[c5 2.8] roznice techniczne silnika USA vs EU
[c5 2.8] roznice techniczne silnika USA vs EU
Witam, tym razem napisze bardzo precyzyjnie. otrzymalem informacje z ASO, iż mimo ze te dwa silniki sa bardzo podobne to jednak precyzja skladania ich jest ogromna. silniki w USA sa mniej starannie skladane w zwiazku z czym sa mniej trwale i szybciej padaja. Nie wiem czy mowia prawde czy jednak nie
-
morfeusz27
Ale chyba wtedy jest inny motor, bo raczej np. 2.4 V6 nie przerabiają na bezkolizyjny rozrząd, to całkiem inna konstrukcja, chyba że się mylęBartol pisze:Gdzieś mi się obiło o uszy, że silnki USA są bezkolizyjne tzn. w przypadku zerwania paska rozrządu nic wielkiego się nie dzieje, w związku z czym różnice techniczne występują. Pewny tej informacji jednak w 100% nie jestem.
[ Dodano: 2010-02-28, 20:36 ]
Chodzi Ci o większą pojemność a co za tym idzie więcej kucyków - w Stanach mustangów hehe ?LuQas pisze:USA ma wiecej kucy niz EU bo w Eu sa bardziej rygorystyczne przepisy srodowiskowe
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A tu się właśnie mylisz, jest na odwrót. W USA OBDII weszło już chyba w 1998 lub 1999 gdzie w EU dopiero w 2001. Dodatkowo przedkatalizator i 2 sondy na 1 wylot przed przedkatalizatorem i za nim zaraz przed głównym katalizatorem, w v-kach oczywiście 4 sondy, to chyba główna różnica w SPAM do OBD. Do tego jeśli się nie mylę pompa powietrza wtórnego itp. Samochód bardziej przyjazny dla środowiska.LuQas pisze:USA ma wiecej kucy niz EU bo w Eu sa bardziej rygorystyczne przepisy srodowiskowe










