Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] Szarpanie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
dsdanielo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:28
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

[AEB 1.8 150 KM] Szarpanie

Post autor: dsdanielo » 12 wrz 2017, 21:37

Witam mam problem z moja audi a6 c5 1.8t AEB. Po kupnie auta standardowo wymienilem olej ,swiece , rozrzad i zawor odcinajacy dv . Po miesiacu audi zaczela szarpac przy dodawaniu gazu po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad sondy wymienilem i dalej to samo . Pozniej mechanik stwierdzil ze to przeplywomierz wymienil i dalej nic , wiec wymienil modul zaplonowy i tez lipa.Przepustnica sie adaptuje sama (prawdopodobnie), wymienil tez czujnik polozenia walu. Mechanik powiedzial ze rozklada juz rece i nie pomoze . Wiec pisze tu .
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2017, 07:33 przez dsdanielo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dsdanielo

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 964
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Rocznik: 2006
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 wrz 2017, 07:32

dsdanielo, nie rozumiem podejścia tego twojego mechanika - nic a nic.
Spróbuj wrócić do swoich starych świec na próbę, bo to że są całkiem nowe nie oznacza że już nie padła któraś. Jakie tam świece założyłeś?

dsdanielo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:28
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: dsdanielo » 13 wrz 2017, 09:17

PieterB pisze:dsdanielo, nie rozumiem podejścia tego twojego mechanika - nic a nic.
Spróbuj wrócić do swoich starych świec na próbę, bo to że są całkiem nowe nie oznacza że już nie padła któraś. Jakie tam świece założyłeś?
Swiece poprzednie byly cale zalane w oleju , uszczelka pod pokrywa byla do wymiany . Swiece zalozone firmy Beru :|
Dsdanielo

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 13 wrz 2017, 10:31

A kompresje to ktoś sprawdzał?

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 964
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Rocznik: 2006
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 wrz 2017, 12:56

dsdanielo pisze:
PieterB pisze:dsdanielo, nie rozumiem podejścia tego twojego mechanika - nic a nic.
Spróbuj wrócić do swoich starych świec na próbę, bo to że są całkiem nowe nie oznacza że już nie padła któraś. Jakie tam świece założyłeś?
Swiece poprzednie byly cale zalane w oleju , uszczelka pod pokrywa byla do wymiany . Swiece zalozone firmy Beru :|
no ok, co nie zmienia fakty że mogła któraś już paść, u mnie np. 2 bosch'e padły już po 10 tyś

dsdanielo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:28
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: dsdanielo » 13 wrz 2017, 15:49

Tak kompresja sprawdzona jest ok . Swiece tez sa ok . Moze inaczej wytlumacze co sie dzieje . Ruszam na 1 biegu jest wszystko ok nie szarpie 2 bieg wciskam w podloge slychac szum turbo a nie ciagnie po chwili jest jedno szarpniecie mniej wiecej 2.5tys obrotow i tubo ciagnie do konca ,wbijam 3 bieg pedal gazu w podloge 2.5tys obrotow szarpniecie i ciagnie do konca itd . Ogolnie jest tylko jedno szarpniecie dosc mocne przy 2.5tys obrotow . Na kompie pokazuje blad : Przejroczono maxymalna temp. doladowania . Po wymianie sondy to jedyny blad .
Dsdanielo

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 13 wrz 2017, 18:12

Zrób logi dynamiczne może się uda coś wypatrzec.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 13 wrz 2017, 19:01

Sprawdź czujnik temperatury vagiem.

bartas614
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sie 2016, 16:28
Imię: Bartek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Torun

Post autor: bartas614 » 13 wrz 2017, 22:39

Mialem podobnie, co tez kiedys opisywalem tutaj....szarpalo przy gwaltownym dodaniu gazu i w przedziale 2.5-3 tys obrotow....a okazalo sie ze mialem luzne wezyki a dokladnie jeden wezyk od podcisnieni...sprawdz to moze to glupie ale u mnie tu byla przyczyna

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 964
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Rocznik: 2006
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 wrz 2017, 07:33

dsdanielo pisze:Ruszam na 1 biegu jest wszystko ok nie szarpie 2 bieg wciskam w podloge slychac szum turbo a nie ciagnie po chwili jest jedno szarpniecie mniej wiecej 2.5tys obrotow i tubo ciagnie do konca ,wbijam 3 bieg pedal gazu w podloge 2.5tys obrotow szarpniecie i ciagnie do konca itd . Ogolnie jest tylko jedno szarpniecie dosc mocne przy 2.5tys obrotow .
a no to widzisz inna rozmowa

no tu logi by sporo wyjaśniły
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 14 wrz 2017, 11:30

Ja podejrzewam przeładowywujące turbo. Tylko to AEB.

dsdanielo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:28
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: dsdanielo » 14 wrz 2017, 21:00

bartas614 pisze:Mialem podobnie, co tez kiedys opisywalem tutaj....szarpalo przy gwaltownym dodaniu gazu i w przedziale 2.5-3 tys obrotow....a okazalo sie ze mialem luzne wezyki a dokladnie jeden wezyk od podcisnieni...sprawdz to moze to glupie ale u mnie tu byla przyczyna
Mechanik sprawdzal i mowil ze wszystko na swoim miejscu . Ale sprawdze u innego moze ten mechanik jakis do dupy ;/
Dsdanielo

Awatar użytkownika
lukasz166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2016, 08:58
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: lukasz166 » 16 wrz 2017, 21:36

Miałem identyczne objawy, szczególnie na LPG. Okazało się, że jedna z cewek wyzionęła ducha. Wymieniłem wszystkie (jeszcze org.) na Magneti Marelli i problem został definitywnie rozwiązany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja