[ANB 1.8 150 KM] Szarpanie, dlawienie sie przy dodaniu gazu
[ANB 1.8 150 KM] Szarpanie, dlawienie sie przy dodaniu gazu
Witam. Problem z moim audi jest następujący. Auto po zagrzaniu sie zaczyna szarpać, gdy próbuje przyspieszyć auto sie dusi, jedzie dopiero od 3 tyś obrotów. Dziś pojechałem na kompa, auto wykaZało kilka błędów, skasowalismy je, przejechałem się, wróciłem i pokazal sie jeden:
16990 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora.
Dodatkowo pokazał błędy przy sprawdzianu immo:
Uszkodzony czujnik paliwa
Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
Wiem że w aucie raz zablokował sie.immo i jakis magik to naprawil ale w jaki sposób to nie wiem.. czy błąd ten może mieć coś z tym szarpaniem? Co wgl on oznacza ?
16990 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora.
Dodatkowo pokazał błędy przy sprawdzianu immo:
Uszkodzony czujnik paliwa
Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
Wiem że w aucie raz zablokował sie.immo i jakis magik to naprawil ale w jaki sposób to nie wiem.. czy błąd ten może mieć coś z tym szarpaniem? Co wgl on oznacza ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 05 sie 2016, 16:28
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Torun
miałem całkiem niedawno bardzo podobne problemy.
1. Kiedy miałes ostatni przedląd instalacji i wtryskiwaczy?
2.Mi od razu wykazało uszkodzenie czujnika położenia wału, ale to nie wszytsko, choc było lepiej.
3. Sprawdż czy nie łapie "lewego powietrza" u mnie był poluzowany taki malutki wężyk co jest wczepiony do kolektora ssacego (uciąłem 0,5cm i na nowo obwadziłem i jeżdzi jak złoto)
Tak było u mnie.
1. Kiedy miałes ostatni przedląd instalacji i wtryskiwaczy?
2.Mi od razu wykazało uszkodzenie czujnika położenia wału, ale to nie wszytsko, choc było lepiej.
3. Sprawdż czy nie łapie "lewego powietrza" u mnie był poluzowany taki malutki wężyk co jest wczepiony do kolektora ssacego (uciąłem 0,5cm i na nowo obwadziłem i jeżdzi jak złoto)
Tak było u mnie.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7171
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
temat rzeka - bez logów to wróżenie z fusów
te błędy które skasowaliście raczej coś znaczyły , w pierwszej kolejności pojeździć na benzynie zakręcając gaz w butli i kasując błędy ( albo odpiąc AKU ) żeby skasować korekty , sprawdzić wszelkie nieszczelności , odmy itd.
no i bez własnego KKL z Vagiem ciężko będzie ci coś wykminić
te błędy które skasowaliście raczej coś znaczyły , w pierwszej kolejności pojeździć na benzynie zakręcając gaz w butli i kasując błędy ( albo odpiąc AKU ) żeby skasować korekty , sprawdzić wszelkie nieszczelności , odmy itd.
no i bez własnego KKL z Vagiem ciężko będzie ci coś wykminić
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kabel zamówiony. Bedzie w poniedziałek. Dzisiaj natomiast zaobserwowalem parę rzeczy. Auto na benzynie jeździ lepiej, mniej szarpie. Slychac cykanie w silniku w tylniej jego części, patrząc pd przodu w poblizu ostatniej cewki. Cewki są przykrecone na jedną srube, wszystkie cztery, jest na to jakieś wytlumaczenie?
Okej wykonałem logi, nie wiem czy poprawnie jak coś to mnie poprawcie, wstawiam link:
http://vaglog.pl/log-000_001_002_ARX01.html
Ponadto vag wykazał takie błędy:
4 Znalezione:
16990 - Internal Control Module: Processor Fault
P0606 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
http://vaglog.pl/log-000_001_002_ARX01.html
Ponadto vag wykazał takie błędy:
4 Znalezione:
16990 - Internal Control Module: Processor Fault
P0606 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7171
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
skasuj błędy , zrób log dynamiczny 002+033 , 003+020 , 115+118 - czyli 3 bieg i gaz do dechy ( bez kickdown )
albo ECU uszkodzone albo jakiś program wgrany?
sprawdziłbym przewód podciśnienia do zaworu na tyle głowicy , jak i przewody i elektrozawór sterujący pod kolektorem dolotowym
cewka , świece , wtryski? zamień cewki miejscami z innym cylindrem i zobacz czy błąd powędruje
Kod: Zaznacz cały
16990 - Internal Control Module: Processor Fault
P0606 - 35-00 - -
Kod: Zaznacz cały
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
Kod: Zaznacz cały
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
zrobiłem tak jak mówiłeś, 3 bieg i podłoga, nie wiem czy te logi są dobrze zrobione, jeśli nie popraw mnie proszę bo pierwszy raz mam z VAGiem do czynienia i nie wszystko jeszcze robie poprawnie. Błedy skasowałem, zamieniłem cewki 1 i 2 cylindra, początkowo nie było żadnych błędów, potem ukazał się ten pierwszy, 16990. Zamieszczam logi:
http://vaglog.pl/log-002_003_115_PWghL.html
Jeśli to może na coś naprowadzić to niedawno miałem regenerowaną turbine, była też czyszczona odma, i wymieniany ten plastikowy kruciec, zatem kolektor był zdejmowany, i następnie pojechałem autem w trase, i jeśli dobrze kojarzę to w tej trasie pierwszy raz zacząłem odczuwać delikatne szarpania, ciężko mi powiedzieć coś na temat nieszczelności bo wydaje mi się że wszystkie przewody są na swoim miejscu, prawidłowo pozaciskane, żaden nie wydaje się być zniszczony.
http://vaglog.pl/log-002_003_115_PWghL.html
Jeśli to może na coś naprowadzić to niedawno miałem regenerowaną turbine, była też czyszczona odma, i wymieniany ten plastikowy kruciec, zatem kolektor był zdejmowany, i następnie pojechałem autem w trase, i jeśli dobrze kojarzę to w tej trasie pierwszy raz zacząłem odczuwać delikatne szarpania, ciężko mi powiedzieć coś na temat nieszczelności bo wydaje mi się że wszystkie przewody są na swoim miejscu, prawidłowo pozaciskane, żaden nie wydaje się być zniszczony.
Zrobiłem logi, niestety nie za każdym razem udało mi sie go dokręcić pod 6k obrotów bo nie mam w pobliżu takiej drogi żeby to zrobić, a mam wrażenie że samochód od 2tyś obrotów na 3 biegu rozpędza się wieczność...
http://vaglog.pl/log-003_020_79TPi.html
http://vaglog.pl/log-115_118_8oj08.html
http://vaglog.pl/log-002_033_Q68a79M.html
Coś jesteście w stanie z tego wyczytać ?
[ Dodano: 2017-07-07, 18:12 ]
Dodam jeszcze że zamieniłem cewki z pierwszego i drugiego cylindra i na razie ten błąd nie powrócił. Ani też nie wykazał błędu na 1-wszym cylindrze.
http://vaglog.pl/log-003_020_79TPi.html
http://vaglog.pl/log-115_118_8oj08.html
http://vaglog.pl/log-002_033_Q68a79M.html
Coś jesteście w stanie z tego wyczytać ?
[ Dodano: 2017-07-07, 18:12 ]
Dodam jeszcze że zamieniłem cewki z pierwszego i drugiego cylindra i na razie ten błąd nie powrócił. Ani też nie wykazał błędu na 1-wszym cylindrze.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga