Witam mam problem z pompa paliwa. Wyła mi dosyc głośno jak stary odkurzacz do tego dochodziło brak mocy, lekkie szarpanie, brak reakcji na pedał gazu. Wymienił mi kolega mechanik na używana ale z innego silnika tzn oznaczenia w innej obudowie. Paliwo szło przez oryginalne rurki ale on mi zmienil na gumowa wzmocniona ktora byla wsadzona do pompy. Wszystko bylo ok az znowu zrobilo sie to samo, wiec sam ja wyciagnalem a tam waz byl caly rozszarpany. 2 razy mi tak zrobiło potem ogarnalem oryginalna rurke ale ta jego pompe rozwalilem bo za mocno scisnalem zacisk i peklo. Zamowilem uzywana z calym kompletem koszyczkiem wezykami dekielkiem. Wszystko cacy odpalil od strzala aleee odrazu wyje;/ od czasu do czasu przestaje wyc ale tylko na chwile, nie ma zadnego szarpania. Po paru dniach po odpaleniu obroty tak skacza ze potrafi mi zgasnac albo poskacza i jest ok. Czasami tez trzesie trochę autem. I mam wrazenie ze przyspiesza ale bez szalu nie ma takiego wbicia w fotel wiem ze to spore auto i 150 koni to nie wiele ale wydaje mi sie ze jest slabe. Wszystkie objawy mialem gdy zaczely sie problemy z pompa. Takie skakanie obrotow to moze byc prze znia? Bo przy kreceniu kierownica tez skacza do konca jak krece to duzo spadaja. To tak jak by paliwa za malo leci takie mam wrazenie. Filtr mialem wymieniony. Dam go chyba do jakiegos mechanika zeby go sprawdzili. Chce kupic nowa lepszej firmy czy moge zakupic taka
Mayle
czy dołozyc do tej
VDO
Samej pompy nie moge znalezc same jakies tansze zamienniki sa.
tutaqj mam nawet VDO tansza 100 zł
VDO
Pompa paliwa Audi a6 c5 1.8t 1998 AEB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
Podlączałeś Vaga? Komputer widzi jakieś błędy w silniku? Też borykam się teraz z pompą paliwa z tym że u mnie nie było wycia ani żadnych błędów tylko porostu samochód nie chce zapalić i teraz właśnie szukam jakiejś pompy. Jeżeli filtr paliwa wymieniłeś to musisz sprawdzić jeszcze przewody bo były przypadki że ktoś zakładał nowa pompę a ona dalej wyła i okazało się że winowajcą był zatkany przewód powrotu. Do sprawdzenia też regulator ciśnienia paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
oj właśnie nie podłączałem, ale jutro podjadę i mi sprawdzą. Fajnie by było jak by był zatkany 
przed zakupem wolałbym wiedzieć. Tylko teraz jak miałem inna pompę to wszytko było ok prócz tego że rozrywało wężyk. A tą oryginalną używaną wsadziłem i od razu wycie, sprzedawca zapewniał że była sprawdzana. Na razie na tej jeżdżę jest wycie i nic po za tym. Jak chce to obroty ładnie łapie po odpalenie więc sam nie wiem co i jak

przed zakupem wolałbym wiedzieć. Tylko teraz jak miałem inna pompę to wszytko było ok prócz tego że rozrywało wężyk. A tą oryginalną używaną wsadziłem i od razu wycie, sprzedawca zapewniał że była sprawdzana. Na razie na tej jeżdżę jest wycie i nic po za tym. Jak chce to obroty ładnie łapie po odpalenie więc sam nie wiem co i jak
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo