Przerywa lekko przy dodawaniu gazu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 maja 2024, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
Przerywa lekko przy dodawaniu gazu.
Witam mam problem podczas dodawania gazu zarówno na PB jak i na LPG auto lekko przerywa założone nowe cefki Beru i świece NGK i problem nadal występuje silnik APU 1.8 T 2000 rok.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Przerywa lekko przy dodawaniu gazu.
Timon1982, nie mam błędu VAG? Może katalizator, przepływomierzem? Wyczyszczona przepustnica?
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 maja 2024, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
Re: Przerywa lekko przy dodawaniu gazu.
Na vagu nie sprawdzałem przepustnica czysta kat też dobry a przepływomierz gdzie się znajduję żeby go ewentualnie przeczyscic ? A może reset ECU mu zrobić na początek bo są nowe cefki i świece
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Przerywa lekko przy dodawaniu gazu.
Timon1982:
Po wyjęciu należy wykorzystać środek czyszczący i intensywnie spryskać nim elementy pomiarowe, a więc druciki, płytkę lub termistor. Kup Liqui Moly do czyszczenia przepływomierza.
Ps: Jeśli nie masz VCDS lub VAG-COM to możesz pobrać z chomikuj.pl za free. Dalej kabel diagnostyczny VAG USB KKL z małym kosztem.
Załącznik, zdjęcia:
Po wyjęciu należy wykorzystać środek czyszczący i intensywnie spryskać nim elementy pomiarowe, a więc druciki, płytkę lub termistor. Kup Liqui Moly do czyszczenia przepływomierza.
Ps: Jeśli nie masz VCDS lub VAG-COM to możesz pobrać z chomikuj.pl za free. Dalej kabel diagnostyczny VAG USB KKL z małym kosztem.
Załącznik, zdjęcia:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 760
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Przerywa lekko przy dodawaniu gazu.
Witam.
Czy przed wymianą świec na NGK LASER PLATINUM PFR6Q 6458 sprawdziłeś ich przerwę ? Normalnie mają 0,8mm ale, że masz LPG to ustaw na 0,7 - 0,75mm.
Sprawdziłbym również szczelność całego układu ssącego (najlepiej kompresorem) bo dla silników turbo to jest najważniejsze.
Wyczyść przepływomierz (możesz na ten czas odłączyć akumulator) odpowiednim środkiem (NIE używaj pędzelka czy innych rzeczy) i sprawdź czy coś pomogło podczas jazdy.
Jeśli nadal szarpanie występuje, to trzeba zrobić logi dynamiczne bloków:
002+020+031
oraz
115+118
Po takich logach będzie widać czy przepływomierz (i inne części) są ok.
Jeśli będzie to przepływomierz (najczęściej za mało pokazuje) to wymienić tylko i wyłącznie na oryginalny (żadne zamienniki) dotyczy także zaworku N75 (oryginał)
Jeśli Twój silnik ma 150KM to przepływomierz powinien pokazać około 120g/s
Pozdrawiam.
Czy przed wymianą świec na NGK LASER PLATINUM PFR6Q 6458 sprawdziłeś ich przerwę ? Normalnie mają 0,8mm ale, że masz LPG to ustaw na 0,7 - 0,75mm.
Sprawdziłbym również szczelność całego układu ssącego (najlepiej kompresorem) bo dla silników turbo to jest najważniejsze.
Wyczyść przepływomierz (możesz na ten czas odłączyć akumulator) odpowiednim środkiem (NIE używaj pędzelka czy innych rzeczy) i sprawdź czy coś pomogło podczas jazdy.
Jeśli nadal szarpanie występuje, to trzeba zrobić logi dynamiczne bloków:
002+020+031
oraz
115+118
Po takich logach będzie widać czy przepływomierz (i inne części) są ok.
Jeśli będzie to przepływomierz (najczęściej za mało pokazuje) to wymienić tylko i wyłącznie na oryginalny (żadne zamienniki) dotyczy także zaworku N75 (oryginał)
Jeśli Twój silnik ma 150KM to przepływomierz powinien pokazać około 120g/s
Pozdrawiam.