Witam, jako że już nie mogę sobie poradzić chciałbym poprosić was o pomoc. Ostatnio podczas jazdy auto stało się słabe i zaczęło szarpać podczas przyspieszania. Auto najbardziej szarpie do 2.5/3tyś obrotów. W momencie powolnego dodawania gazu szarpanie ustępuje i auto przyspiesza płynnie. W sterowniku silnika brak błędów, jedyne co zauważyłem to że po odpięciu przepływki auto jedzie w miarę normalnie, po ponownym podpięciu brak mocy i szarpanie.
Co to może być, czy aby na pewno przepływomierz ?
Dodam jeszcze że na lpg jest to samo, jedynie po odpięciu przepływki auto nie działa na lpg.
Zawór n75 i dv nowy
Jak coś to mam mozliwość zrobienia logów
[AEB 1.8 150 KM] Szarpanie i brak mocy 1.8t aeb
- Doc
- Administrator
- Posty: 2926
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
dawid7252 a cewki zapłonowe? Sprawdziłeś, pożyczyłeś, kupiłeś? Nigdy nie pokaże błędu z AEB. Jedna cewka może mieć 'kupę'.
Podczas wyprzedzania (tylko) nie muli się a krztusi. 


2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2926
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
bartas614, ma rację. Albo sajgonki, głupoty na gorącym półmisku z kośnymi oczami z firmami Genia, Krzywosąd, Wielebyt z firmą "Trata Ta - pryk auto S.A."... albo konieczny oryginał Audi z częściami. Znam się na tym i to bardzo. Nigdy więcej.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.