Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 1.8T] próba sprawdzenia przepływomierza

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

[C5 1.8T] próba sprawdzenia przepływomierza

Post autor: studentpollub » 17 gru 2009, 15:39

Witam! Panowie od jakiegoś czasu mam problem ze spadkiem mocy auta! Wydaje mi się że nie wciska ono jak przystalo na 180 KM! Mam nowe świece i filtry wszystkie! Czyściłem i adaptowalem przepustnice oraz czyściłem przepływkę! Nie dało to żadnych zmian! Na Vagu nie ma błędów! Obroty zafalują bardzo leciutko i bardzo rzadko. Dziś odłączyłęm przepływkę i przejechałem sie bez niej no i auto gorzej się wkręca i bardziej obroty falują! Dlatego moje pytanie moje brzmi czy szukać innej przepływki czy to raczej nie w tym moj problem!

Dodam jeszcze że turbina OK oraz nie zauważam żadnych uszkodzonych przewodów itp.

Wiem że muszę zrobić logi ale chciałem się jeszcze Was poradzić!


Pozdrawiam i Wesołych ÂŻyczę! <mikołaj>

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 17 gru 2009, 16:59

studentpollub pisze:Dziś odłączyłęm przepływkę i przejechałem sie bez niej no i auto gorzej się wkręca i bardziej obroty falują!
wygląda to na normalne objawy odpięcia przepływki
na vagu można sprawdzić przepływ powietrza, (w drugim kanale jak dobrze pamiętam) gdzieś na forum jest podany przykład ile powinno być, wzrokowo pamiętam, że to pierwsza pokazywana po prawej

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 17 gru 2009, 18:10

No dzieki Kolego! To znaczy że jak odlączyłem przepływke i zacząl sie ''gorzej'' zachowywac to jeszcze nie oznacza tego że jest ona dobra?

Jakoś oczytywałem niedawno dawki powietrza tylko że na postoju i pokazywał coś chyba 32(jednostki nie pamietam) i jak dodawałem gazu to te wskazania rosły! Ale na wszelki wypadek poszukam jeszcze tych dawek na forum i sprawdze jeszcze raz! Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 17 gru 2009, 20:59

studentpollub pisze:To znaczy że jak odlączyłem przepływke i zacząl sie ''gorzej'' zachowywac to jeszcze nie oznacza tego że jest ona dobra?
po odłączeniu przepływki auto to muł, tak najprościej to się opisuje
przepływka przeważnie pada powoli (niestety) bo gdyby padała odrazu, każdy wiedziałby czego wina
w Twoim przypadku najlepiej odżałować te ok 100 zeta i pojechać na hamowanie, zaraz będziesz wiedział ile kucy działa poprawnie

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 18 gru 2009, 11:42

A zamiast hamowni jakbym kogoś znalazł do pomocy i zrobił logi dynamiczne to czy wtedy będzie na 100% wiadomo co i jak z autem??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja