[ A6 C5] Wskazówka Paliwa a LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2010, 21:23
- Lokalizacja: Grodzisk mazowiecki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
- Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych
daniel.tymek sam sobie odpowiedziałeś prawie na pytanie wiadomo jak żydek się włącza to odrazu na stacje, a najlepiej nie dopuszczać do włączenia się kontrolki. To że ci się pojawi na fisie 0km to nie znaczy że od razu zatrzesz pompe, bo jeszcze jakieś opary paliwa masz w baku. Aby zatrzeć musisz wyjezdzic do cny paliwo. Ja nie dopuszczam aby zeszło do 1/4 na wskazowce. Jak do chodzi do tego momentu od razu na stacje i do pelna.
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant
jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant

Audi A3 Quattro dla żonki

- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Auto nie pozwoli wysuszyć przewodów paliwowych i pompy - masz w baku czujnik który przy krytycznie niskim poziomie zgasi silnik i tyle. Pytanie tylko czy czujnik jest sprawny i czy ktoś wcześniej nie wpadł na pomysł by "naprawić" go przy pomocy mostka z opornika.
Gadka zupełnie nie na temat, załóż swój i poproś o przeniesienie postów.
Gadka zupełnie nie na temat, załóż swój i poproś o przeniesienie postów.