[AEB 1.8 150 KM] Przepływomierz - jakie są różnice?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 05 sie 2016, 16:28
- Imię: Bartek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Torun
[AEB 1.8 150 KM] Przepływomierz - jakie są różnice?
Siema, mam pytanie jakie są różnice miedzy tymi przepływkami, gdyż w oryginale u mnie była montowana taka
058 133 471 A
http://www.iparts.pl/czesc/przeplywomie ... -2421.html
a z etki i innych stron wiem że w moim silniku byłu montowane jeszcze takie
037 906 461 C
http://www.iparts.pl/czesc/przeplywomie ... 43624.html
Oprócz rzecz jasna ceny bagatela 200pln, jakie są różnice? zna się ktos na tym?
058 133 471 A
http://www.iparts.pl/czesc/przeplywomie ... -2421.html
a z etki i innych stron wiem że w moim silniku byłu montowane jeszcze takie
037 906 461 C
http://www.iparts.pl/czesc/przeplywomie ... 43624.html
Oprócz rzecz jasna ceny bagatela 200pln, jakie są różnice? zna się ktos na tym?
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jak już ustalisz jaki powinieneś mieć przepływomierz to polecam ci "sztuczkę" któa czasami pozawala zaoszczędzić duuuuzo $$$$
Kiedyś kiedy miałem omegę szukałem przepływki okazało się ze sam ten element pomiarowy który trzyma się na dwóch takich zabezpieczonych torxach występuje w baaardzo rożnych modelach przepływomierzy , jest identyczny , rożni się tylko tą rurą w której jest mocowany ale ten akurat element jest najczęściej sprawny .
ten element pomiarowy ma na sobie też numery tylko już nie VW ale np boscha . trzeba tylko poszukać od czego można podebrać . Dzisiaj już nie pamiętam ale była taka strona na której były właśnie wypisane te numery właśnie tych samych elementów pomiarowych a nie samych przepływomierzy
Pamiętam że w omedze tą metodą koszt zakupu udało mi się zredukować o około 40%
Kiedyś kiedy miałem omegę szukałem przepływki okazało się ze sam ten element pomiarowy który trzyma się na dwóch takich zabezpieczonych torxach występuje w baaardzo rożnych modelach przepływomierzy , jest identyczny , rożni się tylko tą rurą w której jest mocowany ale ten akurat element jest najczęściej sprawny .
ten element pomiarowy ma na sobie też numery tylko już nie VW ale np boscha . trzeba tylko poszukać od czego można podebrać . Dzisiaj już nie pamiętam ale była taka strona na której były właśnie wypisane te numery właśnie tych samych elementów pomiarowych a nie samych przepływomierzy
Pamiętam że w omedze tą metodą koszt zakupu udało mi się zredukować o około 40%
1.8 T przerobienie przepławki z 4 pin na 5 pin
Witam. Potrzebuje pomocy po zakupie mojej audi mam do wymiany przxepływke. Problem pojawia sie tu że posiadam przepływke na wymiane która ma 5 pinów a w aucie jest przepływka 4 pinowa. Potrzebuje pomocy jak przerobić koste z 4 pin na 5. Nowa perzepływka ori BOSCH
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
hej hej,
Ktoś wie jak powinien pracować silnik bez przepływki? jak będzie pracował pod obciążeniem czyli zwykłą jazdą? ma być zamulony, nie mieć jak by mocy czy nie odjadę z miejsca? w oplu po odpięciu przepływki były jakieś sztywne mapy i auto chodziło na stałe z jakimiś mapami i paliło sporo ale było żwawe.
Ktoś wie jak powinien pracować silnik bez przepływki? jak będzie pracował pod obciążeniem czyli zwykłą jazdą? ma być zamulony, nie mieć jak by mocy czy nie odjadę z miejsca? w oplu po odpięciu przepływki były jakieś sztywne mapy i auto chodziło na stałe z jakimiś mapami i paliło sporo ale było żwawe.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a