[AEB 1.8 150 KM] Spalanie, a przestawienie rozrzadu 1.8t AEB
[AEB 1.8 150 KM] Spalanie, a przestawienie rozrzadu 1.8t AEB
Witam
Mam takie pytanie czy mozliwe jest ze pasek rozrzadu przeskoczyl np o 1 zabek i przez to auto spala zamiast 13 litrow 20?
Silnik przy tym pracuje jak zegarek, a Vag nie wykazuje bledow. TO samo jest na benzynie i gazie.
A jesli nie to co to moze byc?
Mam takie pytanie czy mozliwe jest ze pasek rozrzadu przeskoczyl np o 1 zabek i przez to auto spala zamiast 13 litrow 20?
Silnik przy tym pracuje jak zegarek, a Vag nie wykazuje bledow. TO samo jest na benzynie i gazie.
A jesli nie to co to moze byc?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Karolex...
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
- Lokalizacja: Lublin
Okazalo sie ze rozrzad dobry, ale wyskoczyl znow blad czujnika temp silnika...sporadyczny, wiec znow wymieniono. Ale czy uszkodzony czujnik moze powodowac spalanie o tyle wieksze?
Mialem jeszcze blad adaptacji mieszanki a po wymianie czujnika juz go nie mam. To chyba dobry znak nie
?
[ Dodano: 2013-10-29, 21:28 ]
Dobra Vag wykazuje ZERO błędów, silnik cyka jak laleczka, podłączam Vaga jade i mierze spalanie i w miare jest zgodne z Vagiem, i wychodzi normalne czyli ok 10l a kur**** pali dalej 20 ........
POMOZCIE
Mialem jeszcze blad adaptacji mieszanki a po wymianie czujnika juz go nie mam. To chyba dobry znak nie

[ Dodano: 2013-10-29, 21:28 ]
Dobra Vag wykazuje ZERO błędów, silnik cyka jak laleczka, podłączam Vaga jade i mierze spalanie i w miare jest zgodne z Vagiem, i wychodzi normalne czyli ok 10l a kur**** pali dalej 20 ........
POMOZCIE

NPTnie chcę się mądrzyć, ale ...
Może po prostu zamiast działać na ślepo i ponosić koszty, być może niepotrzebnie, podjedź do jakiegoś dobrego warsztatu gdzie Ci to zdiagnozują... AEB 15 lat temu to był populany silnik w samochodach VAG
Widzę , że podałeś lokalizację warszawską- jakby co, to polecę Ci na PW warsztat, gdzie sam serwisuję auto od 15 lat i goście znają ten silnik na pamięć.
Może po prostu zamiast działać na ślepo i ponosić koszty, być może niepotrzebnie, podjedź do jakiegoś dobrego warsztatu gdzie Ci to zdiagnozują... AEB 15 lat temu to był populany silnik w samochodach VAG
Widzę , że podałeś lokalizację warszawską- jakby co, to polecę Ci na PW warsztat, gdzie sam serwisuję auto od 15 lat i goście znają ten silnik na pamięć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
NPT, przez błędną temerature może zwiększyć się spalanie, tak samo jak przez uszkodzony termostat. skoro sytuacja tak wygląda to może masz wężyki poprzerywane i się zwyczajnie gdzieś leje. jak by tyle palił to myślę że by niesamowicie Ci kopcił.
A jeśli Ci wskazuje spalanie 10 to i tak to jest dużo. ja mam 6 :P
A jeśli Ci wskazuje spalanie 10 to i tak to jest dużo. ja mam 6 :P
mas0n
nie sciemniaj koledze ze jest mozliwe zejscie do 6l bo sie poprostu nieda:)
nie chce sie czepiać, ale 6l-100km jest raczej nie możliwą rzeczą w silniku 1.8t no chyba ze cały czas jezdzisz z wiatrem w plecy po autostradzie z prędkością 75km/h to ok, :Pmas0n pisze:A jeśli Ci wskazuje spalanie 10 to i tak to jest dużo. ja mam 6 :P
nie sciemniaj koledze ze jest mozliwe zejscie do 6l bo sie poprostu nieda:)