[A6 C5] Piszczenie koło przepustnicy
[A6 C5] Piszczenie koło przepustnicy
W związku, że samochód stoi to próbuje zniwelować wszystkie wcześniejsze usterki ale z tą rzeczą zwracam się o pomoc do was.
Więc problem jest taki, że od jakoś niedawna po przekręceniu stacyjki i kiedy włączają się wszystkie kontrolki z pod maski dobiegało piszczenie.
Udało mi się zlokalizować ze dobiegało ono z okolic przepustnicy.
Dokładnie to zaznaczyłem na zdjęciu żeby nie było wątpliwości
http://img688.imageshack.us/i/pikczer.jpg/
Z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc ; )
Więc problem jest taki, że od jakoś niedawna po przekręceniu stacyjki i kiedy włączają się wszystkie kontrolki z pod maski dobiegało piszczenie.
Udało mi się zlokalizować ze dobiegało ono z okolic przepustnicy.
Dokładnie to zaznaczyłem na zdjęciu żeby nie było wątpliwości
http://img688.imageshack.us/i/pikczer.jpg/
Z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc ; )
Witam
A czy to piszczenie tra chwilke czy caly czas???
Mam dokladnie ten sam rok samochodu i silnik co ty 1.8t apu
I nie jestem pewien (tak mi sie wydaje ale musze to sprawdzic ze po przekreceniu kluczyka tez mam taki cichy piii ale to doslownie prze 2 max 3 sekundy)
A czy to piszczenie tra chwilke czy caly czas???
Mam dokladnie ten sam rok samochodu i silnik co ty 1.8t apu
I nie jestem pewien (tak mi sie wydaje ale musze to sprawdzic ze po przekreceniu kluczyka tez mam taki cichy piii ale to doslownie prze 2 max 3 sekundy)
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
jak mozesz to nagraj to i wrzuc na youtuba, nie wiem moge sie mylic ale taki chwilowy pisk i tikniecie w momencieprzekrecenia kluczyka przed rozruchem silnika to chyba normalne. Przynajmniej u mnie cos takiego wystepuje (ale nie wiem czy piszemy o tym samym)
Niech inni własciciele 1.8T se wypowiedza. A z tego co zauważyłem to nasze APU sa w mniejszosci...
Niech inni własciciele 1.8T se wypowiedza. A z tego co zauważyłem to nasze APU sa w mniejszosci...
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Postaram sie ale nie obiecuje bo za godz koncze nocke i wracam do domu spac
A ba tym zimnie nie chce mi sie wystawac
Ale moze mi sie uda
Widze ze remoncik robisz.
Ja tez jak kupilem swoje to mu na dzien dobry walnolem remoncik - mialem uszczelke pod glowica walnieta to odrazu przy rzebranym silniku do wymiany poszly pierscienie tlokowe i uszcz. pod zaworami, nowa trubawka + rozrzad, pompy wody, wszystkie filtry i przewody podcisnienia, uznalem ze jak robic to konkretnie 
I silniczek dostal druga mlodosc.


Widze ze remoncik robisz.


I silniczek dostal druga mlodosc.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
No robie robie, samochod mam juz rok w sumie
A ty sam wymieniales uszczelke? trudne to było? Ja pewnie jak juz wszystko rozbiore to wiekszosć wymienie
Bo tutejszym mechanikom jakos boje sie zaufac i do tego jak sam zrobie to nie musze placic za robocizne
a tak to padło mi turbo i uszczelka w tym samym momencie wiec teraz stoi i czeka na czesci :D



Uszczelke razem z planowaniem głowicy robił mechanik (nigdy teo nie robiłem wiecd sie za to nawet nie brałem) Ja własnie kupiłem nowa turbine w anglii za bardzo przysstepna cene cos około 250 funciaków.
Ps. Jak zmieniasz turbawke to zainwestuj odrazu w nowy zawór DV boscha albo zamontuj FORGE FMDVSPLTR - fajny zamiennik z mozliwoscia upuszczania powietrza (cos w rodzaj BOV) i zaprojektowany specjalnie pod 1.8T
Ps. Jak zmieniasz turbawke to zainwestuj odrazu w nowy zawór DV boscha albo zamontuj FORGE FMDVSPLTR - fajny zamiennik z mozliwoscia upuszczania powietrza (cos w rodzaj BOV) i zaprojektowany specjalnie pod 1.8T
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
DV Forge 007 jak pisałem sa one zaprojektowane pod nasze silniki i masz tam regulacje upuszczanego powietrza, także mozna ja łatwo dostroic zeby ECU nie zwariował.
Nie polecam wstawiania innych BOV bo ci komputer zwariuje.
Nie polecam wstawiania innych BOV bo ci komputer zwariuje.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Nie, ja wstawiłem nowy oryginał DV boscha jak zmieniałem turbinke, ale bede chciał sobie to wtawic jak bede miał przypływ gotówki. Ale narazie to musze wymienic przedni zderzak bo naderwałem sobie trochej na krawezniku
Jesli sobie go wstawisz to daj znac jak to chodzi bo ciekawy jestem.
[ Dodano: 2011-02-24, 20:25 ]
Ps. Spedziłem 2 lata w UK i powiem ci że warto sobie tam inwestować w czesci bo sie opłaca (jednak zarobki tam pozwalaja na bawienia sie w rózne ciekawe modyfikacje fury) Tylko mechanicy sa drodzy
ale jesli umiesz sam ogarnac sprawy mechaniczne to naprawde sie opłaca. Ja zrobiłem sobie remont silnika i pare innych drobnych spraw - robocizna (ja niestety musiałm skorzystać z usług mechanika bo nie miałem warunków do tego zeby samemu sobie to zrobic) razem z czesciami wyszło mnie 1200 fuli także nie jest zle - ale samochód stał miesiac u mechaniora.

Jesli sobie go wstawisz to daj znac jak to chodzi bo ciekawy jestem.
[ Dodano: 2011-02-24, 20:25 ]
Ps. Spedziłem 2 lata w UK i powiem ci że warto sobie tam inwestować w czesci bo sie opłaca (jednak zarobki tam pozwalaja na bawienia sie w rózne ciekawe modyfikacje fury) Tylko mechanicy sa drodzy

Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
A takie zgrzytanie jakby zwarcie tez moze byc?Camel- pisze:Piszczenie koło przepustnicy ma związek z jej adaptacją i testem (skrajnych) położeń. Jak piszczy to dobrze. Znaczy, że działa.
rasti86
Ja mam u siebie podjazd pod domem takze miejsce jest, fakt rzeczy sa tanie. Jedynie boje sie z wymiana uszczelki ale bedzie dobrze: ) jezeli upie bova to napewno napisze co i jak

Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 20:37 przez Boobie, łącznie zmieniany 1 raz.