Labiss to nie jest dział giełda a po drugie paleta fotek twojego auta woła o pomste do nieba.
Wracając do tematu to w budzie A6 C5 sa dostepne 4 silniki V8:
1. Zwykła A6 to silniki ARS i ASG - 300KM
2. Model S6 to ANK i AQJ - 340 KM. Gdzies na forum audi czytałem, że podobno AQJ miał fabryczną wade, że czasem korby lubiły po wychodzic bokiem. W ANK audi poprawiło tą wade.
Róznice pomiedzy silnikami o mocy 300 i 340 są według etki spore, tak po krotce z tego co sprawdzilem to inne są:
- tłoki i korby
- wałki
- przepsutnica
- wtryski
- kolektor dolot
- komputer sterujacy (w S6 silnik wyżej się kręci od zykłego V8 o 500 obr/min.
dalej juz mi sie nie chciało sprawdzać.
Wymiary wszystkich części pewnie są identyczne wiec można śmiało rzeźbić i pewnie pakować graty od S6 do zwykłęgo silnika V8
