Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARJ 2.4 165 Koni] Walka z motorem

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 28 wrz 2015, 22:56

w BDV nie ma wielkich różnic - 4 sondy , inny układ odm i to praktycznie wszystko ;)

tayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 sie 2014, 21:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tayhem » 28 wrz 2015, 23:44

No ok, nie znam się, więc powiedz mi czy ten cały ezektor może powodować spalanie oleju?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 wrz 2015, 09:34

U mnie po wymianie odm i ezektora na nowy spalanie oleju spadło z 400 ml do 200ml / 1000km.

Wyciągnij ezektor i sprawdź czy jest drożny to podstawa.

spyo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 05 mar 2013, 13:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: spyo » 29 wrz 2015, 10:53

Ja proponuję zmienić mechanika skoro nie potrafi poprawnie zdiagnozować problemu i naciąga na takie koszty. Jakby mi mój kiedyś źle coś zdiagnozował i bym wtopił jakąkolwiek kase, to od razu szukałbym innego, a od 5 lat robię wszystko u tego samego i zawsze Problem rozwiązany od ręki za pierwszym razem.

Odnośnie spalania moja pali mi w mieście 12-13 zależnie od tego czy jezdze miesiac spokojnie, czy cisne, a jak naprawde cisne caly miesiac to idzie max 13,5. W trasie 80-110km/h 9,5L, na trasie do chorwacji i z powrotem 10-10,5L i leciało się te 140-160, więc naprawdę zmień mechanika i niech ktoś to porządnie zdiagnozuje.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 29 wrz 2015, 15:17

Spalony olej czuć jeszcze dość długo po naprawach. Inna sprawa to uszczelnienie silnika. To, że założono nowe uszczelki nie oznacza, że prawidłowo. Jest kilka niuansów, o których trzeba wiedzieć (silikon w narożnikach, simeringi o odpowiednim kierunku itp.). Spalanie też należy do raczej wysokich - przy jeździe po trasie do 140km/h nie przekracza u mnie 13-13,5l/100 LPG. Po takich jazdach, jakie Cię spotkały wątpię również w prawidłowe wystrojenie i dobór podzespołów LPG. To też do weryfikacji.

No i konieczne są wspomniane wcześniej logi.
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja