[C5 2.8 ALG] Samochod gasnie przy hamowaniu
...
Witam dziś zrobiony rozrząd wiadomo filterki płyny czyszczenie i adaptacja przepustnicy i ... auto jak gasło tak gaśnie tragedia . w przyszłym tygodniu oddaję znowu może coś się urodzi to napisze pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Ostatnimi czasy mi nie gaśnie ale jest tak:
jadę sobie -> puszczam nogę z gazu -> silnik odcina wtrysk -> i jak wcisnę sprzęgło (czyli wyjdę z cut offu) to auto przygasa, chociaż nie zawsze. Bez różnicy czy na klimie czy bez, może bez klimy jest trochę lepiej.
Ja też sądzę, że to jakaś pierdoła tylko nie mogę jej wykryć...
PS.
Sprawdzę jak dzisiaj nie będzie padać czy przypadkiem reduktor nie puszcza podciśnienia...
jadę sobie -> puszczam nogę z gazu -> silnik odcina wtrysk -> i jak wcisnę sprzęgło (czyli wyjdę z cut offu) to auto przygasa, chociaż nie zawsze. Bez różnicy czy na klimie czy bez, może bez klimy jest trochę lepiej.
Ja też sądzę, że to jakaś pierdoła tylko nie mogę jej wykryć...
PS.
Sprawdzę jak dzisiaj nie będzie padać czy przypadkiem reduktor nie puszcza podciśnienia...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Masz kabel do VAGa? Sprawdz sondy i korekty długie.
Kabel do LPG i wrzuć mapy.
Wg mnie przyczyna może tkwić w LPG - po prostu przez złą mieszankę komputer wprowadził jakieś mega korekty i przez to na PB nie idzie jak trzeba.
Należy skasować korekty i potem pojeździć na samym PB i zobaczyć czy nadal przygasa.
[ Dodano: 2014-08-10, 23:30 ]
Koledzy a czy niesprawny EVAP może wpływać na przygasanie lub gaśniecie auta?
[ Dodano: 2014-08-12, 11:30 ]
W moim przypadku EVAP podczas jazdy jest cały czas open. Odłączyłem, zaślepiłem i zobaczymy czy będzie poprawa.
Kabel do LPG i wrzuć mapy.
Wg mnie przyczyna może tkwić w LPG - po prostu przez złą mieszankę komputer wprowadził jakieś mega korekty i przez to na PB nie idzie jak trzeba.
Należy skasować korekty i potem pojeździć na samym PB i zobaczyć czy nadal przygasa.
[ Dodano: 2014-08-10, 23:30 ]
Koledzy a czy niesprawny EVAP może wpływać na przygasanie lub gaśniecie auta?
[ Dodano: 2014-08-12, 11:30 ]
W moim przypadku EVAP podczas jazdy jest cały czas open. Odłączyłem, zaślepiłem i zobaczymy czy będzie poprawa.
Diabełek u mnie po problemie :D
Odebrałem autko od elektryka wszystko śmiga w 100 %
Diagnoza to walnięty wąż od odmy i do dupy czujniki temp.
Przy okazji wyczyszczona ponownie i zaadoptowana przepustnica
Koszt razem z % 200 zł ale jestem zadowolony i widać że chłopaki mają pojęcie autko odebrałem po 6 godzinach
Daj znać czy coś pomogłem Pozdrawiam
Odebrałem autko od elektryka wszystko śmiga w 100 %
Diagnoza to walnięty wąż od odmy i do dupy czujniki temp.
Przy okazji wyczyszczona ponownie i zaadoptowana przepustnica
Koszt razem z % 200 zł ale jestem zadowolony i widać że chłopaki mają pojęcie autko odebrałem po 6 godzinach
Daj znać czy coś pomogłem Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Kamil KRK, u mnie odma jest cała, czujnik temperatury może mi świruje ale nie mam pojęcia. A jak u Ciebie? Nadal wszystko dobrze jeździ?
[ Dodano: 2014-09-18, 12:55 ]
Kamil KRK, Pytanie do Ciebie,
pisałeś w jednym poście, że
Auto już nie gaśnie?
[ Dodano: 2014-09-18, 12:55 ]
Kamil KRK, Pytanie do Ciebie,
pisałeś w jednym poście, że
A w ostatnim poście jak jest po problemie piszesz-Wymieniony czujnik powietrza wlotowego ... dalej gaśnie
O których czujnikach mówisz?Diagnoza to walnięty wąż od odmy i do dupy czujniki temp.
Auto już nie gaśnie?
Odgrzeję kotleta ale wydaje mi się ,że znalazłem rozwiązanie problemu z przygasaniem. U mnie od miesiąca jest spokój nie gaśnie. Wcześniej czyściłem przepustnice, wymieniłem sondę, wymieniłem wtryski gazu na hany zielone regulowałem instalacje lpg, wymieniłem filtry od gazu i nic. Przy wymianie wtryskiwaczy na hany okazało się ,że wkrętki w kolektor są wyżej niż robią to gazownicy przez co wtryski nie chciały zmieścić się pod osłonę. Złożyłem tak jak było i po tygodniu kupiłem uszczelki do kolektora wyrwałem kolektor zrobiłem nowe nawierty i przygasanie się skończyło. Jeśli gazownik robił wam nawierty bez zdejmowania kolektora to na 99% macie za wysoko wkrętki. Do tego jak wszyscy wiemy wkrętka od czujnika podciśnienia powinna być jak najbliżej przepustnicy, u mnie była po drugiej stronie kolektora, teraz wpiąłem się trójnikiem w podciśnienie przy przepustnicy, po wymianie trzeba zrobić mapę lpg na nowo. Poniżej fotka jak powinny być zrobione nawierty (zapożyczona z lpg forum)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga