Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ANB 1.8 150 KM] Problem z odpalaniem. Logi do interpretacji

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
kamilvs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 28 paź 2012, 21:32
Lokalizacja: Zalesie k/Myszyńca

[ANB 1.8 150 KM] Problem z odpalaniem. Logi do interpretacji

Post autor: kamilvs » 24 lip 2014, 12:59

Witam. Mam problem z odpalaniem. Na ciepłym silniku nie ma z tym problemu. Ale na zimnym praktycznie nie ma szans żeby odpalił za pierwszym razem. Mogę kręcić go do woli bez skutku. Dopiero gdy odpuszczę i ponawiam próbę silnik odpala. Trochę to irytujące.
Błędy które mi wyskakują to:

17526 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16486 - Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia.

Jeśli trzeba zrobić logi to powiedzcie w które bloki mam wejść.
Dla jasnej sytuacji zamieściłem filmik.


[ Dodano: 2014-07-24, 12:59 ]
Pomoże ktoś? Może podpowiedzcie co mam w pierwszej kolejności sprawdzić.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2014, 17:05 przez kamilvs, łącznie zmieniany 1 raz.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 24 lip 2014, 13:58

Zrób na początek dynamicznie 002+033+115 na benzynie po kasowaniu błedów, dynamicznie czyli na trójce z gazem w podłodze.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kamilvs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 28 paź 2012, 21:32
Lokalizacja: Zalesie k/Myszyńca

Problem z odpalaniem. Logi

Post autor: kamilvs » 29 lip 2014, 17:02

Wreszcie zrobiłem logi. Z tego co widzę przeływka w ogóle nie dostaje napięcia. Może ktoś kto bardziej się zna będzie mógł coś więcej powiedzieć


http://vaglog.rtnet.pl/kamilvs15_180979.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 30 lip 2014, 13:23

No przepływka wogóle nie działa, wyjmij ja i zobacz przewody przy wtyczce, są tam dosyć delikatne i mógł któryś sie urwać, jak sa ok to trzeba jakąś inna przepływke podstawić.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kamilvs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 28 paź 2012, 21:32
Lokalizacja: Zalesie k/Myszyńca

Post autor: kamilvs » 30 lip 2014, 21:02

Sprawdziłem dziś przepływomierz i okazało się ze nie jest oryginalny. Moja wtyczka jest 4 pinowa a przepływka ma 5 pinów Napięcie na 1 i 3 pinie 1.4V także zasilanie dochodzi. Wychodzi na to że jakiś mechanik wsadził nie taki przepływomierz który powinien. Pójdę za radą Łukasza i może uda mi się znaleźć przepływke na podmianę a jeśli nie to czeka mnie spory wydatek na oryginalną

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 31 lip 2014, 12:14

Spokojnie kolego, jest wszystko w porządku tak ma być wtyczka ma cztery kable a przepływka ma piec pinów ale jeden jest wolny i tak jest w oryginale, sprawdziłeś jaki numer ma przepływka? tak czy inaczej jak wszystko dobrze podłaczone to i tak musisz podłaczyc inny przepływomierz do sprawdzenia.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl