[ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Jeśli mogę coś doradzić to lepiej się sam za to nie chytej bo efekty mogą być jeszcze gorsze jak masz teraz. Daj lepiej do ASO, wiadomo że zapłacisz więcej, ale na pewno wyjdzie Cię to mniej jak teraz płacisz (3 raz).A tak na marginesie... jakie uszczelki zakłada Ci ten Twój obecny mechanik? Oryginały?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Słuszna uwaga, ale nie upatrywałbym akurat problemu w odpowietrzaniu motoru.Przecież za odpowietrzanie jest odpowiedzialna odma, którą są odprowadzane gazu z obydwu stron. Dla spokoju można sprawdzić tę właśnie odmę, ale nie liczyłbym że to właśnie ona jest winna.Po prostu mechanik partacz i kropka.Zmień kolego mechanika, bo osiwiejesz a po co Ci to?mario1278 pisze:Kolego jeśli ci notorycznie wywala uszczelkę pod pokrywą zaworów szukał bym przyczyny w odpowietrzaniu motoru

usunieto 

uszczelka
i cos w tym jest znaczy w odpowietrzaniyu nie wiem czy top była bezposrednia przyczyna ale zasrany mechanik zlamał mi rurke odpowietrzmika i po proostu zaizolowal tasmą izolacyjna obwina doslownie dwa razy rurka sie tak zgiela ze nie byulo mozliwosci zeby bylo prawidlowe odpowiuetrzanie... nie wiem chyba mu cos zrobie
Pawel
kolego. jest takie cos jak ezektor. odpowiada on za odpowietzrenie skrzyni korbowej, czesto zdarza sie tak zo on sie zapycha i rosnie cisnienie pod pokrywami zaworów bo każde autko ma przedmuchy i gdzies to cisnienie musi ujsc a jesli ezektor bedzie zapchany to oczywiscie uszczelkami.
nr kat.
KYS 058 133 753 753 B
koszt w salonie około 70zł
pozdrawiam
nr kat.
KYS 058 133 753 753 B
koszt w salonie około 70zł
pozdrawiam
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Dokładnie o tym mówię. Miałem z tym do czynienia i przy okazji wizyty u mechanika dowiedziałem się że bardzo ważne jest żeby ten przewód był szczelny bo inaczej będzie motorem rzucać, nierównomierna praca itp itd.Niestety ten przewód sami widzieliście jakiej jest mizernej jakości i niestety pod upływem czasu zaczyna pękać.
Jest on od strony przepustnicy. ÂŁaczy on przepustnicę z serwem chamulcowym no i oczywiscie odmą. jest dobry sposób zeby to sprawdzic.Arek_R pisze:Kolego a gdzie znajduje sie ten ezektor.
sciag sobie oslone silnik, rozgrzej silnik i odkręć korek wlewowy. połóż na nim kartke paieru i zobaczysz. powinno go lekko wciągac podcisnienie to jest git. w przeciwnym razie jest ezektor zapchanyi kartke bedzie zdmuchiwac.
Jak sciągniesz osłonę silnika i odkrecisz 3 srubki sciagniesz taki trójkat z weżykami to bedzies go mila na wierzchu.
[2,4 V6 30V]
jutro sam musze zagrzac silnik i sprawdzic czy tez mam zapchany. jak cos to zamówie w serwisie i wymienie. jk bede wymienial to zrobie fotki.
Wymieniałem 3 razy uszczelki pod zaworami (z zaprzyjaźnionym mechanikiem). Za każdym razem wszystko pedantycznie wyczyściliśmy, uszczelki oryginalne + czerwony silikon. Za każdym razem minimalny wyciek. Zrezygnowani sprawdziliśmy te odmy i BINGO!!! były zapchane białą mazią - nie wiem skąd się tam wzieła. Wyczyściliśmy wszystkie plastykowe rurki (trzeba to robić bardzo ostrożnie bo lubią pękać). Na razie jest wszystko o.k. Nie wiem tylko czy kanaliki w bloku silnika też nie są zapchane, bo jak przykładam kartkę papieru to nie zasysa ani nie dmucha-spokojnie leży. Może przepłukać silnik? Co otym sądzicie?