Witam serdecznie!
Mam problem z pompą paliwa. Pacjent to A6 C5 1.8 T APU sedan. Miałem wsadzoną pompę o kodzie 8E0 906 091 C, która została wymieniona, ponieważ nadszedł jej czas. Jednak po wymianie gdy jest ok 1/4 , 1/5 baku odcina silnik, poprostu gaśnie samochód. Był sprawdzany pływak, wszystko podokrecane, nic nie zostało nie. Mechanik zrobił to jak należy. Problem w tym, iż wsadzony jest zamiennik magnetti marreli i chyba to jest przyczyną. Nigdzie nie mogę znaleźć pompy o podanym powyżej kodzie. Czy koniecznie musi być ona identyczna z kodem wyżej?. Jeśli nie to pompę z jakim kodem mogę tam wsadzić? Potrzebuję pomocy najlepiej jak najszybciej.
[APU 1.8 150 KM] Pompa paliwa problem
[APU 1.8 150 KM] Pompa paliwa problem
Ostatnio zmieniony 13 maja 2019, 22:50 przez najs69, łącznie zmieniany 1 raz.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2961
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
najs69, pompa paliwa poza oryginalnym to najlepsza firma Magneti Marelli. To nie jest Chińska kupa. 
Widzę że masz 1998r z A6 C5 1.8T APU. Czy na pewno miałeś 8E0 906 091 C? Dlaczego? Zobacz, moje zdjęcia... moja regeneracja pompy.
Wydaje mi się że powinieneś mieć nr pompy 8E0906087D. Tak sądzę. Może facet zmienił inną i zostaje benzyna w baku. Ewentualnie coś się dzieje z pływakiem. Pływak jest przed pompą i nic nie jest zmienione. Albo warsztatowiec źle ustawił i ostro zamknął. Spójrz dokładnie, załącznik.
Kolejna sprawa... udane firmy internetowe w PL z częściami ("sajgonki, skośne oczy") zupełnie nie kumają. Wklejają numery np z jedną pompą: 3456345, 5734234, 45634544t, 33456234E, 3454677P, 230P553D itd itd. Trzeba serio znać się na tym i NIGDY! nie kupować "na gorącym półmisku"

Widzę że masz 1998r z A6 C5 1.8T APU. Czy na pewno miałeś 8E0 906 091 C? Dlaczego? Zobacz, moje zdjęcia... moja regeneracja pompy.
Wydaje mi się że powinieneś mieć nr pompy 8E0906087D. Tak sądzę. Może facet zmienił inną i zostaje benzyna w baku. Ewentualnie coś się dzieje z pływakiem. Pływak jest przed pompą i nic nie jest zmienione. Albo warsztatowiec źle ustawił i ostro zamknął. Spójrz dokładnie, załącznik.
Kolejna sprawa... udane firmy internetowe w PL z częściami ("sajgonki, skośne oczy") zupełnie nie kumają. Wklejają numery np z jedną pompą: 3456345, 5734234, 45634544t, 33456234E, 3454677P, 230P553D itd itd. Trzeba serio znać się na tym i NIGDY! nie kupować "na gorącym półmisku"

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.