Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Tragiczny przypadek!!!!!!POMOCY!!!!!

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 04 kwie 2011, 21:53

mnie również stać na benzynę a jeżdżę na lpg, pb98- 5,15 a lpg-2,54. takie same osiągi a do tego ''ekologiczniej''. poza tym instalacji za darmo nie rozdają.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2011, 22:02

grzałka pisze:mnie również stać na benzynę a jeżdżę na lpg, pb98- 5,15 a lpg-2,54. takie same osiągi a do tego ''ekologiczniej''. poza tym instalacji za darmo nie rozdają.
Lubię jak ktoś mądrze gada bo od głupot to już dosłownie głowa boli.

Awatar użytkownika
maweriq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 11 sie 2009, 23:54
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: maweriq » 04 kwie 2011, 22:55

Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło. :]
AUDI ponad wszystko ;)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2011, 23:08

maweriq pisze:Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło. :]
A w jaki to sposób ten gaz tak katuje tą furkę, może tak wszystkim wytłumaczysz?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 04 kwie 2011, 23:09

fassi1, popieram.
Gaz, Pb, ON. To wszystko paliwo. Katowanie? Aaa to może moja na gazie już nie mruczy jak Twoje V6 maweriq ?
<zalamka>

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2011, 23:14

Gaz katuje silniki tym, którzy go nie mają.

Awatar użytkownika
maweriq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 11 sie 2009, 23:54
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: maweriq » 04 kwie 2011, 23:19

fassi1 pisze:
maweriq pisze:Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło. :]
A w jaki to sposób ten gaz tak katuje tą furkę, może tak wszystkim wytłumaczysz?
Wiem, reklamę w podpisie masz fajną więc rozumiem że nie możesz pisać inaczej <milczek> a jakbyś jednak szukał czegoś tańszego to polecałbym toyotke yaris w dieselku :]
AUDI ponad wszystko ;)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2011, 23:25

maweriq pisze:
fassi1 pisze:
maweriq pisze:Wstawienie LPG to ma być oszczędność? Jak sie szuka ekonomicznego auta to lepiej sie przesiaść na coś mniejszego i tańszego a nie taką furkę gazem katować. Moja pali 16l(VPower)/100km a silniczek mruczy aż miło. :]
A w jaki to sposób ten gaz tak katuje tą furkę, może tak wszystkim wytłumaczysz?
Wiem, reklamę w podpisie masz fajną więc rozumiem że nie możesz pisać inaczej <milczek> a jakbyś jednak szukał czegoś tańszego to polecałbym toyotke yaris w dieselku :]
Nie odwracaj kota ogonem tylko odpowiedz na pytanie skoro wiesz że gaz katuje silnik, może i ja dowiem się czegoś nowego.
No i domyślam się że jak lejesz Vpower to masz lepsze osiągi niż inni jeżdżący na 95, to ile KM dodaje to Vpower?

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 04 kwie 2011, 23:35

Przepraszam za dosadność słów ale to już zakrawa na chamstwo - kolega z forum potrzebuje pomocy z autem a wy jego prośbę o ratunek zamieniacie na idiotyczną kłótnię o wyższość aut z LPG nad tymi na benzynę. Ta "kłótnia" i tak nigdzie nie doprowadzi bo każdy ma swoje racje - tak samo jest z tymi którzy mają benzynę i diesla - jałowa dyskusja. Od siebie dodam że mam A6 od 3 lat, w tym roku będę zakładał instalację LPG - nie oszukujmy się tekstami w stylu "stać na A6 to stać na benzynę", nasze C5 to już żaden wielki luksus, a ekonomia jazdy swoje robi. Także powróćmy do tematu, pozdrawiam :)

Co do twojego problemu kolego to też wątpię w to iż poszły nagle wtryski, ale trzeba sprawdzić i tę możliwość. Cewka raczej nie poszła bo by nie paliły pary cylindrów w danym momencie mających zapłon - nie tylko po jednej stronie (przecież zapłon zawsze następuję po obu stronach silnika z wiadomych powodów).
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2011, 23:42

Bo nie lubię ludzkiej głupoty, prostactwa i chęci wywyższenia się ponad innych no i argumentacji bez uzasadnienia.

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 04 kwie 2011, 23:45

fassi1, rozumiem ale to przecież do ncizego nie doprowadzi - zastanów się rozmawiałeś kiedyś z kimś kto ma diesla i przekonałeś go? To jest ten sam temat obaj macie swoje racje i przy nich zostańcie ale ten temat został założony w innym celu, także proponuję wyciągnąć gałązkę oliwną i zakończyć spór, mamy A6 na stole operacyjnym <okok>
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 kwie 2011, 23:56

Co do problemu do sprawdzenia są korekty krótkoterminowe obu stron a szczególnie Bank który nie pracuje równo. Po za tym jeśli jedna strona praktycznie nie chodzi i ściąganie kabli na jałowym nie robi różnicy to po chwili pracy silnika należy go zgasić i wykręcić świece z tej strony na której rozpinanie kabli nie robiło różnicy. Jeśli świece są wilgotne od paliwa tzn że nie ma iskry a paliwo jest podawane, nie następuje zapłon z braku iskry a nie z braku paliwa.

arturro06
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 20 gru 2009, 16:18
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: arturro06 » 05 kwie 2011, 07:16

fassi1 Dzieki za odpowiedz na temat. Panowie nie stworzyłem tego tematu żeby na nowo ruszyć odwieczny spor LPG czy Pb. Z mojej strony powiem tylko tyle ze nie znam dobrego mechanika z autem na gaz. To coś mowi, a może to przypadek. Nieistotne! Koledzy z LPG brawo za to, że chcą być oszczędni, :) koledzy z Pb brawo za to że wolicie klasyczne paliwko:). czy to naprawde takie istotne na czym kto jeździ?? Wszyscy mamy zaj.... A6 i każdy ma swoj sposob na eksploatacje swojej fury. Prosze nie tutaj te spory:):)

Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: arturn29 » 05 kwie 2011, 08:15

Zgadza sie nie ma sie co klócic ,bo wszyscy maja swoje racje i niech tak zostanie.
Mi tylko spodobal sie zart :)
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 06 kwie 2011, 20:40

żarty żartami ale bez przesady. nie mam nic do tych co jeżdżą na pb czy na on a nawet do tych co leją rzepak czy opałówkę. wiadomo polak potrafi. więc niech nikt mnie nie ocenia tylko dlatego że oszczędzam i jeżdżę na lpg.
gembas, co do twojego pytania to stare najprostsze instalki, montowane do starych gaźnikowych aut raczej pogarszały osiągi, na dobrej instalacji wtryskowej nie odczujesz różnicy, a zakładając instalację z bezpośrednim wtryskiem gazu ciekłego możesz parametry swojego auta polepszyć, dodatkowo podczas użytkowania lpg występuje mniejsze ryzyko powstawania spalania stukowego co ma szczególnie miejsce np. w silnikach poddanych przeróbkom

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja