Witam,
Jesli taki temat był poruszany to z góry przepraszam ale szukam 2 dzień na forum i nic.
Silnik niestety na benzynie nie ma szans żeby odpalił jak jest zimny, a wiatrak wlącza się na 2 bieg odrazu po przekręceniu kluczyka (temp silnika pewnie ok 15 st C) i świruje

załącza rozłącza sie i tak w kółko. Jak odpale na LPG auto (czajnik wrzącej wody na parownik lub pół dnia na słońcu auto musi stać

) i przełącze na PB to jakoś chodzi ale ani wkręcić na obroty sie nie chce, a jak przyspieszam to skokowo jest moc a zaraz nie ma (zmiany co ok 1 sek.) na ciepłym odpala na PB ale nie zawsze i zużycie LPG wzrosło o ok 4 litry na trasie ale jezdzi na LPG bez zarzutu. Wiatrak reaguje prawidłowo na włączenie klimy (1 bieg) i na wzrasającą temp w układie chłodzenia >90st C (2 bieg). Niestety VAG-iem nie moge sie połączyć z silnikiem, ze wszystkimi innymi podzespołami auta sie łącze a z silnikiem nie moge

, różne wersje VAG-a i to samo. Proszę o jakąś podpowiedź, czy mozna połączyć te dwie rzeczy czy usterki poszukiwać w dwóch róznych miejscach (chociaż pojawiły sie obie na raz tego samego ranka), czy czujnik temp przy chłodnicy daje sygnał tylko na wiatrak, czy gdzieś indziej też. Aha wymieniłem na nowy czujnik temp. cieczy chłodzącej i bez zmian.
Z góry dzięki i pozdrawiam.