Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8 Q] Wtryskiwacze benzyny

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Lechunlx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 02 sie 2008, 23:11
Imię: Leszek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gliwice

[A6 C5 2.8 Q] Wtryskiwacze benzyny

Post autor: Lechunlx » 11 cze 2010, 16:02

Wtam, ostatnio miałem okazje zdjąć sobie listwe wtryskową w moim autku i zobaczyłem coś, że jeden z wtryskiwaczy jest koloru czerwonego. Tak ma być czy jest on włożony z jakiegoś innego modelu ?
Pozdrawiam :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 13 cze 2010, 16:45

witam.na pewno jest inny powinny być wszystkie koloru niebieskiego jak np. tu http://moto.allegro.pl/item1050454562_a ... nzyna.html sprawdz numer wtryskiwacza powinien mieć numer 078 133 55IL jeśli jest inny inna jest jego wydajność niż tych niebieskich .pozdro
tylko quatrro !!!

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 14 paź 2012, 17:21

Sorki, ze odgrzewam kotleta. Czy falowanie i przygasanie silnika na benzynie (a w miare stabilna praca na gazie) jest objawem padania wtryskiwaczy PB???

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 paź 2012, 21:03

Niekoniecznie.
Zacznij od sprawdzenia pompki paliwa i przepływki na początek.

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 15 paź 2012, 18:33

Czy warto zastosowac jakis srodek/dodatek do benzyny czyszczacy wtryski?

A moze przyczyna falowania jest prozaiczna- majac gaz tankuje PB najczesciej lekko ponad rezerwe- woda w baku???

Czy przeplywomierz to droga sprawa? Jak zbadac?

Wymiana swiec? - maja sporo wylatane

Ew. kable WN?

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 16 paź 2012, 11:54

borussia_CK pisze:Sorki, ze odgrzewam kotleta. Czy falowanie i przygasanie silnika na benzynie (a w miare stabilna praca na gazie) jest objawem padania wtryskiwaczy PB???
własnie jak wspomniałeś w miarę stabilna praca na lpg... ostatnio przez "rozregulowany" gaz miałem problemy z jazdą na benzynie sterownik lpg pozmieniał sobie ustawienia ecu pb...
Pojeżdzij na samej benzynie - u mnie po około 100 km ustawienia benzynowe wróciły do normy i pojechałem na przegląd gazowy i regulację
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 16 paź 2012, 17:47

maro_stg, Obys mial racje, zaleje porzadna benzynka, pojezdze jak Ty i zobaczymy. Jutro jade do mechanika z tymi zaciskami hamulcow to tez zaciagne jezyka co i jak, jak on to widzi.

Co sadzicie Panowie o dodatkach do benzyny? Ma to sens czy stwarza zagrozenie??? Czy wode w baku mozna bezpiecznie denaturatem potraktowac???

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 16 paź 2012, 19:11

borussia_CK pisze:maro_stg, Obys mial racje, zaleje porzadna benzynka, pojezdze jak Ty i zobaczymy. Jutro jade do mechanika z tymi zaciskami hamulcow to tez zaciagne jezyka co i jak, jak on to widzi.

Co sadzicie Panowie o dodatkach do benzyny? Ma to sens czy stwarza zagrozenie??? Czy wode w baku mozna bezpiecznie denaturatem potraktowac???
Dodatków nie próbowałem, ale zawsze leję tylko Pb 98 i stram się mieć 1/3 baku benzyny...
Przegoń go trochę na benzynce i zobaczysz czy pomogło, jesli nie to całkiem możliwe że pompa paliwa już słabe ciśnienie daje - piszesz że na rezerwie jeżdzisz!
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 16 paź 2012, 22:33

Tak, qrcze tyle zeby sie na FIS nie swiecila rezerwa. Wiem, to moj blad- jak tylko wylize sie z tego obronna reka to juz nie bede tak malo lac a i pompa paliwowa na tym zyska. Obstawiam tez brudny filtr paliwa.

Zbyt duzo PB nie oplaca sie o tyle miec, ze benzyna w miare uplywu czasu jakby "wietrzeje".

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 17 paź 2012, 12:29

borussia_CK pisze:Tak, qrcze tyle zeby sie na FIS nie swiecila rezerwa. Wiem, to moj blad- jak tylko wylize sie z tego obronna reka to juz nie bede tak malo lac a i pompa paliwowa na tym zyska. Obstawiam tez brudny filtr paliwa.

Zbyt duzo PB nie oplaca sie o tyle miec, ze benzyna w miare uplywu czasu jakby "wietrzeje".
ja też kombinowałem z wymianą filtra paliwa - nie pomogło...
przed sprawdzeniem pompy paliwa u mechanika pomyslałem zaleję więcej beny i pojeżdze na benie - poprawa w 100%

Po zrobieniu kilkudziesięciu km na gazie - powrót do falowań i poszarpywań na pb

a jaką masz instalację lpg? wtryskiwacze, reduktor, komputer?
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 paź 2012, 12:40

maro_stg pisze:
borussia_CK pisze:Tak, qrcze tyle zeby sie na FIS nie swiecila rezerwa. Wiem, to moj blad- jak tylko wylize sie z tego obronna reka to juz nie bede tak malo lac a i pompa paliwowa na tym zyska. Obstawiam tez brudny filtr paliwa.

Zbyt duzo PB nie oplaca sie o tyle miec, ze benzyna w miare uplywu czasu jakby "wietrzeje".
ja też kombinowałem z wymianą filtra paliwa - nie pomogło...
przed sprawdzeniem pompy paliwa u mechanika pomyslałem zaleję więcej beny i pojeżdze na benie - poprawa w 100%

Po zrobieniu kilkudziesięciu km na gazie - powrót do falowań i poszarpywań na pb

a jaką masz instalację lpg? wtryskiwacze, reduktor, komputer?
Gaz do regulacji panowie, chyba że z samą instalacją już nie najlepiej - rozkalibrowane wtryski czy problemy z reduktorem :(

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 17 paź 2012, 12:48

Zagór pisze:
maro_stg pisze:
borussia_CK pisze:Tak, qrcze tyle zeby sie na FIS nie swiecila rezerwa. Wiem, to moj blad- jak tylko wylize sie z tego obronna reka to juz nie bede tak malo lac a i pompa paliwowa na tym zyska. Obstawiam tez brudny filtr paliwa.

Zbyt duzo PB nie oplaca sie o tyle miec, ze benzyna w miare uplywu czasu jakby "wietrzeje".
ja też kombinowałem z wymianą filtra paliwa - nie pomogło...
przed sprawdzeniem pompy paliwa u mechanika pomyslałem zaleję więcej beny i pojeżdze na benie - poprawa w 100%

Po zrobieniu kilkudziesięciu km na gazie - powrót do falowań i poszarpywań na pb

a jaką masz instalację lpg? wtryskiwacze, reduktor, komputer?
Gaz do regulacji panowie, chyba że z samą instalacją już nie najlepiej - rozkalibrowane wtryski czy problemy z reduktorem :(
ja właśnie opisuję że po wymianie wtryskiwaczy gazowych(miałem niestety waldemary czerwone) i regulacji poprawiło się - tak więc może kolega będzie miał to samo
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 18 paź 2012, 09:21

maro_stg, Hej, ja mam zółte. STAG3000, Tomassetti. Ja juz troche zgłupialem, bo po porannym tylko lekkim "czkaniu" jak juz pochodzil to na LPG jak i PB szedl dobrze. Zajechalem do mechanika i lipa bo on sie niczego nie dopatrzyl- przejechal sie, nic nie szarpalo, rowno na obrotach wskazowka. Czyzby wilgoc??? Bo dzien byl cieply i sloneczny a w nocy byla mgla wiec rano dlatego tak "czkal".

Podobno komp silnika sie adoptuje do paliwa i stad sie bierze pewnie to, ze jak pojezdzi sie na PB to sie dopasuje do PB, jak na LPG to znow do LPG. Moze po prostu warto od czasu do czasu przeleciec na benz. zeby wtryski popracowaly, pompa i wogole uklad zasilania a tak to olac sprawe i jak na PLG rowniutko to niech tak bedzie. Lac dobre paliwo, nie wychlac do rezerwy, a co z tymi dodatkami? Mit ze poprawia i czysci wtryski czy mozna sobie dodatkowe qq zrobic??? Mechanik mi powiedzial, zebym sie w zadne denaturaty "wyciagajace" wode z baku przypadkiem nie bawil.

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 18 paź 2012, 10:34

Jak od wilgoci to też mogą byc przewody - wiadomo na lpg częściej siadają; jesli dawno wymieniałeś świece i przewody to może warto zainwestowac a audi się odwdzięczy bezproblemową jazdą
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 18 paź 2012, 12:31

maro_stg, No ja planowalem juz od dluzszego czasu taka wymiane i bylbym wdzieczny gdyby tylko to bylo przyczyna. Swiece i kable (podobno ori) sa jeszcze od przedostatniego wlasciciela, a ostatni instalowal gaz. O tym, ze swiece, kable i aku to podstawa tak naprawde to juz sie dawno przekonalem na poprzednich autach. Mgla gorsza od mrozu, bo mrozne powietrze przynajmniej suche jest a wilgoc z mgly wciska sie wszedzie.

[ Dodano: 2012-10-19, 11:21 ]
Dzis tescik na expresowce- na benzynie wkreca sie strasznie na obroty niewspolmiernie do przyspieszenia/mocy. Przelaczylem na LPG- obroty spadly. Nie sadze, zeby to swiece czy kable byly winne. Benzyna dobra zalalem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja