[ A6 C5+Lpg] prośba o interpretacje błędów
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec
[ A6 C5+Lpg] prośba o interpretacje błędów
Panowie wyskoczyły mi takie błędy:
16518- Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 No Activity
16538- Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 No Activity
Silnik chodzi równo, trzyma obroty, generalnie nie zauważyłem żadnego problemu.
Co te błędy oznaczają. "Nie wykryto aktywności czujnika" o co kaman??
16518- Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 No Activity
16538- Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 No Activity
Silnik chodzi równo, trzyma obroty, generalnie nie zauważyłem żadnego problemu.
Co te błędy oznaczają. "Nie wykryto aktywności czujnika" o co kaman??
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: prośba o interpretacje błędów
To błędy związane z sondą.. a nie zaczął ci więcej palić?Slawek 100 pisze:Panowie wyskoczyły mi takie błędy:
16518- Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 No Activity
16538- Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 No Activity
Silnik chodzi równo, trzyma obroty, generalnie nie zauważyłem żadnego problemu.
Co te błędy oznaczają. "Nie wykryto aktywności czujnika" o co kaman??
Były:
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Tak, niesprawna sonda lambda ma wpływ na wieksze spalanie benzyny i gazu.Slawek 100 pisze:W sumie to mam go niedługo więc jeszcze nie wiem jak to wygląda ze spalaniem.
Czy sonda lambda może mieć wpływ na większe spalanie gazu??
Wymienić tą sondę
Były:
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Według VAGa masz dwie nieaktywne
ale jak patrzę w etce to jest jedna:
![Obrazek]()
operacja wymiany nie jest trudna i ogranicza się tylko do odpięcia wtyczki i odkręcenia samej sondy od rury.. nie wiem czy dojście będzie dobre ale napewno musisz wejść pod samochód aby się dostać.. i zakładając że uda Ci się ją odkręcić (bo napewno się zapiekła na gwińcie) to wymiana wymiana jest dziecinnie prosta

operacja wymiany nie jest trudna i ogranicza się tylko do odpięcia wtyczki i odkręcenia samej sondy od rury.. nie wiem czy dojście będzie dobre ale napewno musisz wejść pod samochód aby się dostać.. i zakładając że uda Ci się ją odkręcić (bo napewno się zapiekła na gwińcie) to wymiana wymiana jest dziecinnie prosta
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec
Sorki zapomniałem uaktualnić profil.Petroniusz566 pisze:Według VAGa masz dwie nieaktywneale jak patrzę w etce to jest jedna:
[url=http://img20.imageshack.us/img20/4917/beztytuuzow.jpg]Obrazek[/URL]
operacja wymiany nie jest trudna i ogranicza się tylko do odpięcia wtyczki i odkręcenia samej sondy od rury.. nie wiem czy dojście będzie dobre ale napewno musisz wejść pod samochód aby się dostać.. i zakładając że uda Ci się ją odkręcić (bo napewno się zapiekła na gwińcie) to wymiana wymiana jest dziecinnie prosta
Zakładam dwie głowice dwie sondy

Zastanawia mnie fakt że jak wymaże błąd to nie pojawia się od razu tylko po jakimś czasie.
No ale zakładam że nadszedł już ich czas, ale żeby dwie na raz??
Takie jeszcze jedno pytanko jakie koszty tej sondy orientujecie się?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Slawek 100, a to w takim razie na bank dwie, masz ten sam silnik co ja.. Koszt oryginalnych sond lambda 500 za komplet dwóch.. są jeszcze kolejne dwie za katalizatorami ale te nas nie obchodzą.. Zdawało mi się, że masz Audi 100 z silnikiem 2.3 i się zamotałem
[ Dodano: 2011-03-16, 21:29 ]

[ Dodano: 2011-03-16, 21:29 ]
Pojawiły się może jeszcze jakieś błędy? np za bogate lub zbyt ubogie mieszanki albo przepływomierz? Nie masz "falowania" obrotów na biegu jałowym?Slawek 100 pisze:Zastanawia mnie fakt że jak wymaże błąd to nie pojawia się od razu tylko po jakimś czasie.
No ale zakładam że nadszedł już ich czas, ale żeby dwie na raz??

ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Nasadka do sond ok. 35zł. Wymiana dosyć prosta, najłatwiej i najwygodniej od góry, po zdjęciu (odchyleniu) zbiornika wyrównawczego po stronie kierowcy i zdjęciu górnej części obudowy filtra powietrza wraz z rurą po stronie pasażera. U mnie odkręcenie nie było trudne (nic nie było zapieczone). Jak błąd pojawia się również na benzynie, to na 99% można wskazać, że sondy do wymiany. Jeśli błąd pojawia się tylko po jeździe na gazie, to sondy na razie bym zostawił i sprawdził ustawienia instalacji LPG.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec
Dzięki krzys19600Petroniusz566 pisze:Slawek 100, a to w takim razie na bank dwie, masz ten sam silnik co ja.. Koszt oryginalnych sond lambda 500 za komplet dwóch.. są jeszcze kolejne dwie za katalizatorami ale te nas nie obchodzą.. Zdawało mi się, że masz Audi 100 z silnikiem 2.3 i się zamotałem![]()
[ Dodano: 2011-03-16, 21:29 ]Pojawiły się może jeszcze jakieś błędy? np za bogate lub zbyt ubogie mieszanki albo przepływomierz? Nie masz "falowania" obrotów na biegu jałowym?Slawek 100 pisze:Zastanawia mnie fakt że jak wymaże błąd to nie pojawia się od razu tylko po jakimś czasie.
No ale zakładam że nadszedł już ich czas, ale żeby dwie na raz??
P.S. Kurde sorki Petroniusz566 nie zauważyłem twojego posta. Powiem Ci, że ostatnio pojawiło się tylko to wcześniej były jakieś błędy ale po wykasowaniu już nie wróciły. Co do falowania obrotów to może jakieś minimalne ruchy ale wręcz nie zauważalne. Myślisz że to jakiś poważniejszy problem??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Slawek 100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 12 lut 2011, 18:27
- Lokalizacja: Zakopane/ Sosnowiec