
[ARJ 2.4 165 Koni] Walka z motorem
Ja proponuję zmienić mechanika skoro nie potrafi poprawnie zdiagnozować problemu i naciąga na takie koszty. Jakby mi mój kiedyś źle coś zdiagnozował i bym wtopił jakąkolwiek kase, to od razu szukałbym innego, a od 5 lat robię wszystko u tego samego i zawsze Problem rozwiązany od ręki za pierwszym razem.
Odnośnie spalania moja pali mi w mieście 12-13 zależnie od tego czy jezdze miesiac spokojnie, czy cisne, a jak naprawde cisne caly miesiac to idzie max 13,5. W trasie 80-110km/h 9,5L, na trasie do chorwacji i z powrotem 10-10,5L i leciało się te 140-160, więc naprawdę zmień mechanika i niech ktoś to porządnie zdiagnozuje.
Odnośnie spalania moja pali mi w mieście 12-13 zależnie od tego czy jezdze miesiac spokojnie, czy cisne, a jak naprawde cisne caly miesiac to idzie max 13,5. W trasie 80-110km/h 9,5L, na trasie do chorwacji i z powrotem 10-10,5L i leciało się te 140-160, więc naprawdę zmień mechanika i niech ktoś to porządnie zdiagnozuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Spalony olej czuć jeszcze dość długo po naprawach. Inna sprawa to uszczelnienie silnika. To, że założono nowe uszczelki nie oznacza, że prawidłowo. Jest kilka niuansów, o których trzeba wiedzieć (silikon w narożnikach, simeringi o odpowiednim kierunku itp.). Spalanie też należy do raczej wysokich - przy jeździe po trasie do 140km/h nie przekracza u mnie 13-13,5l/100 LPG. Po takich jazdach, jakie Cię spotkały wątpię również w prawidłowe wystrojenie i dobór podzespołów LPG. To też do weryfikacji.
No i konieczne są wspomniane wcześniej logi.
No i konieczne są wspomniane wcześniej logi.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker