[ ACK 2.8 193 KM] problem z gazem od -5 stopni
[ ACK 2.8 193 KM] problem z gazem od -5 stopni
witam mianowicie mam taki problem ze samochod jak przyjdzie temperatura ponizej -5 stopni to jak juz sie przelaczy na gaz chodzi dobrze a po paru kilometrach dioda na przycisku zaczyna pylgac tak szybko(taak samo pylga jak nie ma gazu ) i samochod jedzie dalej na benzynie a gaz jest. wina gazu to nie jest napewno.. reduktor nagrzewa sie dobrze.
cewka jakas moze przymarza i nie otwiera?
macie jakis pomysl co moze byc?
cewka jakas moze przymarza i nie otwiera?
macie jakis pomysl co moze byc?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
a to jest wogole taka mozliwosc?? nie wiedzialem nawet ze to mozna zmieniac czyli przzestawilo sie samo? chodzi o temperature zewetrzna??
[ Dodano: 2013-01-12, 22:30 ]
czy o temp gazu poprostu?
[ Dodano: 2013-01-12, 22:30 ]
czy o temp gazu poprostu?
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
przyczyn może być wiele tak jak kolega pisał może to być temperatura gazu ja mam u Siebie przełączanie przy +30 stopni ale również dobrze może być problem znany problem mianowicie na zimnym dawkowanie gazu ja miałem problem taki że mi przelewało gazem i go dusiło z nadmiaru gazu może ty masz za małą dawkę ustawioną przy zimnym silniku. jedź do gazownika i posprawdzajcie tak samo Ciśnienie gazu? jak się zachowuje reduktor temperatura? nie wiem w którym miejscu masz wpięcie w chłodzenie może nie wydala z ogrzaniem? może filter gazu jest przybrudzony kiedy był wymieniany?
filtry wymieniane z 2 miesiace temu. wydaje mi sie ze to cos moglo by przymarzac.. bo reduktor sie rozgrzewa dobrze przy 90 stopniach silnika nie dotkniesz reduktora wiec reduktor nie przymarza.
musze zobaczyc czy gaz dochodzi do wtryskiwaczy jak mi tak pylga szybko ta dioda. moze to ktoras cewka? czy nie?
[ Dodano: 2013-01-13, 10:42 ]
teraz bylem w sklepie i zauwazylem ze wogole nie chce sie przelaczyc na gaz.
jak przekrece kkluczyk to od razu tak szybko pylga jak by nie bylo gazu...
musze zobaczyc czy gaz dochodzi do wtryskiwaczy jak mi tak pylga szybko ta dioda. moze to ktoras cewka? czy nie?
[ Dodano: 2013-01-13, 10:42 ]
teraz bylem w sklepie i zauwazylem ze wogole nie chce sie przelaczyc na gaz.
jak przekrece kkluczyk to od razu tak szybko pylga jak by nie bylo gazu...
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ale zauważ że czujnik temperatury gazu masz za reduktorem i przy mrozach gaz będący w układzie również ma ujemną temperaturę. Dlatego jeśli masz w programie ustawione np minimalną temperaturę gazu na zero stopni, to reduktor będzie ciepły a sterownik nie przełączy.brzozek91 pisze: bo reduktor sie rozgrzewa dobrze przy 90 stopniach silnika nie dotkniesz reduktora wiec reduktor nie przymarza.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
instalacja to bodajze oscar
[ Dodano: 2013-01-15, 20:59 ]
bylem u gazownika i na komputerze byl blad brak wtrysku benzyny i gazownik stwierdil ze komputer padl nie wime czy mu wierzyc czy nie
[ Dodano: 2013-01-15, 21:00 ]
co myslicie??
[ Dodano: 2013-01-19, 23:04 ]
sterownik byl walniety wiec temat uwazam za zamkniety
[ Dodano: 2013-01-15, 20:59 ]
bylem u gazownika i na komputerze byl blad brak wtrysku benzyny i gazownik stwierdil ze komputer padl nie wime czy mu wierzyc czy nie
[ Dodano: 2013-01-15, 21:00 ]
co myslicie??
[ Dodano: 2013-01-19, 23:04 ]
sterownik byl walniety wiec temat uwazam za zamkniety
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km