Witam, pacjent s6 c5 AQJ manual. Problemem jest przerywanie podczas przyspieszania. Czy pb czy lpg bez różnicy. Problem zaczyna się po przejechaniu dystansu powyżej ~10km. Na VAGu błędów brak, sondy pracują, logi:
32 33 001
http://vaglog.pl/log_249047.html
32 33 002
http://vaglog.pl/log_249049.html
logi bez przerywania, motor nie rozgrzany
http://vaglog.pl/log_249553.html
Auto przerywa bez znaczenia czy wyzeruje korekty i jadę na pb cały czas, czy wyzeruje korekty i jadę na gazie(przejadę na pb 2km później gaz). Wg mnie przerywanie zaczyna się w momencie gdy auto zacznie korygować lub rysować korekty długoterminowe. W aucie uszkodzony jest czujnik podający temperaturę na zegarach, innych usterek brak. Rozrząd ok, bez rozjazdów(ustawiony 0,0 czasami wskoczy -2,0). Gdy odłączę sondy przerywanie jest jednak słabsze. Co sprawdzić? Jakie logi jeszcze można by było zrobić? Gdzie szukać przyczyny?
Przerywanie po przejechaniu paru km s6 c5
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
sondy były wymieniane, po stronie pasażera ~10mieś. temu, po stronie kierowcy ~miesiąc temu. W moim przypadku jest ok do momentu przejechania około 10km, później jest cyrk.
W moim przypadku jest odwrotnie.Wasabi pisze:To wygląda na uszkodzoną grzałkę sondy.
W takim przypadku, do momentu kiedy sonda zostanie ogrzana spalinami dzieją się rzeczy dziwne.
Najczęściej jednak silnik przelewa.