[ INNY] [awt 1.8t 150km quattro]Problem z przyspieszaniem
[ INNY] [awt 1.8t 150km quattro]Problem z przyspieszaniem
Witam
Panowie mam problem odnośnie przyspieszania,gdy dam gaz do końc niezależnie na jakim biegu to turbo sie włącza przy okolo 2,5tys. obrotów i trzymając pedał dalej w podłodze nagle przy okolo 3tys. sie wyłącza a przy 3.5tys. obrotów znów ciągnie jak wariat.Szukam po necie i szukam i nie mogę znaleść iz widziałem u innych tematy ze przy przyspieszaniu im szarpie ale u mnie tylko odłącza turbo jakby.Przejechane 86tys mil,wymieniony zawór dv na nowy oryginał od Audi TT iż był urwany ten cieniutki bolec na który idzie wąż,wymieniony katalizator na NOWY,check engine się nie zapala,jedyny błąd jaki miałem po wymianie kata to przerwane zasilanie przy N75 tak wiec naprawiłem kabelek i błędu niema,przy odpiętym n75 turbawka się wogóle nie załącza,węże szczelne,nie wiem czy wina może być w N75 czy przepływomierz nowy trzeba kupić?N75 napewno jeszcze siedzi tam pierwszy i nigdy nie był zmieniany,posiadam Vaga ale nie mam opcji zrobić logów podczas jazdy ze względu na baterie w lapku.
Zapytam jezcze czy mogla by się do tego przyczyniać uszkodzona druga sąda?
Dzięki
Panowie mam problem odnośnie przyspieszania,gdy dam gaz do końc niezależnie na jakim biegu to turbo sie włącza przy okolo 2,5tys. obrotów i trzymając pedał dalej w podłodze nagle przy okolo 3tys. sie wyłącza a przy 3.5tys. obrotów znów ciągnie jak wariat.Szukam po necie i szukam i nie mogę znaleść iz widziałem u innych tematy ze przy przyspieszaniu im szarpie ale u mnie tylko odłącza turbo jakby.Przejechane 86tys mil,wymieniony zawór dv na nowy oryginał od Audi TT iż był urwany ten cieniutki bolec na który idzie wąż,wymieniony katalizator na NOWY,check engine się nie zapala,jedyny błąd jaki miałem po wymianie kata to przerwane zasilanie przy N75 tak wiec naprawiłem kabelek i błędu niema,przy odpiętym n75 turbawka się wogóle nie załącza,węże szczelne,nie wiem czy wina może być w N75 czy przepływomierz nowy trzeba kupić?N75 napewno jeszcze siedzi tam pierwszy i nigdy nie był zmieniany,posiadam Vaga ale nie mam opcji zrobić logów podczas jazdy ze względu na baterie w lapku.
Zapytam jezcze czy mogla by się do tego przyczyniać uszkodzona druga sąda?
Dzięki
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Decrypter, bez robienia logów dynamicznych... nic nie można powiedzieć osohozi.
Może być:
- gruszka turbiny
- przepływomierz
- 'Nieoryginalny' czip - http://www.mk85.republika.pl/images/rom_0.jpg
- N75 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=382782
itd.
Może być:
- gruszka turbiny
- przepływomierz
- 'Nieoryginalny' czip - http://www.mk85.republika.pl/images/rom_0.jpg
- N75 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=382782
itd.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 16:50 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Kurde tak więc nie kupować chyba w ciemno n75,a te logi łatwo zrobić?na 15 minut baterii mi powinno starczyć w lapku,a po logach dojde w czym tkwi problem?poprostu slysze jak sie turbinka włącza taki świst i nagle przestaje świstać i ciagnąć gdzie po chwili znów zaczyna.
Mógłby mi ktoś opisać jak najszybciej i najdokładniej w vagu te logi zrobić?czy jak wejdzie Cie w vagu na output test czy cos takiego i ustawicie n75 to was syczy powietrze tych trójnikach pod kolektorem bo chyba tak to sie nazywa(na lewo od zbiorniczka płynu chłodnicy)??
Mógłby mi ktoś opisać jak najszybciej i najdokładniej w vagu te logi zrobić?czy jak wejdzie Cie w vagu na output test czy cos takiego i ustawicie n75 to was syczy powietrze tych trójnikach pod kolektorem bo chyba tak to sie nazywa(na lewo od zbiorniczka płynu chłodnicy)??
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Decrypter, odepnij N75, podłącz do akumulatora (- +) i dmuchaj. Zobaczysz czy działa, czy nie działa. 
Jeśli chodzi o logi to zacznij od:
bloki: kanał 002 później 031 i 115.
3 bieg, włączasz logi i dajesz buta do 6000 obr.

Jeśli chodzi o logi to zacznij od:
bloki: kanał 002 później 031 i 115.
3 bieg, włączasz logi i dajesz buta do 6000 obr.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Nic się nie stanieDecrypter pisze:pomyle + z


Tak. Powinien być zawsze otwarty.Decrypter pisze:tak wiec jeśli podepne na krótko i będe dmuchał to wtedy ma się otwierac?
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Decrypter,
Wyjmujesz N75, podpinasz pod 12V i sprawdzasz czy przepuszcza.
Można go jeszcze sprawdzić ściągając przewód idący z n75 do turbiny, tylko trzeba zaślepić króciec w n75. Jak auto wyrwie jak szalone to znaczy że n75 jest wadliwy (oczywiście za chwilę ecu wejdzie w tryb awaryjny i trzeba skasować błędy vagiem).
Wyjmujesz N75, podpinasz pod 12V i sprawdzasz czy przepuszcza.
Można go jeszcze sprawdzić ściągając przewód idący z n75 do turbiny, tylko trzeba zaślepić króciec w n75. Jak auto wyrwie jak szalone to znaczy że n75 jest wadliwy (oczywiście za chwilę ecu wejdzie w tryb awaryjny i trzeba skasować błędy vagiem).
Panowie,
Jutro przmierzam sie do zrobienia logòw,posiadam Vaga 4.9 ,tak jak dla prostego chłopa odpala, vaga,zapalam silnik,pòźniej klikam w engine i co dalej jak wejść w te logi?tak jak pisal kolega na 3 biegu do 6 tys.potem w vagu mam kliknąć stop czy jak to będzie?jakiś wykres się pojawi?
Dzięki z gòry.
Jutro przmierzam sie do zrobienia logòw,posiadam Vaga 4.9 ,tak jak dla prostego chłopa odpala, vaga,zapalam silnik,pòźniej klikam w engine i co dalej jak wejść w te logi?tak jak pisal kolega na 3 biegu do 6 tys.potem w vagu mam kliknąć stop czy jak to będzie?jakiś wykres się pojawi?
Dzięki z gòry.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Potrzebny co najmniej vag 311, np stąd
http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload ... _2_579.rar
instrukcja instalacji tu
-all-instrukcja-i-sposob-instalacji-vag ... t34219.htm
http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload ... _2_579.rar
instrukcja instalacji tu
-all-instrukcja-i-sposob-instalacji-vag ... t34219.htm