[A6 C5 2.4 2.8] Wycięcie katalizatora i oszukanie sondy lamb
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
[A6 C5 2.4 2.8] Wycięcie katalizatora i oszukanie sondy lamb
Jak oszukać drugą sondę za katalizatorem po wycięciu jego?
Bez tego tylko po wycięciu kata najprawdopodobniej będzie palił się check.
Bez tego tylko po wycięciu kata najprawdopodobniej będzie palił się check.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No znalazłem o tych emulatorach i znalazłem emulatory sond lambda ale wydaje mi się że to są emulatory do sond przed katem o wartościach od 0v do 1v. Był też jeden z zakresem do 5v. Te sondy za katami są trochę inne i czy czasem one nie potrzebują jakiegoś innego emulatora? Czy ktoś już miał z tym do czynienia?
Re: [A6 C5 2.4 2.8] Wycięcie katalizatora i oszukanie sondy
fassi1 pisze:Jak oszukać drugą sondę za katalizatorem po wycięciu jego?
Bez tego tylko po wycięciu kata najprawdopodobniej będzie palił się check.
Trochę odświeżę temat dla mało zorientowanych


kupiłem u tego gościa



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
a czy to prawda ze po wyciceciu auto zachowuje sie dobrze , a nawet lepiej niz z katami ? , czy wtedy spalanie nie wzrosnie?Zagór pisze:Jak masz, działają, nie grzechoczą, nie wywala błędów sprawności, to ich nie ruszaj.raftor pisze:Witam
przyłacze sie do tematu po co w ogole wycinac katy ?
Jak występuje jedno z powyższych, to warto je usunąć, bo blokują wydech, i auto nie oddycha jak należy
wiem ze niektózy wycinaja katy bo teoretycznie wzrasta moc , a ponadto w nich znajduja sie metale szlachetne i mozna je sprzedac , jesli tak to orientuje sie ktos za ile ? w przypadku quatro sa 2
a no i jakie błedy moga wywalac , lub jakie moga byc objawy zapchanych albo uszkodzonych katów z checia sie temu przyjze

pozdrawiam
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Moc nie wzrasta,poprostu auto chętnie wkręca się na obroty,ja bebeszyłem wstępne katy i wyciąłem ostatnie,wstawiłem tuleje pod sondy,ale co jakiś czas wywalał błąd katów,obecnie po dłuższym okresie przestał już wywalać.Mam wstawione rury przelotowe.Dżwięk jest metaliczny no i wali z rury
Dlatego postanowiłem wstawić zamienniki.

Nie wiem jak to jest w Audi, ale kiedyś wyciąłem katy z BMW E32 3l V8, błedów nie było, ale smród z wydechu stojąc na światłach był nie do zniesienia, i powiedziałem ze nigdy wiecej nie usunę sprawnych katów. Czytałem że niby audi inaczej to znosi, ale jak by nie patrzyc w katach dopalaja sie spaliny, a jak ich nie ma wszystko wydostaje sie na zewnątrz tworząc smród spalin.
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka