Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[BCY] RS6 C5 - Kontrolka Check Engine...

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
pawelgawel35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwie 2015, 13:38
Lokalizacja: UK

[BCY] RS6 C5 - Kontrolka Check Engine...

Post autor: pawelgawel35 » 11 cze 2015, 02:15

Grom by to strzelil..
Kilka tygodni temu kupilem, wydawalo sie ze stan ideal, a tu wczoraj wieczorem odpalam go pod praca zeby spadac do domu i kontrolka CHECK ENGiNE sie zapalila. Wylaczylem, odczekalem chwile i odpalilem znowu. Pali sie nadal. Powoli, do domu dojechalem, kontrolka nie zgasla. Po drodzi radio sciszone i nasluchuje tylko. Wszystko brzmi ok, a ucho mam dosc wyczulone na anomalie w pracy silnika.
Oczywistym jest, ze bez VAG-a sie nie obejdzie, ale przez najblizsze kilka dni technicznie nie mam nawet jak zajac sie autem, dopiero na weekend sie podepne i zobacze co zdolam wyczytac. Wiec na chwile obecna to takie troche wrozenie z fusow.

Czytalem troche, ze moze byc blachostka, ale oczywiscie moze byc gruba sprawa. Z opinii Salonow Audi wynika ze ponad 90% aut przyjezdzajacych z ta kontrolka ma albo niedokrecony korek wlewu paliwa, albo bylo tankowane na zapalonym silniku.
Co proponujecie? Mam czas do poniedzialku zanim bede mogl w ogole zajac sie autem wiec mozemy sobie jak to sie mowi "pogdybac".
Do tego jeszcze kontrolka od ustawiania poziomu swiatel sie zapala.
Cholera same problemy od zakupu...
Obrazek
Obrazek

MORPEN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 lis 2012, 12:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MORPEN » 11 cze 2015, 07:11

Miałem ten sam problem u siebie.
Blad sondy lambda.po wykasowaniu i zmianie stacji paliw problem póki co nie wrócił.

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 11 cze 2015, 07:49

Uuu RS - marzenie serca mego <rotfl>
Bez Vag będziemy wróżyć jak z fusów po herbacie :) Musisz podpiąć pod komputer i sprawdzić check. A odnośnie ustawiania świateł, to (bez Vaga) czy nie zapaliło się to po jakimś dokładniejszym myciu furki zwłaszcza nadkolami? Z jednej strony (chyba od pasażera są czujniki z przodu i z tyłu do wyczucia poziomu samochodu. I może któryś ma zwarcie. Jeśli nie masz diagnostyki, a jesteś niedaleko mnie to daj znać na pw, można by podpiąć pod kompa :] Za wiele nie pomogę ale chociaż błędy odczytamy

Pozdrawiam :)

Ps. No i przy niezłej prędkości ci się ta kontrolka pali (nie pokazuj dowodu zbrodni kolegom niebieskim <lol> )
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 11 cze 2015, 09:34

Hehe.. pstrykanie fotek zegarów przy 250km/h może definitywnie rozwiązać problem świecącej się kontrolki <rotfl>

Awatar użytkownika
pawelgawel35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwie 2015, 13:38
Lokalizacja: UK

Post autor: pawelgawel35 » 11 cze 2015, 20:47

Dzieki koledzy za odpowiedzi.

MORPEN - to mogloby sie zgadzac. Zalalem pelny zbiornik pod korek U95 z tesco bo w srodku nocy tankowalem i nie bylo nic lepszego pod reka, a kontrolka wskoczyla po okolo 120km od zatankowania.

Piotrek KNB - kawalek od Ciebie, polnocny Londyn. Podlacze sie pod skaner w Sobote dopiero bo siedze od kilku dni w pracy praktycznie non-stop. Spisze bledy i zanim skasuje to dam znac tu na forum co i jak. Z czujnikiem to masz racje, za przednim kolem siedzi i czesto sie rozlacza podobno. Tez do soboty musi poczekac jak bede wolny.

Zdjecie pogladaowe <milczek>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 12 cze 2015, 08:42

System autopoziomowania po wykasowaniu błędów może wymagać przeprowadzenia ponownej adaptacji.
Jeśli masz jakoś obniżane zawieszenie, to na czas adaptacji trzeba będzie unieść lewą stronę auta bo inaczej procedura nie przejdzie.

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 12 cze 2015, 09:09

A i czujniki są dwa, nie jeden :) Na tylnym kole też jest jeden przez co autko na podstawie obydwu poziomuje światła
Tak jak kolega mwx napisał, może być konieczna adaptacja :)
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

Awatar użytkownika
pawelgawel35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwie 2015, 13:38
Lokalizacja: UK

Post autor: pawelgawel35 » 13 cze 2015, 16:28

Kody bledow na szybko:

17985
17535
17537

ktos ma pojecie?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 13 cze 2015, 17:35

17535/P1127/004391 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich

Possible Symptoms
## Malfunction Indicator Light (MIL) active
## Reduced fuel economy and engine performance

Possible Causes
## Cylinder misfires
## Spark Plugs ## Old or worn out plugs
## Incorrect type for engine

## Fuel Injectors ## Leaking
## Dirty, poor spray pattern

## Weak ignition system, coil(s), plug wires
## Fuel Pressure
## Boost leak
## EVAP Purge Valve (N80)
## MAF (G70)
## O2 Sensor(S)

P.S. Jak podajesz kody błędów dodawaj opis

Awatar użytkownika
pawelgawel35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwie 2015, 13:38
Lokalizacja: UK

Post autor: pawelgawel35 » 13 cze 2015, 18:46

Dzieki Mazdomania za uzupelnienie i sorry za niekompletne info z mojej strony.

Skasowalem te 3 bledy i odpalilem auto. Poczekalem chwile i zrobilem 35km delikatnie. Kontrolka Check Engine nie wrocila jak narazie.

Jesli ktos ma cos do powiedzenia lub ogolnie jakies przemyslenia to prosze sie nie wstydzic i pisac, kazda sugestia i pomoc jest mile widziana <okok>

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Rocznik: 2010
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 14 cze 2015, 07:37

Ten numer bledu u mnie tez sie pojawil raz i po skaskowaniu nie wrocil P1127 ale u mnie winne sa przeplywki. mam roznice w wartosciach pomiedzy nimi kolo 20%. wymieniam je pod koniec tygodnia. mam nadzieje,ze jestes zaprzyjazniony z kumatym mechanikiem :) nie chodzi o te bledy ktore przytoczyles ale ogolnie by w przyszlosci autku krzywdy nie zrobic <okok> pozdrawiam
Stage2 by Gregor10

Awatar użytkownika
pawelgawel35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwie 2015, 13:38
Lokalizacja: UK

Post autor: pawelgawel35 » 14 cze 2015, 23:24

niestety po kolejnych 50km kontrolka wrocila. Auto postalo przez noc i po odpaleniu po okolo 1-2 min kontrolka znowu jest. Zaraz sprawdze czy te same kody bledow.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 cze 2015, 00:03

Witam bank 1 i 2 mieszanka za bogata, przyczyna cyt. za kolega z forum sportaudi; nieszczelności w układzie dolotowym,czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62,MAF (przepływomierz)
Co do błędu 17985 to wyczytalem prawa poduszka silnika tylko czy jest to uszkodzony przewód czy inna cholera to nie wiem.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
pawelgawel35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwie 2015, 13:38
Lokalizacja: UK

Post autor: pawelgawel35 » 25 cze 2015, 12:16

dzieki. Auto dopiero pod koniec lipca bedzie w warsztacie.

[ Dodano: 2015-06-25, 12:16 ]
Dodam jeszcze takie spostrzerzenie..
Na wolnych obrotach na "PARKING" bardzo nierowno pracuje, az rzuca nim na boki odrobine na postoju. Raz nawet przy schodzeniu z wyzszych obrotow zgasl podczas jazdy. Obroty na "parkingu" 0.85 - 0.9
Po wlaczeniu trybu jazdy obroty sie troche ustatkowuja i juz tak nim nie szarpie na boki jak na parkingu.
Ktos cos dopowie? Auto w warsztacie juz umowione, ale chce jak najwiecej info zdobyc zanim ktos sie wezmie za robote.

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 27 cze 2015, 07:46

pawelgawel35, - gdzie w UK jesteś?
340KM i 500NM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja