Witam
Mam problem z sondom lambda, mianowicie blad na vag:
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
P1116 - 004 - No Signal/Communication
pomiar vag blok 033 0% 1,520V i nic sie nie smienia
na oscyloskopie linia ciagla
Wymienilem sonda lambda na nowa:
Oto pomiary napiec wszystko na rozgrzanym wlaczonym silniku:
1. kabel sygnalowy
2. gnd
3.grzalka
4.grzalka:
pomiar na wtyczce biegnacej do kompa z odlaczona sonda lambda:
1-2 0,44 V
2-3 skacze w gore i w dol ale glownie okolo 2,6 V
2-4 okolo 14 V
Pomiary na sodzie podlaczonej do kabla biegnacego do komputera
1-2 skaczace 0,7 -0,9 V i spada w dół
2-3 skaczace 3,5V
2-4 okolo 14V
W zalaczniku podaje log z bloku 033 na vag-com.
[A6 C5] [Audi A6 C5 3.0 l] sonda lambda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 2009, 15:35
- Lokalizacja: leszno
[A6 C5] [Audi A6 C5 3.0 l] sonda lambda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 27 maja 2009, 20:35
- Lokalizacja: pomorskie/yorkshire
witam
niestety ale przerabialem ten temat.
jest kilka dziurek(hehe)do ktorych musisz zajzec
po perwsze swiece(sprawdz moze sa juz do wymiany jak tak to tylko na NGK
po drugie katalizator mozebyc juz na koncu swgo zywota(jedz gdzies gdzie mozesz go troche bujnac np tak do 150 na 4biegu to sie troche przeczysci)
a no bo bym zapomnial
cewki!!!cewek niestety nie da sie spawdzic(chyba ze masz jakis magikow)
taki to jest silnik 3.0 malo tego czesci malo i drogie.
u mnie tez sie zaczynalo pierw kontrolki na liczniku a puzniej wymiana cewek alternatora swies i innych pierdul w tym samochodzie.
powodzenia
niestety ale przerabialem ten temat.
jest kilka dziurek(hehe)do ktorych musisz zajzec
po perwsze swiece(sprawdz moze sa juz do wymiany jak tak to tylko na NGK
po drugie katalizator mozebyc juz na koncu swgo zywota(jedz gdzies gdzie mozesz go troche bujnac np tak do 150 na 4biegu to sie troche przeczysci)
a no bo bym zapomnial
cewki!!!cewek niestety nie da sie spawdzic(chyba ze masz jakis magikow)
taki to jest silnik 3.0 malo tego czesci malo i drogie.
u mnie tez sie zaczynalo pierw kontrolki na liczniku a puzniej wymiana cewek alternatora swies i innych pierdul w tym samochodzie.
powodzenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 2009, 15:35
- Lokalizacja: leszno
Przepraszam, ale co maja cewki, swiece do dzialania sondy lambda???
Dzisiaj przyszla druga sonda.
http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-a2- ... 82077.html
i dalej mi nie dziala , na wolnych obrotach mam pomiedzy sygnalowym a masa okolo 0,72V
Co to moze byc?
[ Dodano: 2011-03-16, 19:52 ]
I jednego jeszcze nie rozumiem, dlaczego na vag w bloku pomiarowym 033 mam napiecie 1,520V, przeciez powinno byc <1V
Dzisiaj przyszla druga sonda.
http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-a2- ... 82077.html
i dalej mi nie dziala , na wolnych obrotach mam pomiedzy sygnalowym a masa okolo 0,72V
Co to moze byc?
[ Dodano: 2011-03-16, 19:52 ]
I jednego jeszcze nie rozumiem, dlaczego na vag w bloku pomiarowym 033 mam napiecie 1,520V, przeciez powinno byc <1V