Witam wszystkich
Stoi przede mną konieczność wymiany cewki (2 moduły są zużyte i szarpie na wolnych więc raczej kupię nowy cały komplet). Wiem że polecane są cewki ORI firmy BREMI, ale też cewki ERA były parę razy polecane. Z tym że ERA robi 2 rodzaje cewek:
- ERA cewka zapłonowa (kostka) (wyk. OE) AUDI/SKODA/VW 2.4i/2.6/2.7/ 2.8 V6 08.91-12.97 numer ERA880074 za cenę ok 1000 zł
- ERA cewka zapłonowa (kostka) AUDI/SKODA/VW 2.4i/2.6/2.7/ 2.8 V6 08.91-12.97 numer ERA880074B za cenę (tu rzecz najważniejsza) 400 złotych
Według INTERCARSu do AMX pasują obydwie. Czy ktoś może powiedzieć czym różnią się te cewki ERA oraz czy można spokojnie kupić tańszą za 400 i nie przepłacać 1000 za droższą?
[AMX 2.8 193 KM] Wybór cewki zapłonowej do 2.8 AMX
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 12 mar 2012, 10:09
- Lokalizacja: Puławy
Kupywałem cewkę dwa tygodnie temu.
Pytałem najpierw w aso o cenę tam usłyszałem, że oryginał NGK to koszt 1590,00PLN brutto.
Potem zapytałem w zaprzyjaźnionym sklepie z częściami i za tą samą cewkę, bo również NGK zapłaciłem niespełna 30%wartości cewki z ASO.
Co prawda później okazało się, że i tak cewkę kupiłem niepotrzebnie ponieważ problem mój leżał gdzie indziej.
Polecam popytać w różnych sklepach motoryzacyjnych.
Przepłacać na pewno nie warto!
Pytałem najpierw w aso o cenę tam usłyszałem, że oryginał NGK to koszt 1590,00PLN brutto.
Potem zapytałem w zaprzyjaźnionym sklepie z częściami i za tą samą cewkę, bo również NGK zapłaciłem niespełna 30%wartości cewki z ASO.
Co prawda później okazało się, że i tak cewkę kupiłem niepotrzebnie ponieważ problem mój leżał gdzie indziej.
Polecam popytać w różnych sklepach motoryzacyjnych.
Przepłacać na pewno nie warto!
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 12 mar 2012, 10:09
- Lokalizacja: Puławy
Kupiłem w końcu w IC cewkę ERA za ok. 400 zł bo inne (oryginał BREMI) i ta ERA za 1000 zł nie były już nigdzie poza ASO dostępne. Zmieniłem też przewody na BERU no i muszę przyznać że silnik ładniej pracuje na wolnych. Nie było wcześniej tragedii- trzymał obroty ale przy manewrach "bezgazowych" potrafił się zawahać i zgasnąć. Teraz ładnie i równiutko pracuje, zrobiłem chyba 2-3 tys km od wymiany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin