Witam,
Auto na wyższych obrotach wywala błąd 17963 przeładowania i odcina turbo
Logi dynamiczne 115 118
http://vaglogi.pl/log-115_118_ISRRM.html
Co to może być?
[AJK 2.7 230 KM] Przeładowanie 17963 logi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 sie 2019, 13:12
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: strzyżów
Tak auto jest zrobione niby przez ABT na 270
Może to być wina n75?
Jeszcze jedne logi http://vaglogi.pl/log-115_118_ByO832.html
Może to być wina n75?
Jeszcze jedne logi http://vaglogi.pl/log-115_118_ByO832.html
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 760
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Witam,
Masz 100% przeładowania turbiny K03 nie wytrzymają długo, sterowanie N75 - 95% brak
Zaworek N75 do podmiany na próbę (jak padł, to kup tylko oryginał)
Widzę że masz skrzynię manualną, a więc skasować błędy i III bieg od 1500-1700 obr/min do odcinki czyli 6600-6800 (cały czas pedał w podłodze.
Logi bloków:
002+020+031 i 115+118
Logi otworzyć exelem i usunąć wszystkie wiersze poza zakresem od 1500 do 6800 obr./min (lepiej się czyta) i wrzucić na forum.
Pozdrawiam.
Masz 100% przeładowania turbiny K03 nie wytrzymają długo, sterowanie N75 - 95% brak
Zaworek N75 do podmiany na próbę (jak padł, to kup tylko oryginał)
Widzę że masz skrzynię manualną, a więc skasować błędy i III bieg od 1500-1700 obr/min do odcinki czyli 6600-6800 (cały czas pedał w podłodze.
Logi bloków:
002+020+031 i 115+118
Logi otworzyć exelem i usunąć wszystkie wiersze poza zakresem od 1500 do 6800 obr./min (lepiej się czyta) i wrzucić na forum.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2020, 16:13 przez sabuk2006, łącznie zmieniany 1 raz.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 760
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Witam,
N-75 ma cały czas pracować i utrzymywać ciśnienie zadane przez komputer.
Powinien zaczynać najpierw od 0% lub od 100-95% i delikatnie spadać w dół. 95, 90. 85..... i rosnąć (%)
U Ciebie działa tylko na samym początku, czyli jakieś 5% całego przejazdu, a że silnik wpada w tryb awaryjny, to wychodzą takie kwiatki, czyli same 0,0 (zera) od około 3500 do max obrotów. Sprawdź jeszcze zaworki DV (też są dwie) czy są szczelne.
Przed logami skasuj błędy w silniku. Szczelność w silniku 1.8T i 2.7BiT to podstawa.
Logi zacznij od 1500 -1700 obr/min z pedałem w podłodze cały czas aż do odcinki czyli 6700-6800.
Pozdrawiam.
N-75 ma cały czas pracować i utrzymywać ciśnienie zadane przez komputer.
Powinien zaczynać najpierw od 0% lub od 100-95% i delikatnie spadać w dół. 95, 90. 85..... i rosnąć (%)
U Ciebie działa tylko na samym początku, czyli jakieś 5% całego przejazdu, a że silnik wpada w tryb awaryjny, to wychodzą takie kwiatki, czyli same 0,0 (zera) od około 3500 do max obrotów. Sprawdź jeszcze zaworki DV (też są dwie) czy są szczelne.
Przed logami skasuj błędy w silniku. Szczelność w silniku 1.8T i 2.7BiT to podstawa.
Logi zacznij od 1500 -1700 obr/min z pedałem w podłodze cały czas aż do odcinki czyli 6700-6800.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 sie 2019, 13:12
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: strzyżów
Witam,
Wrzucam logi:
002 + 020 + 031
http://vaglogi.pl/log-002_020_031_rwWOQ.html
115+118
http://vaglogi.pl/log-115_118_490xf7r.html
Auto nie wywala przeladowania ale tak jakby słabo się zbierało .
