[AEB 1.8 150 KM] Szarpanie
[AEB 1.8 150 KM] Szarpanie
Witam mam problem z moja audi a6 c5 1.8t AEB. Po kupnie auta standardowo wymienilem olej ,swiece , rozrzad i zawor odcinajacy dv . Po miesiacu audi zaczela szarpac przy dodawaniu gazu po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad sondy wymienilem i dalej to samo . Pozniej mechanik stwierdzil ze to przeplywomierz wymienil i dalej nic , wiec wymienil modul zaplonowy i tez lipa.Przepustnica sie adaptuje sama (prawdopodobnie), wymienil tez czujnik polozenia walu. Mechanik powiedzial ze rozklada juz rece i nie pomoze . Wiec pisze tu .
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2017, 07:33 przez dsdanielo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dsdanielo
Swiece poprzednie byly cale zalane w oleju , uszczelka pod pokrywa byla do wymiany . Swiece zalozone firmy BeruPieterB pisze:dsdanielo, nie rozumiem podejścia tego twojego mechanika - nic a nic.
Spróbuj wrócić do swoich starych świec na próbę, bo to że są całkiem nowe nie oznacza że już nie padła któraś. Jakie tam świece założyłeś?

Dsdanielo
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no ok, co nie zmienia fakty że mogła któraś już paść, u mnie np. 2 bosch'e padły już po 10 tyśdsdanielo pisze:Swiece poprzednie byly cale zalane w oleju , uszczelka pod pokrywa byla do wymiany . Swiece zalozone firmy BeruPieterB pisze:dsdanielo, nie rozumiem podejścia tego twojego mechanika - nic a nic.
Spróbuj wrócić do swoich starych świec na próbę, bo to że są całkiem nowe nie oznacza że już nie padła któraś. Jakie tam świece założyłeś?
Tak kompresja sprawdzona jest ok . Swiece tez sa ok . Moze inaczej wytlumacze co sie dzieje . Ruszam na 1 biegu jest wszystko ok nie szarpie 2 bieg wciskam w podloge slychac szum turbo a nie ciagnie po chwili jest jedno szarpniecie mniej wiecej 2.5tys obrotow i tubo ciagnie do konca ,wbijam 3 bieg pedal gazu w podloge 2.5tys obrotow szarpniecie i ciagnie do konca itd . Ogolnie jest tylko jedno szarpniecie dosc mocne przy 2.5tys obrotow . Na kompie pokazuje blad : Przejroczono maxymalna temp. doladowania . Po wymianie sondy to jedyny blad .
Dsdanielo
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
a no to widzisz inna rozmowadsdanielo pisze:Ruszam na 1 biegu jest wszystko ok nie szarpie 2 bieg wciskam w podloge slychac szum turbo a nie ciagnie po chwili jest jedno szarpniecie mniej wiecej 2.5tys obrotow i tubo ciagnie do konca ,wbijam 3 bieg pedal gazu w podloge 2.5tys obrotow szarpniecie i ciagnie do konca itd . Ogolnie jest tylko jedno szarpniecie dosc mocne przy 2.5tys obrotow .
no tu logi by sporo wyjaśniły
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Mechanik sprawdzal i mowil ze wszystko na swoim miejscu . Ale sprawdze u innego moze ten mechanik jakis do dupybartas614 pisze:Mialem podobnie, co tez kiedys opisywalem tutaj....szarpalo przy gwaltownym dodaniu gazu i w przedziale 2.5-3 tys obrotow....a okazalo sie ze mialem luzne wezyki a dokladnie jeden wezyk od podcisnieni...sprawdz to moze to glupie ale u mnie tu byla przyczyna

Dsdanielo