[ALF 2.4 165 KM] problem z płynem chłodzącym...
[ALF 2.4 165 KM] problem z płynem chłodzącym...
witam mam problem z wywalanie Płyn przez zbiorniczek wyrównawczy na odpalonym silniku. wymieniłem uszczelki pod głowica bez planowania głowic po 3 dniach samochód zaczął szapac i nie wkręcać sie na obroty wiec zdjąłem ponownie głowice oddałem je do planowania i założyłem nowe uszczelki samochód rozgrzewa sie do 70 stopni i zaczyna wywalać Płyn z układu chłodzenia.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
właśnie nie oddałem. bo jak rozmawiałem z gościem od planowania to mówił ze jak wcześniej sie nic nie działo to nie ma sensu sprawdzać szczelności głowic. bo wczesniej przed wymianą uszczelek płyn dostawał sie do komory spalania ciężko palił i dymił na biało/błękitno. dopiero po wymianie tych uszczelek zaczeły sie kłopoty z wywalanie płynu przez zbiorniczek.
[ Dodano: 2015-10-28, 23:19 ]
dodam ze jak ściągam waz od nagrzewnicy żeby go odpowietrzyć to cały czas leci para jak ściągnę go całkiem to małym strumieniem leci woda moze byc przyczyną ze jakimś cudem nagrzewnica sie zapchała ?
[ Dodano: 2015-10-28, 23:19 ]
dodam ze jak ściągam waz od nagrzewnicy żeby go odpowietrzyć to cały czas leci para jak ściągnę go całkiem to małym strumieniem leci woda moze byc przyczyną ze jakimś cudem nagrzewnica sie zapchała ?
byłe:
A4 b5 Sedan 1,8 ADR
A6 c5 Avant 2,4 AFL
A6 c5 Avant 2,5 BAU
A4 b5 Sedan 1,8 ADR
A6 c5 Avant 2,4 AFL
A6 c5 Avant 2,5 BAU
wiesz moze kup sobie plyn co2 choc sprzedaja go butelce wiec az taka ci nie jest potrzebna moze wjedz na jakis warsztat moze uda ci sie kupic troche plytnu do testu co2(zawartosciu spalin w plynie;p) jakis korek moze byc od kruka rurka do fermentacji rozgrzej silnik wlej plyn i jak jest co2 to sie zabarwi albo nie ci zrobia test sami ale badz przy tym
no bo jakis ci tam wejzer wybija to moze pcha ci cisnienie cos. a przy odkreconym korku tez tam cos bedzie plyn szalal
a jak ci plyn leci tam jakims wezem to moze nowe opaski bo one sa stare i juz sie nie da tak dobrze ich scisnac
i tez nie takie proste tardycyjne opaski tylko lepsze sa te takie ze jest normalna srubka z paska nakretka no nie wiem jak to wytlumaczyc :D bo zwykle maja ciut plaskiego punktu jak sciaga ta tasme nacinana


