[A6 C5] Tragiczny przypadek!!!!!!POMOCY!!!!!
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A w jaki to sposób ten gaz tak katuje tą furkę, może tak wszystkim wytłumaczysz?maweriq pisze:Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem, reklamę w podpisie masz fajną więc rozumiem że nie możesz pisać inaczejfassi1 pisze:A w jaki to sposób ten gaz tak katuje tą furkę, może tak wszystkim wytłumaczysz?maweriq pisze:Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło.

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
AUDI ponad wszystko 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie odwracaj kota ogonem tylko odpowiedz na pytanie skoro wiesz że gaz katuje silnik, może i ja dowiem się czegoś nowego.maweriq pisze:Wiem, reklamę w podpisie masz fajną więc rozumiem że nie możesz pisać inaczejfassi1 pisze:A w jaki to sposób ten gaz tak katuje tą furkę, może tak wszystkim wytłumaczysz?maweriq pisze:Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło.a jakbyś jednak szukał czegoś tańszego to polecałbym toyotke yaris w dieselku
No i domyślam się że jak lejesz Vpower to masz lepsze osiągi niż inni jeżdżący na 95, to ile KM dodaje to Vpower?
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
Przepraszam za dosadność słów ale to już zakrawa na chamstwo - kolega z forum potrzebuje pomocy z autem a wy jego prośbę o ratunek zamieniacie na idiotyczną kłótnię o wyższość aut z LPG nad tymi na benzynę. Ta "kłótnia" i tak nigdzie nie doprowadzi bo każdy ma swoje racje - tak samo jest z tymi którzy mają benzynę i diesla - jałowa dyskusja. Od siebie dodam że mam A6 od 3 lat, w tym roku będę zakładał instalację LPG - nie oszukujmy się tekstami w stylu "stać na A6 to stać na benzynę", nasze C5 to już żaden wielki luksus, a ekonomia jazdy swoje robi. Także powróćmy do tematu, pozdrawiam
Co do twojego problemu kolego to też wątpię w to iż poszły nagle wtryski, ale trzeba sprawdzić i tę możliwość. Cewka raczej nie poszła bo by nie paliły pary cylindrów w danym momencie mających zapłon - nie tylko po jednej stronie (przecież zapłon zawsze następuję po obu stronach silnika z wiadomych powodów).

Co do twojego problemu kolego to też wątpię w to iż poszły nagle wtryski, ale trzeba sprawdzić i tę możliwość. Cewka raczej nie poszła bo by nie paliły pary cylindrów w danym momencie mających zapłon - nie tylko po jednej stronie (przecież zapłon zawsze następuję po obu stronach silnika z wiadomych powodów).
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
fassi1, rozumiem ale to przecież do ncizego nie doprowadzi - zastanów się rozmawiałeś kiedyś z kimś kto ma diesla i przekonałeś go? To jest ten sam temat obaj macie swoje racje i przy nich zostańcie ale ten temat został założony w innym celu, także proponuję wyciągnąć gałązkę oliwną i zakończyć spór, mamy A6 na stole operacyjnym 

Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Co do problemu do sprawdzenia są korekty krótkoterminowe obu stron a szczególnie Bank który nie pracuje równo. Po za tym jeśli jedna strona praktycznie nie chodzi i ściąganie kabli na jałowym nie robi różnicy to po chwili pracy silnika należy go zgasić i wykręcić świece z tej strony na której rozpinanie kabli nie robiło różnicy. Jeśli świece są wilgotne od paliwa tzn że nie ma iskry a paliwo jest podawane, nie następuje zapłon z braku iskry a nie z braku paliwa.
fassi1 Dzieki za odpowiedz na temat. Panowie nie stworzyłem tego tematu żeby na nowo ruszyć odwieczny spor LPG czy Pb. Z mojej strony powiem tylko tyle ze nie znam dobrego mechanika z autem na gaz. To coś mowi, a może to przypadek. Nieistotne! Koledzy z LPG brawo za to, że chcą być oszczędni,
koledzy z Pb brawo za to że wolicie klasyczne paliwko:). czy to naprawde takie istotne na czym kto jeździ?? Wszyscy mamy zaj.... A6 i każdy ma swoj sposob na eksploatacje swojej fury. Prosze nie tutaj te spory:):)

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
żarty żartami ale bez przesady. nie mam nic do tych co jeżdżą na pb czy na on a nawet do tych co leją rzepak czy opałówkę. wiadomo polak potrafi. więc niech nikt mnie nie ocenia tylko dlatego że oszczędzam i jeżdżę na lpg.
gembas, co do twojego pytania to stare najprostsze instalki, montowane do starych gaźnikowych aut raczej pogarszały osiągi, na dobrej instalacji wtryskowej nie odczujesz różnicy, a zakładając instalację z bezpośrednim wtryskiem gazu ciekłego możesz parametry swojego auta polepszyć, dodatkowo podczas użytkowania lpg występuje mniejsze ryzyko powstawania spalania stukowego co ma szczególnie miejsce np. w silnikach poddanych przeróbkom
gembas, co do twojego pytania to stare najprostsze instalki, montowane do starych gaźnikowych aut raczej pogarszały osiągi, na dobrej instalacji wtryskowej nie odczujesz różnicy, a zakładając instalację z bezpośrednim wtryskiem gazu ciekłego możesz parametry swojego auta polepszyć, dodatkowo podczas użytkowania lpg występuje mniejsze ryzyko powstawania spalania stukowego co ma szczególnie miejsce np. w silnikach poddanych przeróbkom