[BDV 2.4 170 KM] Szarpanie na rozgrzanym.
[BDV 2.4 170 KM] Szarpanie na rozgrzanym.
Witam potrzebuję pomocy,od jakiegoś czasu mam problem z szarpaniem na ciepłym silniku na pb i lpg wymieniłem świece,przewody i cewkę i szarpanie dalej jest.
jak ruszam i jak się rozpędza to jest szrpnięcie i dalej normalnie a jak ruszam gwałtownie to jest ok i na zimnym silniku też ok. Czy mogę zrobić logi żeby ktoś ocenił np przepływomierz albo coś tam jeszcze może ktoś mił taki problem. Błąd mam tylko jeden od drugiej sondy.
Jakie grupy zlogować. pomoże ktoś?
jak ruszam i jak się rozpędza to jest szrpnięcie i dalej normalnie a jak ruszam gwałtownie to jest ok i na zimnym silniku też ok. Czy mogę zrobić logi żeby ktoś ocenił np przepływomierz albo coś tam jeszcze może ktoś mił taki problem. Błąd mam tylko jeden od drugiej sondy.
Jakie grupy zlogować. pomoże ktoś?
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Zakręć gaz, skasuj błędy aby wyzerować korekty i pojeździj na samej benzynie tak z kilkadziesiąt KM, jesli problem ustanie to źle wyregulowana instalacja lpg jeśli nie to do sprawdzenia przepływomierz, szczelność dolotu. Przed skasowaniem błędów możesz zczytać wartości korekt długoterminowych mieszanki to może też coś podpowiedzieć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
no i mam logi coś pomotałem ale myślę że da się odczytać
http://vaglog.pl/log-002_032_033_L4n6e.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_QCWCd.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_u3MLLm.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_NLOC37R.html
błędy przed i po logach:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 3B0 907 552 BK
Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0002
Software Coding: 11582
Work Shop Code: WSC 65535
Additional Info: WAUZZZ4B43N047971 AUZ5Z0B9107200
9 Znalezione:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Open Circuit
P1122 - 35-10 - - - Intermittent
PO LOGACH
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 3B0 907 552 BK
Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0002
Software Coding: 11582
Work Shop Code: WSC 65535
Additional Info: WAUZZZ4B43N047971 AUZ5Z0B9107200
2 Znalezione:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
http://vaglog.pl/log-002_032_033_L4n6e.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_QCWCd.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_u3MLLm.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_NLOC37R.html
błędy przed i po logach:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 3B0 907 552 BK
Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0002
Software Coding: 11582
Work Shop Code: WSC 65535
Additional Info: WAUZZZ4B43N047971 AUZ5Z0B9107200
9 Znalezione:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Open Circuit
P1122 - 35-10 - - - Intermittent
PO LOGACH
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 3B0 907 552 BK
Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0002
Software Coding: 11582
Work Shop Code: WSC 65535
Additional Info: WAUZZZ4B43N047971 AUZ5Z0B9107200
2 Znalezione:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
robiłeś logi na gazie czy na benzynie, widzę że przed skasowaniem błędów miałes za bogatą mieszankę i to była wina szarpania, czy zrobiłeś tak jak wcześniej koledzy pisali, zakręciłeś gaz i skasowałeś korekty, pojeździłeś chociaż ze 40/30 km aby ustawiły sie korekty. Musisz zrobić tak, kasujesz błędy z kom. zakręcasz gaz i jeździsz tak jak napisałem i obserwujesz zachowanie autka, jak szarpie nadal to odczytujemy błędy z kom, i one nam prawdę powiedzą co sie dzieje, jeśli nie ma błędów to sprawdź czy świece nie pływają w oleju. a logi dynamiczne robiłeś na trzecim biegu?
[ Dodano: 2017-02-12, 10:46 ]
moim skromnym zdaniem to wina gazu
[ Dodano: 2017-02-12, 10:46 ]
moim skromnym zdaniem to wina gazu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
Logi zrobione:
-Statyczne PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_aP5Evzn.html
-Dynamiczne PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_TjWYH.html
Odkręciłem butlę przejechałem z 10km i zrobiłem na lpg:
-Statyczne LPG http://vaglog.pl/log-002_032_033_sQUu3n.html
-Dynamiczne LPG http://vaglog.pl/log-002_032_033_9nPD1G.html
Błędy przed:17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Open Circuit
P1122 - 35-10 - - - Intermittent
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
I błędy po logach:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
Też mi się wydae że te błedy sond nie mają wpływu na spalanie i szarpanie tylko na sprawność katalizatorów chyba.
Ps:jak robiłem dynamiczne to na początku szarpało tak do ok 2000tys/obr a dalej normalnie przyśpieszał.
-Statyczne PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_aP5Evzn.html
-Dynamiczne PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_TjWYH.html
Odkręciłem butlę przejechałem z 10km i zrobiłem na lpg:
-Statyczne LPG http://vaglog.pl/log-002_032_033_sQUu3n.html
-Dynamiczne LPG http://vaglog.pl/log-002_032_033_9nPD1G.html
Błędy przed:17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Open Circuit
P1122 - 35-10 - - - Intermittent
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
I błędy po logach:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
Też mi się wydae że te błedy sond nie mają wpływu na spalanie i szarpanie tylko na sprawność katalizatorów chyba.
Ps:jak robiłem dynamiczne to na początku szarpało tak do ok 2000tys/obr a dalej normalnie przyśpieszał.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
gaz masz do regulacji, w logach na lpg widać jak ci wali na -18 itp, do gazownika niech ci gaz sprawdzi, masz za bogato, to jest wina szarpania, zapamiętuje ci dawki i pb też żle chodzi, ewidentnie widać że to wina gazu. Powodzenia z walką u gaziarza. Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-02-13, 19:18 ]
daj znać, jak wyszło



[ Dodano: 2017-02-13, 19:18 ]
daj znać, jak wyszło