[ Dodano: 2020-05-04, 08:34 ]
Panowie luknie ktoś na logi i powie czy wszystko jest ok?
co do n75 to na podmiankę założyłem ale z innym numerem 058906283 czy to możne byc przyczyna słabego zbierania sie?
Wrzucam logi:
002 + 020 + 031
http://vaglogi.pl/log-002_020_031_rwWOQ.html
115+118
http://vaglogi.pl/log-115_118_490xf7r.html
Auto nie wywala przeladowania ale tak jakby słabo się zbierało .
[ Dodano: 2020-05-04, 08:34 ]
Panowie luknie ktoś na logi i powie czy wszystko jest ok?
co do n75 to na podmiankę założyłem ale z innym numerem 058906283 czy to możne byc przyczyna słabego zbierania sie?
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 760
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Witam,
Po logach wszystko widać, jeśli silnik ma z sygnaturki 230 KM to:
grupa 002 - przepływomierz powinien pokazać u Ciebie około 184 g/s - jest ponad 230g/s czyli za dużo, nie wiem ile było by przy 6800obr/min (tak miałeś zrobić logi, czyli do odcinki, tym bardziej, że masz mauala)
grupa 020 - masz wypadanie zapłonów, także świece do wymiany na NGK PFR6Q (sprawdzić szczeliny nawet w zakupionych, powinno być 0,80 ale że masz LPG daj 0,75 lub cewki później cewki do wymiany.
grupa 031 - sondy dość dobrze pracują, ale to może być też wina świec - cewek
grupa 115 - turbina bardzo ładnie się zbiera (jak hybryda) ale do tej mocy na K03 stanowczo za dużo pompuje, powinno być około 0,7bar ale skoro komputer tyle zażądał, to już jego sprawa, (takie ciśnienie daje turbina K04)
grupa 120 - zawór N75 ładnie pracuje i utrzymuje ciśnienie wg zalecanych danych z komputera
Wg mnie, silnik ma wgraną jakąś mapę, czyli podniesioną moc, ale czy jest dobrze zrobiona i czy to przekłada się na osiągi, trudno mi powiedzieć.
Być może jest za dużo powietrza w SPAM do paliwa, a więc silnik jest na mieszane ubogiej, co skutkuję bardzo dużą temperaturą. EGT nie powinno przekraczać 950, chwilowo 1000 stopni. Powyżej 1000 na dłuższą chwilę, to tłoki się topią, czyli z pływają.
Jeśli wszystko ogarniesz na benzynie (a to podstawa) to i na LPG będzie ładnie się zbierał ale trzeba będzie zrobić jeszcze raz kalibrację czasów wtrysków - podczas jazdy. (nie strojenie na postoju)
p/s
Kiedyś kupiłem przepływomierz NOWY (no name) do innego auta, to przy 1,8T mocy 225KM pokazywał nawet 260-280g/s to była masakra jazdy na LPG, w ciągu 1 dnia zwróciłem do sklepu. Oryginał do tej pory służy w 100%.
To chyba tyle.
Pozdrawiam.
Po logach wszystko widać, jeśli silnik ma z sygnaturki 230 KM to:
grupa 002 - przepływomierz powinien pokazać u Ciebie około 184 g/s - jest ponad 230g/s czyli za dużo, nie wiem ile było by przy 6800obr/min (tak miałeś zrobić logi, czyli do odcinki, tym bardziej, że masz mauala)
grupa 020 - masz wypadanie zapłonów, także świece do wymiany na NGK PFR6Q (sprawdzić szczeliny nawet w zakupionych, powinno być 0,80 ale że masz LPG daj 0,75 lub cewki później cewki do wymiany.
grupa 031 - sondy dość dobrze pracują, ale to może być też wina świec - cewek
grupa 115 - turbina bardzo ładnie się zbiera (jak hybryda) ale do tej mocy na K03 stanowczo za dużo pompuje, powinno być około 0,7bar ale skoro komputer tyle zażądał, to już jego sprawa, (takie ciśnienie daje turbina K04)
grupa 120 - zawór N75 ładnie pracuje i utrzymuje ciśnienie wg zalecanych danych z komputera
Wg mnie, silnik ma wgraną jakąś mapę, czyli podniesioną moc, ale czy jest dobrze zrobiona i czy to przekłada się na osiągi, trudno mi powiedzieć.
Być może jest za dużo powietrza w SPAM do paliwa, a więc silnik jest na mieszane ubogiej, co skutkuję bardzo dużą temperaturą. EGT nie powinno przekraczać 950, chwilowo 1000 stopni. Powyżej 1000 na dłuższą chwilę, to tłoki się topią, czyli z pływają.
Jeśli wszystko ogarniesz na benzynie (a to podstawa) to i na LPG będzie ładnie się zbierał ale trzeba będzie zrobić jeszcze raz kalibrację czasów wtrysków - podczas jazdy. (nie strojenie na postoju)
p/s
Kiedyś kupiłem przepływomierz NOWY (no name) do innego auta, to przy 1,8T mocy 225KM pokazywał nawet 260-280g/s to była masakra jazdy na LPG, w ciągu 1 dnia zwróciłem do sklepu. Oryginał do tej pory służy w 100%.
To chyba tyle.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 sie 2019, 13:12
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: strzyżów
Witam,
Dzięki za odpowiedz.
Logi robiłem do odcinki a mam ja przy 6000 nie wiem właśnie czemu..
Auto jest po programie przez ABT na 270
świece wymieniałem 3 miesiące temu na takie jak piszesz 'NGK PFR6Q '
przepływke takze kupowalem nowa max 6 miesiecy temu - bosh'a
wiec co wymiana cewek?
jakies nowe logi zrobic?
[ Dodano: 2020-05-04, 20:19 ]
Szczelin w świecach nie sprawdzałem i nie zmieniałem na czasie wyciągnę jeszcze raz i zmienię..
[ Dodano: 2020-05-05, 23:48 ]
Panowie a co sądzicie o zmianie cewek na nowsze TFSI? I pozbycie się modułów.
[ Dodano: 2020-05-09, 00:46 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego u siebie w vagu:
Kanał 93 przestawiły mi się fazy rozrządu było -6 -6 a teraz mam -2 -5 czy to może być przyczyną że autko słabo się zbiera? Jakie powinny być wartości?
Kanał 90 na obciążeniu 20 21
Kanał 112 bank1 zmienia wartości, bank2 -3.1 i nie zmienia wartości
Dzięki za odpowiedz.
Logi robiłem do odcinki a mam ja przy 6000 nie wiem właśnie czemu..
Auto jest po programie przez ABT na 270
świece wymieniałem 3 miesiące temu na takie jak piszesz 'NGK PFR6Q '
przepływke takze kupowalem nowa max 6 miesiecy temu - bosh'a
wiec co wymiana cewek?
jakies nowe logi zrobic?
[ Dodano: 2020-05-04, 20:19 ]
Szczelin w świecach nie sprawdzałem i nie zmieniałem na czasie wyciągnę jeszcze raz i zmienię..
[ Dodano: 2020-05-05, 23:48 ]
Panowie a co sądzicie o zmianie cewek na nowsze TFSI? I pozbycie się modułów.
[ Dodano: 2020-05-09, 00:46 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego u siebie w vagu:
Kanał 93 przestawiły mi się fazy rozrządu było -6 -6 a teraz mam -2 -5 czy to może być przyczyną że autko słabo się zbiera? Jakie powinny być wartości?
Kanał 90 na obciążeniu 20 21
Kanał 112 bank1 zmienia wartości, bank2 -3.1 i nie zmienia wartości