Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ACK 2.8 193 KM] Przewody zaplonowe do v6

Silniki benzynowe
CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

[ACK 2.8 193 KM] Przewody zaplonowe do v6

Post autor: CoLo82 » 27 wrz 2014, 15:10

Witam,

Dopadla mnie wymiana przewodow zaplonowych.
Nie chce badziewa i praktycznie bije sie z myslami nad dwoma markami.
Prosze o opinie najlepiej ludzi, ktorzy na nich smigaja ;)

Chce kupic BERU albo BREMI.

Generalnie BREMI szly w oryginale i ku nim sie sklaniam.
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Re: Przewody zaplonowe do v6

Post autor: xpbit » 28 wrz 2014, 11:52

CoLo82 pisze:Witam,

Dopadla mnie wymiana przewodow zaplonowych.
Nie chce badziewa i praktycznie bije sie z myslami nad dwoma markami.
Prosze o opinie najlepiej ludzi, ktorzy na nich smigaja ;)

Chce kupic BERU albo BREMI.

Generalnie BREMI szly w oryginale i ku nim sie sklaniam.
kolego ja niedawno kupilem sobie kpl przewodow NGK i smigaja i nie uwazam zeby byl sens przeplacac za bremi... bo takie mialem od nowki jak zmienialem.

te bremi co teraz robia to i tak juz nie te co kiedys. chyba ze nie szkoda ci kasy to kupuj najdrozsze :)

ja tam mam NGK i wszystko działą bez problemu przewody z dobrych materiałów także polecam :) świece też mam NGK dedykowane do tego motoru i wszystko śmiga elegancko :) świece 40k km wytrzymują tylko bo już 2x zmieniałem

Pozdrawiam <lol>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 28 wrz 2014, 17:13

Kazda opinia jest cenna <okok>
Ile przejechales juz na tych przewodach NGK ?
Mozna wyczytac gdzie nie gdzie, ze dlugosci nie zawsze sa zgodne z oryginalem (za dlugie), tez tak miales ?


Dzieki i moze ktos jeszcze ma jakies spostrzezenia ? :)
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

lukwojciech
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 17 cze 2012, 14:48
Lokalizacja: dobre miasto

Post autor: lukwojciech » 28 wrz 2014, 17:37

polecam Bremi mam już przejechane już ze 20 tyś km i ok ,kupowałem w iparts cena też dobra.

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 28 wrz 2014, 17:46

Witam
2 lata temu miałem też podobną zagwóztkę które przewody wybrać do swojej 2.4Q+lpg AML
Myślałem nad Bremi, ale do mojej też rekomendują Boscha (fabrycznie Bremi lub Bosch) i padło na Bosch :) .
I złego słowa nie powiem. Ceny były dosyć podobne. (namiary na sklep internetowy mogę Ci podesłać na priv) - (sklep w którym kupowałem części do Poldolota 1.4 <lol> już 14 lat temu <lol> )
Dobrze myślisz nad takimi markami Jak Bremi, czy Beru - bo przy gazie to nie ma zabawy z tanimi przewodami :p
Aha, dopiszę jeszcze że cewkę miałem Bremi i z tym Boschem to autko do dzisiaj śmiga (sprzedałem siostrze więc jest nadal pod moją opieką <lol> )

Daj znać czy zapodać linka na priv to postaram się wysłać
Pozdrawiam :)
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 28 wrz 2014, 20:05

Robi sie coraz ciekawiej bo o BOSCHu to bardzo czesto mozna wyczytac zle opinie :D

Bremi jesli juz to tez bede kupowal w iParts ;)

Reszte moge sobie ogarnac z IC
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 28 wrz 2014, 21:04

Zobacz jeszcze z ciekawości jaką masz cewkę fabryczną.
Ale bierz śmiało Bremi (cena fajna)-
Co fabryka to fabryka <rotfl>
Bez modzenia spoko myka <rotfl>
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 28 wrz 2014, 23:27

CoLo82 pisze:Kazda opinia jest cenna <okok>
Ile przejechales juz na tych przewodach NGK ?
Mozna wyczytac gdzie nie gdzie, ze dlugosci nie zawsze sa zgodne z oryginalem (za dlugie), tez tak miales ?


Dzieki i moze ktos jeszcze ma jakies spostrzezenia ? :)
są trochę dłuższe niż fabryczne ale w niczym to nie przeszkadza spokojnie można je dopasować. ja na nich zrobiłem dopiero gdzieś z 5k km ale za tą cenę są naprawde dobrej jakości :)
_________________________________ Audi Quattro______________________________

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 29 wrz 2014, 02:09

Piotrek KNB pisze:Zobacz jeszcze z ciekawości jaką masz cewkę fabryczną.
Cewke mam BREMI
Dawali innej firmy ? :)
xpbit pisze:są trochę dłuższe niż fabryczne ale w niczym to nie przeszkadza spokojnie można je dopasować. ja na nich zrobiłem dopiero gdzieś z 5k km ale za tą cenę są naprawde dobrej jakości
Ok, dzieki za info.
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 29 wrz 2014, 08:06

CoLo82 pisze:Cewke mam BREMI
Dawali innej firmy ?
Sam nie jestem pewny ;) przepraszam.
Ja jak kupowałem swoje Bosch to padło na nie tylko dlatego że sklep który znalazłem miał fajną cenę wysyłki za granicę a Bremi akurat mieli brak na magazynie ;)
Tylko dodam że moja 2.4 z gazownią jeździ już 45 tkm na Boschach - świece NGK (japońskie) irydowe. = problemów brak bądź nie stwierdziłem.
Na pewno odradzam wynalazki typu Sen-tech - a przynajmniej u mnie nowe przewody dały efekt wręcz opłakany <rotfl>
Na stronie, którą podałeś, zestaw Bremi ma całkiem przystępną cenę.
Pozdrawiam.
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 29 wrz 2014, 08:32

Piotrek KNB pisze:
CoLo82 pisze:Cewke mam BREMI
Dawali innej firmy ?
Sam nie jestem pewny ;) przepraszam.
Ja jak kupowałem swoje Bosch to padło na nie tylko dlatego że sklep który znalazłem miał fajną cenę wysyłki za granicę a Bremi akurat mieli brak na magazynie ;)
Tylko dodam że moja 2.4 z gazownią jeździ już 45 tkm na Boschach - świece NGK (japońskie) irydowe. = problemów brak bądź nie stwierdziłem.
Na pewno odradzam wynalazki typu Sen-tech - a przynajmniej u mnie nowe przewody dały efekt wręcz opłakany <rotfl>
Na stronie, którą podałeś, zestaw Bremi ma całkiem przystępną cenę.
Pozdrawiam.
No te najtansze to raczej nie przemawiaja do mnie ;)

Sporo przejezdziles na tych boschach. Tylko nie wiem czy jest sens bo BERU mam za 370zl.
NGK sa po ok 300-320zl wiec chyba jednak warto dolozyc te 50zl.

A wlasnie, na jakich swiecach jezdzicie bo u mnie obecnie sa http://www.swiece-zaplonowe.pl/swiece-i ... ur6et.html

??


EDIT:

Zamowilem BREMI.
339zl :) Chyba dobra cena :)
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 29 wrz 2014, 16:52

No to powiem Ci że cena spoczko :) Ja za Bosch zapłaciłem 400 + wysyłka
A świece to tak jak mówiłem wcześniej - jeździ na irydowych NGK ale numeru katalogowego nie pamiętam :)

[ Dodano: 2014-09-29, 16:52 ]
Przy wyborze świec dodam że poszedłem za opinią iż do LPG lepiej jak jest jedno elektrodowa, wtedy mocniejsza iskra będzie. (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę) <rotfl>
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 29 wrz 2014, 20:26

kupiłem rok temu BOSCH za jakieś 450zł 35kkm i padły poważnie padły , świece chyba NGK teraz mają ok 45kkm i śmigają aż miło wymienię je za chwilkę

kable kupiłem teraz najtańsze ;) bo akurat miałem wyjazd do De i kupiłem magneti morelli czy jak się to pisze narazie 10kkm i spokój jedyne 160zł zobaczę jak długo wytrzymają
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 30 wrz 2014, 00:43

m3rvin pisze:kupiłem rok temu BOSCH za jakieś 450zł 35kkm i padły poważnie padły , świece chyba NGK teraz mają ok 45kkm i śmigają aż miło wymienię je za chwilkę

kable kupiłem teraz najtańsze ;) bo akurat miałem wyjazd do De i kupiłem magneti morelli czy jak się to pisze narazie 10kkm i spokój jedyne 160zł zobaczę jak długo wytrzymają
Kazda opinia jest cenna ;)

Informuj jak sie sprawa ma z kablami bo moze nie warto przeplacac ;)

[ Dodano: 2014-09-30, 00:43 ]
Piotrek KNB pisze:No to powiem Ci że cena spoczko :) Ja za Bosch zapłaciłem 400 + wysyłka
A świece to tak jak mówiłem wcześniej - jeździ na irydowych NGK ale numeru katalogowego nie pamiętam :)

[ Dodano: 2014-09-29, 16:52 ]
Przy wyborze świec dodam że poszedłem za opinią iż do LPG lepiej jak jest jedno elektrodowa, wtedy mocniejsza iskra będzie. (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę) <rotfl>

Hmmm, u mnie chyba obecne spoko ale nie dlugo je wywale bo mi sie nie podoba wyglad, rozny wyglad na glowach.
Pozatym widze, po wymianie kabli, ze auto sie lepiej zbiera i lagodniej silnik pracuje.
Wiec swieczki dla pewnosci tez wymienie, tylko na jakie :)
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 30 wrz 2014, 01:35

U mnie siedzą przewody BERU i świece Denso TT (świece dobre i tanie), zero problemów zarówno Pb jak i LPG.
Pozdrawiam...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl