy ktoś z Was już to odkręcał? Jak on jest zamocowany?
Bardzo dzięki za pomoc.
[A6 C5] Wymiana napinacza paska wielorowkowego w 2.4
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. odkręcisz bez zdejmowania przodu (chyba że w c5 jest mniej miejsca między chłodnicą a silnikiem ) jest przykręcony na jedną śrubę imbusową i to wszystko .ja u siebie zmieniłem samo łożysko - da się
za łożysko zapłaciłem 10pln a nowy napinacz sam zobacz ile http://www.iparts.pl/czesc/napinacz-pas ... 68924.html .pozdro

tylko quatrro
!

spoko dzięki. Nie wymieniam napinacza całego, tylko samą rolkę. Na łożysku SKF zapłaciłem 40 zeta. Więc nie ma tragedii. Bardziej interesuje mnie czy można podejść bez kanału od góry, czy muszę włazić do dziury i atakować z dołu. Znajomek twierdzi, że najlepiej odkręcić wiatrak i dojście jest z góry. Ciasno ale ponoć da się radę. 

było 80 B4 1.9 TDI 1Z, A4 B5 1.8T AEB....jest A6 C5 2.4 V6 ARJ 
