Witam,
na wstępie powiem,że jestem nowy i jeśli napisałem nie tu gdzie trzeba to przepraszam i prosze o przerzucenie mnie do odpowiedniego działu
kupiłem kilka dni temu moje drugie a6 tym razem 4.2, poprzednio było 2.8 . Moje pytania dotyczą tego : 1. czy przepływomierz jest powodem zapalania się kontrolek od esp oraz abs ? osunąłem błąd jednakże zaraz po odpaleniu błędy esp i abs wracają, nawet nie ruszając się ż miejsca samochodem. Pod kompem przepływka ani drgnie , sondy lambda chyba przez to pracują na -25 . 2. Na jakiej zasadzie działa pokazywanie benzyny w tym aucie, w poprzedniej a6 było wszystko ok, też miałem gaz ale wskaźnik od benzyny był jak należy . Teraz natomiast jeżdżę niby na gazie a benzyny ubywa wg wskazań samochodu... jednakże zatankowałem za 100 zł , po niedługim dystansie przejechanym na lpg znów zapalił się żyd, za chwile na kompie zasięg 0 km. Jeżdżę tak już ponad tydzień, odpala co dzień czyli benzyna musi być. Jak sobie z tym poradzić ?
Dzięki za odpowiedzi
[ARS 4.2 299 KM] problem z przepływką i poziomem benzyny w b
[ARS 4.2 299 KM] problem z przepływką i poziomem benzyny w b
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 17:59 przez Sajmoon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Sajmoon, kasowanie błędu to nie naprawa, więc nic Ci to nie da chodź byś robił to setki razy. Skoro błąd powraca tzn że coś tam jest nie halo i trzeba to naprawić a potem skasować błąd.
Co do wskaźnika to skoro jeździsz bez przepływki to logicznym jest że spalanie też będzie dużo większe, więc nie koniecznie masz coś nie tak z wskaźnikiem, a 100 zł to całe g.. dla tego silnika jeśli np pokonujesz krótkie odcinki.
Możliwe jest też to że z samym gazem też jest coś nie tak i przez to może rozjeżdża się dodatkowo mapa, niestety nie zna tego silnika dokładnie i nie wiem na ile jest on podatny na tego typu rzeczy.
Tu już muszą się koledzy bardziej kumaci w temacie wypowiedzieć.
A to że jedno auto jeździ bezproblemowo a inne nie to też nic nadzwyczajnego - kwestia użytkowania auta.
Co do wskaźnika to skoro jeździsz bez przepływki to logicznym jest że spalanie też będzie dużo większe, więc nie koniecznie masz coś nie tak z wskaźnikiem, a 100 zł to całe g.. dla tego silnika jeśli np pokonujesz krótkie odcinki.
Możliwe jest też to że z samym gazem też jest coś nie tak i przez to może rozjeżdża się dodatkowo mapa, niestety nie zna tego silnika dokładnie i nie wiem na ile jest on podatny na tego typu rzeczy.
Tu już muszą się koledzy bardziej kumaci w temacie wypowiedzieć.
A to że jedno auto jeździ bezproblemowo a inne nie to też nic nadzwyczajnego - kwestia użytkowania auta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Są auta które potrzebują emulatora poziomu wskazań benzyny na LPG, ale to raczej francuzy, nie slyszalem o takich w VAGach. Te pełgoty tak mają że mimo że fizycznie pływak się nie rusza, a
Co to błędu to fajnie ze napisaleś ale może po prostu podasz numery błędów i opisy a nie że jest błąd. Poza tym rzeczy które Cie interesują sprawdza się logami, ale z tego co mowisz auto jest w jakims trubie awaryjnym
Co to błędu to fajnie ze napisaleś ale może po prostu podasz numery błędów i opisy a nie że jest błąd. Poza tym rzeczy które Cie interesują sprawdza się logami, ale z tego co mowisz auto jest w jakims trubie awaryjnym