Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ INNY] [awt 1.8t 150km quattro]Problem z przyspieszaniem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

[ INNY] [awt 1.8t 150km quattro]Problem z przyspieszaniem

Post autor: Decrypter » 13 sty 2012, 16:20

Witam
Panowie mam problem odnośnie przyspieszania,gdy dam gaz do końc niezależnie na jakim biegu to turbo sie włącza przy okolo 2,5tys. obrotów i trzymając pedał dalej w podłodze nagle przy okolo 3tys. sie wyłącza a przy 3.5tys. obrotów znów ciągnie jak wariat.Szukam po necie i szukam i nie mogę znaleść iz widziałem u innych tematy ze przy przyspieszaniu im szarpie ale u mnie tylko odłącza turbo jakby.Przejechane 86tys mil,wymieniony zawór dv na nowy oryginał od Audi TT iż był urwany ten cieniutki bolec na który idzie wąż,wymieniony katalizator na NOWY,check engine się nie zapala,jedyny błąd jaki miałem po wymianie kata to przerwane zasilanie przy N75 tak wiec naprawiłem kabelek i błędu niema,przy odpiętym n75 turbawka się wogóle nie załącza,węże szczelne,nie wiem czy wina może być w N75 czy przepływomierz nowy trzeba kupić?N75 napewno jeszcze siedzi tam pierwszy i nigdy nie był zmieniany,posiadam Vaga ale nie mam opcji zrobić logów podczas jazdy ze względu na baterie w lapku.
Zapytam jezcze czy mogla by się do tego przyczyniać uszkodzona druga sąda?
Dzięki

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2927
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 sty 2012, 16:39

Decrypter, bez robienia logów dynamicznych... nic nie można powiedzieć osohozi.

Może być:
- gruszka turbiny
- przepływomierz
- 'Nieoryginalny' czip - http://www.mk85.republika.pl/images/rom_0.jpg
- N75 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=382782
itd.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 16:50 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 sty 2012, 16:50

Jeśli są odczuwalne " przerwy w gazie " to zapewne będzie niesprawny N75

Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Decrypter » 13 sty 2012, 16:50

Kurde tak więc nie kupować chyba w ciemno n75,a te logi łatwo zrobić?na 15 minut baterii mi powinno starczyć w lapku,a po logach dojde w czym tkwi problem?poprostu slysze jak sie turbinka włącza taki świst i nagle przestaje świstać i ciagnąć gdzie po chwili znów zaczyna.
Mógłby mi ktoś opisać jak najszybciej i najdokładniej w vagu te logi zrobić?czy jak wejdzie Cie w vagu na output test czy cos takiego i ustawicie n75 to was syczy powietrze tych trójnikach pod kolektorem bo chyba tak to sie nazywa(na lewo od zbiorniczka płynu chłodnicy)??

Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Decrypter » 13 sty 2012, 16:54

grzemo pisze:Jeśli są odczuwalne " przerwy w gazie " to zapewne będzie niesprawny N75
No właśnie tylko nie wiem czy moge nazwać to przerwą bo auto dalej ciągnie tylko jakby nie miało turbo lub wyłączało aię co jakiś czas.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2927
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 sty 2012, 17:00

Decrypter, odepnij N75, podłącz do akumulatora (- +) i dmuchaj. Zobaczysz czy działa, czy nie działa. ;-)

Jeśli chodzi o logi to zacznij od:
bloki: kanał 002 później 031 i 115.

3 bieg, włączasz logi i dajesz buta do 6000 obr.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 sty 2012, 17:03

Niesprawny, zacinający się N75 w skrajnych pozycjach będzie jako włącz/wyłącz turbo i nie będzie ciągłości podczas przyspieszania.

Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Decrypter » 13 sty 2012, 19:54

Grzemo: tak wiec jeśli podepne na krótko i będe dmuchał to wtedy ma się otwierac?nie jestem zbytnio dobry z elektryki nic sie nie stanie jak pomyle + z -??a jesli faktycznie N75 sie zacina czasem to jak to zaobserwuje?
W niedziele zapodam jakieś logi.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2927
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 sty 2012, 19:59

Decrypter pisze:pomyle + z
Nic się nie stanie ;-) - + lub + - ;-) (sprawdź)
Decrypter pisze:tak wiec jeśli podepne na krótko i będe dmuchał to wtedy ma się otwierac?
Tak. Powinien być zawsze otwarty.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 sty 2012, 21:09

Decrypter,
Wyjmujesz N75, podpinasz pod 12V i sprawdzasz czy przepuszcza.
Można go jeszcze sprawdzić ściągając przewód idący z n75 do turbiny, tylko trzeba zaślepić króciec w n75. Jak auto wyrwie jak szalone to znaczy że n75 jest wadliwy (oczywiście za chwilę ecu wejdzie w tryb awaryjny i trzeba skasować błędy vagiem).

Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Decrypter » 14 sty 2012, 22:51

Panowie,
Jutro przmierzam sie do zrobienia logòw,posiadam Vaga 4.9 ,tak jak dla prostego chłopa odpala, vaga,zapalam silnik,pòźniej klikam w engine i co dalej jak wejść w te logi?tak jak pisal kolega na 3 biegu do 6 tys.potem w vagu mam kliknąć stop czy jak to będzie?jakiś wykres się pojawi?
Dzięki z gòry.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 sty 2012, 16:37

Decrypter pisze:posiadam Vaga 4.9
Tym vagiem to chyba nie zrobisz logów,

Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Decrypter » 16 sty 2012, 11:15

Grzemo:tak więc jakiego Vaga mi potrzeba?odrazu jakbyś mógł napisać co i jak,będe bardzo wdzięczny.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 sty 2012, 12:58


Decrypter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 16 gru 2010, 18:12
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Decrypter » 18 sty 2012, 08:11

Cześć
Zrobiłem ponad 700 km przed wczoraj i auto zaczęło chodzić normalnie,dziwna sprawa,jedynie wyskoczył mi błąd 16804 o wydajnosci katalizatora,z tym ze on jest tak obstawiam somde,średnio co 300km wyskakuje mi ten błąd odkąd kupiłem fure.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl