Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Pytanie do posiadaczy 2.7 bit AJK lub innych

Silniki benzynowe
P.Froniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zduńska Wola

AJK

Post autor: P.Froniu » 22 kwie 2016, 12:22

teiwaz pisze:zgodnie z tym:

http://www.awe-tuning.com/media/pdf/27t_pressure_tester.pdf

kolega robi wszystko poprawnie, maksymalne bezpieczne ciśnienie to 15psi.
Jak nie trzyma to możesz jeszcze spróbować odkręcić trójnik od przepustnicy i zaślepić tam gdzie ma przychodzić przepustnica wtedy przez silnik na pewno nic nie ucieknie ;)
hmm, nie byłem wstanie nabic cisnienia... a przepustnicy nie zaslepie bo nie mam czym;/
psikałem preparatem do wykrywanie nieszczelnosc we wszystkie mozliwe miejsca i nic :O

zauwazyłem jednak trzy rzeczy :

1- troche oleju w przewodzie Y
2- jak gazowałem to słychac taki swist jakby od trubo ( kiedys miałem przewod w focusie od turbo dziurawy to tak było slychac, natomiast zadnych błedow nie ma i auto chyba w miare idzie)
3- powietrze lecialo od strony odmy, tam gdzie zaslepiłem przy Y

Jakies sugestie?

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 22 kwie 2016, 21:19

Do sprawdzenia:
- trójnik gumowy przy przepustnicy
- wężyki podciśnienia w tym F-hose(dziada trzeba zdemontować bo pęka najczęściej od spodu i nie widać nic od góry)
- zaworki zwrotne w układzie podciśnienia
- zawory DV
to najczęściej "padające" elementy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja