Moja ETKA pokazuje tylko jeden numer czujnika dla Twojego auta i jest to
1J0 907 660 B. W zamienniku będzie to
HELLA 6PR 008 079-041 .
Jeśli chodzi o szukanie części, gdy podane są zakresy numerów VIN, to należy swój nieco uprościć. Usuwamy oznaczenie marki (WAU), znaki uzupełniające, które nie mają żadnego znaczenia (4, 5, 6 i 9 pozycja) oraz literę oznaczającą miejsce produkcji (11 pozycja). Po tym zabiegu zostaje 4B-Y-109 550. Literka Y oznacza rok modelowy 2000, a ostatnie sześć cyfr to taki "numer seryjny". Oczywiście 4B to kod A6 C5.
1) od 4B-W-000 001 do 4B-2-200 000 - oznacza auta, które są od roku modelowego 1998 (literka W) do końca roku modelowego 2002 (cyferka 2),
2) od 4B-3-000 001 do 4B-5-050 000 - oznacza auta, które są od roku modelowego 2003 do końca produkcji, czyli rok modelowy 2005.
Czasami podział wypada w ciągu danego roku modelowego i wtedy patrzymy na 'numer seryjny', np.:
a) do 4B-2-150 000 ( >> 4B-2-150 000 )
b) od 4B-2-150 001 ( 4B-2-150 001 >> )
Zdarza się też podział na trzy, ale wszystko jest analogicznie, np.:
a) do 4B-2-050 000 ( >> 4B-2-050 000 )
b) od 4B-2-050 001 do 4B-2-150 000 ( 4B-2-050 001 >> 4B-2-150 000 )
c) od 4B-2-150 001 ( 4B-2-150 001 >> )
W nawiasach napisałem, jak to wygląda w ETCE

.
[ Dodano: 2018-08-04, 23:00 ]
Nawet jakbyś miał rozkodowany VIN, to ETKA i tak nie będzie podpowiadać numerów, ponieważ dopasowanie dla A6 działa dopiero od roku modelowego 2002. Dlatego dopiero od tego roku w górę są zielone kropki, gdy wybierze się A6 w ETCE.