Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ARE 2.7 250 KM] Prośna o wyjaśnienie błędów w VCDS

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
krpiotr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2012, 19:54
Lokalizacja: Tarnów

[ ARE 2.7 250 KM] Prośna o wyjaśnienie błędów w VCDS

Post autor: krpiotr » 24 lut 2013, 21:30

Witam
Bardzo proszę o informację, być może jest na forum jednak nie udało mi się znaleźć informację na ten temat.
Może ktoś zechce poświęcić chwilkę i podpowie mi o co chodzi w tym błędzie...

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 078-907-551-AZA.LBL
Oznaczenie elementu: 4Z7 907 551 D
Komponent i/lub wersja: 2.7l V6/5VT G 0001
Kodowanie: 10752
Kod serwisu: WSC 00155

VCID: 448348237E1D
Znaleziono 1 błąd:

16825 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa: nieprawidłowy przepływ
P0441 - 35-10 - - - Sporadyczny


Kody gotowooci: 0000 0000

Robiłem także adaptację przepustnicy jednak wchodząc na kanał 060 nie zapisałem sobie wskazań poprzednich, nie wiedziałem, że automatycznie przejdzie do adaptacji.... ( jestem nowym użytkownikiem VAG-a jak i Allrouda C5 2.7 BiTurbo)
Aktualne wskazania to:


Address 01: Engine (4Z7 907 551 D)

11:09:15 Group 060: Electronic Throttle Adaptation
14.5 % Throttle Valve Sensor 1 (G187)
85.2 % Throttle Valve Sensor 2 (G188)
8 Throttle Adaptation Steps Counter
ADP. O.K. Result Throttle Valve Adp.

Bardzo jestem ciekawy czy są Ok.

Oraz kilka innych :-( które wykasowałem, pojeżdżę i zobaczę czy się pojawią jednak chciałbym wiedzieć co oznaczają.
5 Faults Found:

16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground
P1458 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000


VCDS Version: Beta 11.3.0
Data version: 20110801

Tuesday,19,February,2013,10:22:33:10074

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 34: Level Control Labels: 4Z7-907-553.lbl
Part No: 4Z7 907 553 G
Component: - 2C1A1 D052
Coding: 25500
Shop #: WSC 00111
VCID: 499D59175C9D

3 Faults Found:
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
35-10 - - - Intermittent
01400 - Suspension Level Control
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D33
Coding: 06721
Shop #: WSC 02325
VCID: 2A5F069BF9DB

3 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00956 - Key 2
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
01559 - Drivers Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
krpiotr
Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 21:32 przez krpiotr, łącznie zmieniany 1 raz.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 24 lut 2013, 21:32

krpiotr,
_powitania

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 26 lut 2013, 22:07

Większość z tych błędów raczej nie wróci,natomiast wrócą na 100%:
-błąd katalizatora - najprawdopodobniej przypchany
-lambdy - do sprawdzenia ich praca w VCDS
-G236 - EGT, czyli czujnik temperatury spalin.
Jak pracuje obciążony silnik? Równo, czy poszarpuje, zdarzają się zaniki mocy?

krpiotr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2012, 19:54
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: krpiotr » 03 mar 2013, 17:08

Silnik pracuje jak zegarek , nic nie poszarpuje i nie zauważyłem też braków mocy.
Puki co błędy nie powtarzają się i mam nadzieję że tak zostanie.
Zrobiłem też adaptację przepustnicy na innym sprzęcie CDIF bodajże i zastanawia mnie , ponieważ na tym sprzęcie po adaptacji jest wartość 0 Throttle Adaptation Steps Counter
Na VCDS-ie jest to 8,
Czy to ma jakieś znaczenie?

13:59:25 Group 060: Electronic Throttle Adaptation
14.5 % Throttle Valve Sensor 1 (G187)
85.2 % Throttle Valve Sensor 2 (G188)
0 Throttle Adaptation Steps Counter
ADP. O.K. Result Throttle Valve Adp.

[ Dodano: 2013-03-03, 17:25 ]
Zastanawiam się też nad tymi błędami, prawdę mówiąc niewiele przejechałem km i być może jeszcze wrócą.... jeżeli przypchany to pewnie autostrada i ognia ?
a pozostałe?
-błąd katalizatora - najprawdopodobniej przypchany
-lambdy - do sprawdzenia ich praca w VCDS
-G236 - EGT, czyli czujnik temperatury spalin.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja