Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ALF 2.4 165 KM] Szarpie na gazie przy dużym obciążeniu na n

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Fontesen

[ALF 2.4 165 KM] Szarpie na gazie przy dużym obciążeniu na n

Post autor: Fontesen » 05 mar 2014, 13:57

Witam. Generalnie to pomysły mi się skończyły co moze byćnie tak.
Auto szarpie przy ruszaniu oraz przy dużym obciążeniu do 2 tys obrotów. Pźniej jest wszystko OK. Ma moc i zapie*** do końca.Jak ruszam powolutku to nic się nei dzieje, ale tak się jeździć nie da,.
Sprawdzone:
świece, przewody miernikiem, podciśnienia, wyczyszczone wtryskiwacze gazowe, podmieniłem czujnik temperatury silnika.
Instalka to KME gold, wtryski MJ. sterownik STAG plus
Filtry są drożne. Vag nie zgłasza żadnych błędów, korekty w normie.
Jedyna rzecz, która mnie zastanwia to reduktor, ponieważ na postoju gdy mu depnę, to cisnienie spada do 0.7. robocze mam ustawione na 1.2.
Podczas jazdy spadków ciśnienia nie ma. Auto nie przełącza się na benzyne.
Co jeszcze sprawdzić??

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 05 mar 2014, 15:51

Na noPb jest to samo? Skąd brane podciśnienie dla LPG?
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 05 mar 2014, 18:09

A może ktoś w STAGu ustawił w zaawansowanych zubożenie ? ? ?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 05 mar 2014, 20:32

zbig_wwl pisze:Na noPb jest to samo? Skąd brane podciśnienie dla LPG?
na benzynie wszystko OK. prezy samochodzie nic nie było grzebane. stało się to praktycznie z dnia na dzień. a podciśnienie wzięte z trójnika tam koło regulatora ciśnienia paliwa.
xoslox pisze:A może ktoś w STAGu ustawił w zaawansowanych zubożenie ? ? ?
nic nie było grzebane przy sterowniku.
Jutro jadę na regenerację parownika bo nie był ruszany. on gubi ciśnienie przy depnięciu i najprawdopodobniej coś tam się w nim zacina i źle dawkuje.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 05 mar 2014, 21:46

Trochę dziwne, że reduktor przywiesza się tylko w takim zakresie obrotów, ale oby to było to <luzik> Jak jutrzejsze prace z reduktorem nie dadzą pozytywnego efektu, to od razu nagraj *.osc i wrzuć na forum. A jak jedziesz spokojnie, ale powyżej 2000rpm i gwałtownie wciśniesz gaz, to też szarpie ?
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 mar 2014, 09:47

zbig_wwl pisze:Trochę dziwne, że reduktor przywiesza się tylko w takim zakresie obrotów, ale oby to było to <luzik> Jak jutrzejsze prace z reduktorem nie dadzą pozytywnego efektu, to od razu nagraj *.osc i wrzuć na forum. A jak jedziesz spokojnie, ale powyżej 2000rpm i gwałtownie wciśniesz gaz, to też szarpie ?
Tak, ale tylko do 3 tys obr. później mogę go pałowac ile fabryka dała. Wg Tomka Tryszawego(lpg forum) winnemu jest parownik, bo jak go dobrze zrozumiałem, w parowniku jest jakaś iglica która w KME się zasyfia i go blokuje właśnie w tym przedziale obrotów. Później zapotrzebowanie na gaz jużnie jest takie duże jak w chwili ruszenia oraz w małym przedziale obrotów, ponieważ przy większych dawką paliwa już bardzizej sterują sondy. dzisiaj się wszystko okaze. przy okazji zmodernizujemy KME na nowe śruby. Jutro napiszę co i jak bo jestem umówiony bardzo późno.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 06 mar 2014, 10:24

Zasyfienie iglicy jest bardzo prawdopodobne i po prostu reduktor z dużym opóźnieniem reaguje na zmianę zapotrzebowania na gaz, które akurat najszybciej zmienia się na niskich biegach. Jedyne co mi w tej teorii nie pasuje, to że stało się to nagle <mysli>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 mar 2014, 17:00

zbig_wwl pisze:Zasyfienie iglicy jest bardzo prawdopodobne i po prostu reduktor z dużym opóźnieniem reaguje na zmianę zapotrzebowania na gaz, które akurat najszybciej zmienia się na niskich biegach. Jedyne co mi w tej teorii nie pasuje, to że stało się to nagle <mysli>
Tzn nagle. Jednego dnia szarpnelo raz poxniej drugi raz. Nastepnwgo dnia coraz gorzej. Takze tak prawie nagle. Dzieki za zainteresowanie
ok. jestem po narawie.
Generalnie tak. reduktor faktycznie gubił ciśnienie. teraz naet przy pełnym bucie gdy chcę przyspieszyć ciśnienie stoi w miejscu. Jednak co do szarpania to świece poszły się je****.Wypadają zapłony i robi się ubogo. a stało się to najprawdopodobniej dlatego, zę styki emulatorów przy wtryskiwaczach benzynowych zaśniedziały i nie było właściwego przewodzenia prądu, i przy wyłączeniu wtryskiwacza gazowego, chodziły obydwa. jest to teraz ogarnięte io jest ok. zamówiłem nowe świece i powinno być cacy.
jeszce zwalę całą listwe wtryskową i wyczyszczę wtryskiwacze benzynowe i dokłądnie oczyszczę styki.
Coś poradzicie jak skutecznie wyczyścić wtryski?? Od razu mówię że nie mam myjki utradżwiękowej w pobliżu:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl