[BDV 2.4 170 KM] [Olej silnikowy ubywa]
[BDV 2.4 170 KM] [Olej silnikowy ubywa]
[Witam wszystki klubowiczów. Posiadam od nie dawna Audi a6 c5 170km 2001r , 187000 przebiegu.. Niestety w moim a6 ubywa olej silnikowy a jest świeżo po wymianie oleju na pełen syntetyk, oraz po wymianie uszczelek pod deklami kolektorów. Myśłałem że to jedyny wyciek w moim aucie, niestety sie myliłem. A wiec tak pewnego dnia poczułem w kabinie zapach zpalenizny, po otworzeniu maski wydobywal sie dym z pod silnika. Stojąc na wprost silnika po lewej stronie zobaczylem że obudowa rozrządu na dole jest cala w oleju ii olej leci po bloku silnika po czym sie spala jak silnik jest rozgrzany i śmierdzi. Zaczerpnołem opinni mechanika który wystawił taką diagnoze : Powiedział ze POMPA OLEJU wytwarza za duże cisnienie i wywala olej z silnika. Co wy o tym sądzicie??? Pozdrawiam..]
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
i to jest włąśnie żle pojmowana wolność gospodarcza w cywilizowanym kraju aby otworzyć serwis musisz musisz mieć wykształcenie w wybranym kierunku lub zatrudnić mistrza a to min 7lat praktyki w zawodzie i dwa egzaminy nie łatwe zresztą
z tego co opisujesz cieknie z pod dekla lub z pod uszczelki fazatora -napinacza .ew z pod oringu elekrtomagnesu fazatora .możę też ciec z powodu niezastosowania silikonu w okolicach fazatora w czasie montażu uszczelki pokrywy zaworów
lub cieknie z pod zaślepki otworu wałka rozrządu . zacznij od sprawdzenia odmy (odpowietrzenia silnika) i egzektora to podstawa
jak to ogarniesz -na forum są opisy umyj silnik i zlokalizuj wyciek .być możę żę go już nie będzie
ps koniecznie zmień mechanika bo ten z mechaniką nie ma nic wspólnego
z tego co opisujesz cieknie z pod dekla lub z pod uszczelki fazatora -napinacza .ew z pod oringu elekrtomagnesu fazatora .możę też ciec z powodu niezastosowania silikonu w okolicach fazatora w czasie montażu uszczelki pokrywy zaworów
lub cieknie z pod zaślepki otworu wałka rozrządu . zacznij od sprawdzenia odmy (odpowietrzenia silnika) i egzektora to podstawa
jak to ogarniesz -na forum są opisy umyj silnik i zlokalizuj wyciek .być możę żę go już nie będzie
ps koniecznie zmień mechanika bo ten z mechaniką nie ma nic wspólnego