Witajcie. Kilka dni temu moja kobieta jechała wyżej wymienionym Audi 2,8 ACK 2001 z quattro i dzielonym wydechem. Nagle auto zaczęło jej szarpać dławić się i dymić spod lewego nadkola. Byłem daleko od domu także wezwałem kolegę na pomoc. Jedyne co mogli zrobić to odłączyć prąd. Dymienie powoli ustąpiło. Przyjechałem dzisiaj na oględziny i widzę zderzak stopiony przy lewej końcówce i ogólnie całą lewą stronę wydechu aż rudą od przegrzania. Na blacie nie palił się check. Podłączyłem Torque nie pokazało żadnych błędów. VAG pokazał więcej. Odpaliłem auto bez problemu, zrobiłem rundę po okolicy, nic się nie dzieje. Włączyłem podgląd na pracę sond lambda, wszystkie cztery pracują normalnie (sporadycznie dwie tylne wywalają błąd katów), katalizatory mam tylko dwa wstępne bo zasadnicze wyciął poprzedni właściciel, błąd czujnika temperatury silnika wyskakuje mi co jakiś czas, szykuję się do wymiany powoli. Błąd niskiego napięcia pojawił się pewnie w związku z tym że obroty spadały do 500/min kiedy jej przygasał. Co tu się odjaniepawliło? Bo ja nie mam pojęcia... Na chwilę obezną auto pracuje normalnie i nic się nie dzieje...
11 Znalezione:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-00 - -
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-10 - - - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
P0139 - 35-10 - - - Intermittent
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0430 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
[2,8 ACK Q] wydech lewego banku rozgrzany do czerwoności
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:21
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krosno
Re: [2,8 ACK Q] wydech lewego banku rozgrzany do czerwoności
Ewidentnie problem z zapłonem. Sprawdź ustawienie rozrządu (poluzowało się koło, rozsypał napinacz )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 gru 2019, 13:39
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Re: [2,8 ACK Q] wydech lewego banku rozgrzany do czerwoności
Po tym incydencie, na ten moment auto pracuje bez zastrzeżeń... z rozrządem i łańcuszkami wszystko ok, rozrząd miałem lekko kopnięty już wcześniej. http://vaglogi.pl/log-090_093_sAGwF.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga