Witam,
Słychać klepanie niezależnie zimny czy ciepły w okolicach głowicy na stronie kierowcy. Dokładnie od strony grodzi jak się kończy głowica i podejrzewam że to szklanki ( na słuch oceniam że 2-3 ) i teraz do was pytanko.
Wiem że powinno się wymieniać wszystkie na raz ale co się stanie jeśli wymienię tylko 3 ?
I jakiej firmy polecacie? INA ?
Szklanki ( popychacze ) 2.7 bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Re: Szklanki ( popychacze ) 2.7 bit
skad wiesz ze szklanki ? Moze padl Ci napinacz albo masz rozciagniety lancuch sprawdz vagiem w kanale od 090-093 i odczytaj wartosci.Ajs pisze:Witam,
Słychać klepanie niezależnie zimny czy ciepły w okolicach głowicy na stronie kierowcy. Dokładnie od strony grodzi jak się kończy głowica i podejrzewam że to szklanki ( na słuch oceniam że 2-3 ) i teraz do was pytanko.
Wiem że powinno się wymieniać wszystkie na raz ale co się stanie jeśli wymienię tylko 3 ?
I jakiej firmy polecacie? INA ?
Wartości w 090 to 0-0 , a 093 to -2 1
Napinacz jest do wymiany bo słychać głośno łańcuch jak lekko się przygazuje. Przy odpaleniu na zminym silniku napinacz słychac jak zaterkocze jak temperatura na zewnątrz zbliża się do 0 . Jak jest ciepło jak teraz to nic nie słychać jak się odpala, ale za to słychac jak trzyma się na ~2-3 tys obrotów
I dlatego też stawiam że to będą szklanki bo słychać takie charakterystyczne dla nich puknięcie.
Dlatego ponawnie pytanie czy wymiana 2-3 szklanek ( zakładam z góry że są zepsute ) będzie złe dla silnika ?
Napinacz jest do wymiany bo słychać głośno łańcuch jak lekko się przygazuje. Przy odpaleniu na zminym silniku napinacz słychac jak zaterkocze jak temperatura na zewnątrz zbliża się do 0 . Jak jest ciepło jak teraz to nic nie słychać jak się odpala, ale za to słychac jak trzyma się na ~2-3 tys obrotów
I dlatego też stawiam że to będą szklanki bo słychać takie charakterystyczne dla nich puknięcie.
Dlatego ponawnie pytanie czy wymiana 2-3 szklanek ( zakładam z góry że są zepsute ) będzie złe dla silnika ?