mam mały problem. Mianowicie w czasie jazdy zapala mi się w mojej audi kontrolka epc, w tym czasie silnik nie ma mocy oraz nie chce się wkręcać na obroty powyżej 3000 tyś, a także nie działa turbina w tym czasie. Pierwsze co zrobiłem z autem to pojechałem do elektryka podpiąć auto żeby zdiagnozować problem. Na moje nieszczęście auto nie chce się połączyć z vagiem i tym o to sposobem zaliczyłem siedmiu elektryków i u żadnego nie można się było połączyć z moim autem
[ANB 1.8 150 KM] Swieci się kontrolka epc i zaczyna się prob
[ANB 1.8 150 KM] Swieci się kontrolka epc i zaczyna się prob
Witam wszystkich,
mam mały problem. Mianowicie w czasie jazdy zapala mi się w mojej audi kontrolka epc, w tym czasie silnik nie ma mocy oraz nie chce się wkręcać na obroty powyżej 3000 tyś, a także nie działa turbina w tym czasie. Pierwsze co zrobiłem z autem to pojechałem do elektryka podpiąć auto żeby zdiagnozować problem. Na moje nieszczęście auto nie chce się połączyć z vagiem i tym o to sposobem zaliczyłem siedmiu elektryków i u żadnego nie można się było połączyć z moim autem
, w tym dwa serwisy nieautoryzowane gdzie nie powinno być problemów niby u nich z vagiem. Pytanko mam do wszystkich czy ktoś się spotkał już z takim problemem, proszę o pomoc i wskazanie jakiegoś kierunku żeby móc zdiagnozować problem. Z góry dziękuje za pomoc 
mam mały problem. Mianowicie w czasie jazdy zapala mi się w mojej audi kontrolka epc, w tym czasie silnik nie ma mocy oraz nie chce się wkręcać na obroty powyżej 3000 tyś, a także nie działa turbina w tym czasie. Pierwsze co zrobiłem z autem to pojechałem do elektryka podpiąć auto żeby zdiagnozować problem. Na moje nieszczęście auto nie chce się połączyć z vagiem i tym o to sposobem zaliczyłem siedmiu elektryków i u żadnego nie można się było połączyć z moim autem
EPC według niektórych to lampka komunikacji układu elektrycznego wg innych samej elektronicznej przepustnicy, a mi zaswiecała sie bo wychodził bład usterka samej lampki- pomaranczowa kostka na podszybiu "pod" sterownikiem - drugi pin był luzny
Nie łaczy sie, a jest zasilanie wogole? przeciez OBDII - zasilanie idzie przez bezp.
Jesli jest to uszkodzone piny lub elektryka- schematy i ognia, nie jestem elektrykiem, ale wystrczy umiec czytac schematy, co zadna filozofia nie jest.
Dorwij schematy, sprawdz zasilanie, jak nie to zwykły miernik czy sa przejscia od pinu do pinu i ognia.
[ Dodano: 2014-02-20, 21:54 ]
moze jakas sentencja:
najpierw zrób złacze OBD i diagnostyke bo szukac na bolka trampki usterek braku mocy w tym silniku to zycia moze zabraknac lub kasy: przepływka, zawór N75, wezyki podcisnien, cewki, koncowe wzmacniacze zapłonu, EGT itd itp
Nie łaczy sie, a jest zasilanie wogole? przeciez OBDII - zasilanie idzie przez bezp.
Jesli jest to uszkodzone piny lub elektryka- schematy i ognia, nie jestem elektrykiem, ale wystrczy umiec czytac schematy, co zadna filozofia nie jest.
Dorwij schematy, sprawdz zasilanie, jak nie to zwykły miernik czy sa przejscia od pinu do pinu i ognia.
[ Dodano: 2014-02-20, 21:54 ]
moze jakas sentencja:
najpierw zrób złacze OBD i diagnostyke bo szukac na bolka trampki usterek braku mocy w tym silniku to zycia moze zabraknac lub kasy: przepływka, zawór N75, wezyki podcisnien, cewki, koncowe wzmacniacze zapłonu, EGT itd itp
Więc tak, problemów z odpaleniem auta nie ma żadnych, przepływka została wymieniona, numery są takie same jak do tego modelu były przeznaczone( orginalna Bosha). Odnośnie połączenia się kompa z autem nie mogę się z niczym połączyć. Ostatnie połączenie auta z kompem miało jak je kupowałem w tamtym roku w Łodzi i sprawdzałem w serwisie audi. Wtedy auto połączyło się bez problemu. Spróbuje na dniach poszperać tak jak wskazujecie i sprawdzę czy linia k albo może złącze obd nie jest uszkodzone. Jeśli coś będę wiedzieć dam znać.










