Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

SWAP SILNIKA 1,8 T AEB 150 KM na BAM 225 KM

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
kat13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2018, 19:28
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

SWAP SILNIKA 1,8 T AEB 150 KM na BAM 225 KM

Post autor: kat13 » 11 lut 2018, 15:35

SWAP SILNIKA 1,8 T AEB 150 KM na BAM 225 KM , jakie modyfikacje ?? problemy ??

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lut 2018, 15:41

Co masz konkretnie na myśli? bam to silnik poprzeczny aeb wzdłużny, osprzęt wogóle nie pasuje, zupełnie inna elektronika i okablowanie, do tego nawet same słupki się rożnią od siebie, jedynie głowica podejdzie bez problemów.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kat13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2018, 19:28
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: kat13 » 12 lut 2018, 17:33

Audi Quattro 2001 - 2005 . Audi po liftingu .
Chodzi mi o zmianę z 150 KM na 210 - 225 KM czy to możliwe ?? , czy wystarczy zmiana głowicy i osprzętu i elektryki , komputera ??

A czy automat w nim wytrzyma taki zabieg ??

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 12 lut 2018, 20:12

1.8T quattro i automat w C5? nie było takich konfiguracji

wtryski do zmiany , turbo ,DP i wydajniejszy intercooler , do tego program i masz 230-235KM - Łukasz popraw mnie jeżeli się mylę

kat13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2018, 19:28
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: kat13 » 12 lut 2018, 21:02

Ale były Quattro z automatem , np : 2,7 BT 2,4 2,8 3,0 Tak chyba że się mylę a 1,8 T nie było ??

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 lut 2018, 21:41

Silnik AJL nie wychodził z automatem :).

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 12 lut 2018, 22:39

tak w ogóle to 1.8T w automacie były tylko w ośce i tylko 150KM , o od rocznika modelowego 2001 były tylko multitroniki - tu z moca nie poszalejesz ;)

to ty nie masz jeszcze auta? czyli temat hipotetyczny <mysli>

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 13 lut 2018, 18:59

<luzik> Różnic pomiędzy bam a aeb jest sporo, główna to inny stopień sprężania, chyba jeszcze korby, dolot się różni średnicą, pełny osprzęt wraz z sondą EGT. Tak że baza do modów na starcie dobra. Jest wiele projektów nawet tutaj na forum z przeróbkami 1.8T. Jak dla mnie wszystko co wykracza poza chip w 1.8T w a6 to już raczej przerost formy nad treścią, z tego względu że jest 2.7tt względnie łatwo dostępny i też podatny na modyfikacje. Co innego a3 czy nawet a4, do a3 większego nic nie włoży a i łatwiej dostępny jest wspomniany wyżej BAM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl