
[A6 C5 2.8 Q] uszczelka pokrywy zaworów
[A6 C5 2.8 Q] uszczelka pokrywy zaworów
Witam wszystkich. Mam zamiar wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów oraz świece zapłonowe. Czy jest sens przy okazji tych praz robić coś jeszcze, aby nie bawić się w powtórne ściąganie obudowy? Lepiej przeznaczyć wolny czas na
Pozdrawiam.

Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.
Re: [A6 C5 2.8 Q] uszczelka pokrywy zaworów
Witam.
Uszczelkę pod pokrywą zaworów wymieniałem przy okazji wymiany rozrządu.
Nie kupuj zamiennika lepiej dołożyć 40 zł i kupić oryginał. Na gołe oko
wygląda wszystko ok ale jak silnik osiąga swoją temperature - wycisło olej.
pozdrawiam,
Uszczelkę pod pokrywą zaworów wymieniałem przy okazji wymiany rozrządu.
Nie kupuj zamiennika lepiej dołożyć 40 zł i kupić oryginał. Na gołe oko

pozdrawiam,
[a6 c5 2.8 Q]
Uszczelnienia napinaczy łańcuszków powiadasz? Ale łańcuszków od czego. U nas rozrząd jest na pasku... Chyba że śmigasz kolokwializmami. Proszę o uściślenie. :shock: Kupiłem dobrą niemiecką uszczelkę 125 zyla na jedną stronę. Gość w sklepie odradza smarowanie jej dodatkowo termooodpornym silikonem, mechanik odwrotnie, tyle sposobów ilu mechaniorów he.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Mamy paski i łańcuchy :mrgreen: Tutaj masz więcej info, również na temat miejsc, w których należy dać silikon (na pewno nie po całej uszczelce).
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
LuQas,
Wtryski gazu sa polaczone z kawalkami przewodu gumoweo za pomoca opaski metalowej sciskanej srubokretem lub zaciskanej specjalnymi szczypcami(zaleznie od warsztatu ktory montowal bo widzialem i takich ktorzy robili to na opaski plastikowe-partactwo)Zanim zabierzesz sie za robotke sprawdz jakiej srednicy masz opaske i kup sobie kilka(co najmniej 6) i uwazaj jak bedziesz wyjmowal wtryski zeby nie sciagnac tych przewodow gumowych z wkretek w kolektorze ssacym.Oslone srodkowa musisz zdjac bo nie dostaniesz sie do wszystkich srub.Dobra Rada-Jesli masz zastosowane opaski zaciskane szczypcami (a takie sa w orginale dawane z kompletem wtrysku w wiekszosci przypadkow)to zmien je na male zaciskane na srubokret co ulatwi ci prace w przyslosci.
Pozdrawiam
Wtryski gazu sa polaczone z kawalkami przewodu gumoweo za pomoca opaski metalowej sciskanej srubokretem lub zaciskanej specjalnymi szczypcami(zaleznie od warsztatu ktory montowal bo widzialem i takich ktorzy robili to na opaski plastikowe-partactwo)Zanim zabierzesz sie za robotke sprawdz jakiej srednicy masz opaske i kup sobie kilka(co najmniej 6) i uwazaj jak bedziesz wyjmowal wtryski zeby nie sciagnac tych przewodow gumowych z wkretek w kolektorze ssacym.Oslone srodkowa musisz zdjac bo nie dostaniesz sie do wszystkich srub.Dobra Rada-Jesli masz zastosowane opaski zaciskane szczypcami (a takie sa w orginale dawane z kompletem wtrysku w wiekszosci przypadkow)to zmien je na male zaciskane na srubokret co ulatwi ci prace w przyslosci.
Pozdrawiam
Witam.Podłącze się do tematu. Mam pytanie odnośnie uszczelek napinacza łańcucha. O wymianie jednej z nich (tej po lewej stronie z tylu silnika po stronie pasażera) powstał już bardzo fajny manual stworzony przez jednego z forumowiczów. Ja mam natomiast problem z uszczelką, która się znajduje po stronie prawej (po stronie kierowcy ale z przodu silnika) Po wstępnych oględzinach zauważyłem ze tej niebieskiej uszczelki nie ma tam wcale (a powinna być?). Czy posiada ktoś jakiegoś manuala jak wymienić tą uszczelkę? Czy da się pościągać osłony aby mieć dostęp do tego miejsca bez rozbiórki przodu?Czy wymiana jest analogiczna jak uszczelki po drugiej stronie? Z góry dzięki za pomoc.
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Kolego największy problem to jest osłona rozrządu przykręcona do bloku, jak sie dobrze wpatrzysz to uszczeli są dokładnie takie same jak z drugiej strony od pasażera. Odpowiedajać na pytania, tak da sie tam dobrać bez demontażu całego przodu, wymiana jest analogiczna jak z drugiej strony. Jak byś miał pytania to pisz.
Jesli bym mógł prosić o informacje szczegółowe - jak dobrze pamiętam przednia osłona jets na zaczepy i powinna zejść, druga - wewnętrzna jest przykręcona do bloku? W któym miejsciu się znajdują śruby? Jaki klucz muszę sobie przygotować aby w miarę sprawnie tą osłonę zdjąć. Jeśli źle rozumuje to proszę mnie sprostować 
