Witam
Mam taki problem z autem. Kiedy daje gazu na obrotach 1000 - 2500 autem przez chwile szarpie, raz delikatnie, raz mocniej. Dodatkowo tez lekko szarpie przy zmianie biegów.
Miałem wywalona uszczelke pokrywy zaworów. Kupiłem komplet i nowe swiece. Wyczysciłem, wymieniłem. Szarpalo mniej ale jeszcze troche, wiec wymienilem przewody zaplonowe po 2 dniach, bylo OK. Lecz przy wymianie kabli , Okazało sie ze swiece sa juz deliketnie w oleju i stare przewody tez byly w oleju. po kilku dniach znowu szarpie jak wczesniej I teraz:
Skąd na swiece olej moze sie jeszcze dostawac?
Czy pomimo tego ze swiece i przewody sa nowe ( maja tydzien) ,lecz znow zalane w oleju moze to powodowac jakies przebicia przez ktore szarpie autem?
[AQD 2.8 193 KM] Szarpie na niskich obrotach
U mnie było podobnie. Wymieniłem uszczelki, ale problem się pojawił po jakimś czasie. Dokręciłem mocniej śruby od pokrywy zaworów ale chyba przesadziłem i nie wiem czy nie zerwałem gwintu.
Ale miałem świece DENSO jednoelektrodowe i sprawowały sie dobrze ale jak pojawil się olej to zaczeło przerywać.
Wymieniłem na stare które były wcześniej Bosch czteroelektrodowe i jest teraz OK.
Ale miałem świece DENSO jednoelektrodowe i sprawowały sie dobrze ale jak pojawil się olej to zaczeło przerywać.
Wymieniłem na stare które były wcześniej Bosch czteroelektrodowe i jest teraz OK.
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Olej na świece leci spod uszczelek dekli zaworowych. Raz, że uszczelki pewnie już przegrzane a dwa, że możesz mieć też niedrożną odmę, dlatego wypycha olej.
W obwodzie odmy i układu podciśnienia jest jeszcze eżektor, który również często się zatyka, powodując dodatkowo szarpanie na wolnych obrotach
Uszczelek dekli, nie montuje się na silikonie, daje się go tylko w małych ilościach i tylko w odpowiednich miejscach.
![Obrazek]()
Ps. Dobre świece pod LPG - Denso TT
W obwodzie odmy i układu podciśnienia jest jeszcze eżektor, który również często się zatyka, powodując dodatkowo szarpanie na wolnych obrotach
Uszczelek dekli, nie montuje się na silikonie, daje się go tylko w małych ilościach i tylko w odpowiednich miejscach.
Ps. Dobre świece pod LPG - Denso TT
Pozdrawiam...
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Tak z własnego doświadczenia zapytam: a jakie masz wtryskiwacze gazu? I ile ma już przejechane z tą instalacją?
Ja miałem bardzo podobny problem. Zaczęło coraz bardziej przerywać, pomimo tego że kable i świece byly wymienione na nowe (kable Boscha a swiece NGK irydowe)
Przyczyną były wtryskiwacze gazu.(Valtek - czerwone zlo) Po wymianie na lepsze , małych zmianach pod maską i strojeniu problem zniknął. Już 1.5 roku jeżdżę bez problemu. Zaznaczę że obydwie uszczelki gumowe wymieniałem (pierwszą 2 lata temu a drugą w zeszłym miesiącu)
Ja miałem bardzo podobny problem. Zaczęło coraz bardziej przerywać, pomimo tego że kable i świece byly wymienione na nowe (kable Boscha a swiece NGK irydowe)
Przyczyną były wtryskiwacze gazu.(Valtek - czerwone zlo) Po wymianie na lepsze , małych zmianach pod maską i strojeniu problem zniknął. Już 1.5 roku jeżdżę bez problemu. Zaznaczę że obydwie uszczelki gumowe wymieniałem (pierwszą 2 lata temu a drugą w zeszłym miesiącu)

Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!