Witam,
powód dla którego jestem na forum jest prosty...noszę się z zamiarem zakupu autka Audi A6 C5 2.8 Quattro
Poczytałem jużo tej konkretnej wersji, jednak nie znalazłem konkretnego posta który zbierałby wszystkie informacje i opinie użytkowników w całość.
Nie wiem co o tym sądzicie ale myślę, że taki post mógłby być pomocny dla zainteresowanych tym modelem. Post mógłby wyglądać tak, że właściciele uzupełnialiby odpowiedzi na przygotowane wcześniej pytania.
Moja propozycja to:
1. Jak długo jeździsz A6 C5 2,8 - jaki dystans?
2. Jaki obecnie przebieg ma Twoje auto?
2. Czy masz zainstalowaną instalację LPG? Jeśli tak to jaką? Jakie masz uwagi odnośnie działania instalacji w Twoim aucie?
3. Jakie spalanie mieszane/trasa/miasto?
4. Serwisowanie, czyli krótko mówiąc co musiałeś w aucie zrobić od kiedy jesteś jego właścicielem?
5. Ocena ogólna, czyli subiektywne odczucia właściciela V6 :D
Mam nadzieje, że mój pomysł spotka się z akceptacja.
Z góry dziękuję właścicielom takiego auta, za opisanie swoich doświadczeń.
Pozdrawiam,
[C5 A6 2.8]Opinie - Uwagi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
a proszę bardzo:
1. niecały rok - jakieś 20 tys km
2. prawie 250 tys km
2. tak. sterownik stag300, reduktor KME Gold, wtryski magic jet, butla w kole
3. cały czas w granicach 15l/ 100 km - nie rozdzielam na miasto/ trasa bo nigdy nie jeźdze ani w samym mieście ani na samej trasie. Jezdżę jak lubie a nie tak żeby jak najmniej spalił
4. rozrząd, alternator, klocki przód, skrzynia biegów tip, teraz leży i czeka na przypływ chęci do roboty cały wielowahacz
5. zostaje na dłużej
1. niecały rok - jakieś 20 tys km
2. prawie 250 tys km
2. tak. sterownik stag300, reduktor KME Gold, wtryski magic jet, butla w kole
3. cały czas w granicach 15l/ 100 km - nie rozdzielam na miasto/ trasa bo nigdy nie jeźdze ani w samym mieście ani na samej trasie. Jezdżę jak lubie a nie tak żeby jak najmniej spalił

4. rozrząd, alternator, klocki przód, skrzynia biegów tip, teraz leży i czeka na przypływ chęci do roboty cały wielowahacz
5. zostaje na dłużej

1. rok, 50 tys.
2. 275 tys km
2. tak. sterownik stag300, reduktor KME silver, wtryski valtek (dają rade ale nie
polecam na dłużej), butla 45l w kole. jak dobry gazownik to auto idealne do zagazowania.
3. minimalne 12,5l/ 100 km max 16/100km, średnio 14l/100 lpg - nie narzekam.
4. komplet wahaczy febi (po 37tys szykuje się ponowna wymiana też chyba febi wezme), raz na 10-15 tys jestem u gazownika, pozatym egzemplarz wzorowy bo nic się nie dzieje, v6 praktycznie bezawaryjne w moim przypadku.
5. 2,8 v6 naprawde polecam a jak na lpg go przerobić to tylko jezdzić!
Jak wybierzesz jeszcze quattro to idealna sprawa ja mam fwd to troche załuje że nie quattro ale pozatym to super.
2. 275 tys km
2. tak. sterownik stag300, reduktor KME silver, wtryski valtek (dają rade ale nie
polecam na dłużej), butla 45l w kole. jak dobry gazownik to auto idealne do zagazowania.
3. minimalne 12,5l/ 100 km max 16/100km, średnio 14l/100 lpg - nie narzekam.
4. komplet wahaczy febi (po 37tys szykuje się ponowna wymiana też chyba febi wezme), raz na 10-15 tys jestem u gazownika, pozatym egzemplarz wzorowy bo nic się nie dzieje, v6 praktycznie bezawaryjne w moim przypadku.
5. 2,8 v6 naprawde polecam a jak na lpg go przerobić to tylko jezdzić!
Jak wybierzesz jeszcze quattro to idealna sprawa ja mam fwd to troche załuje że nie quattro ale pozatym to super.
1. 2,5roku 90 tys.
2. 290 tys. km
3. Tak BRC z bezposrednim wtryskiem, dzialanie bez wad
4. Od 12L do 17L
5. Na poczatek rozrzad (przy okazji oczywista sprawa pompa wodna,rozrusznik,alternator itp.itd.) komplet wahaczy ,klima ,hamulce(przod tyl)
6. 2.8 v6 goraco polecam lecz jezeli ktos oczekuje ze te prawie 200kucy cuda zdziala to sie bardzo rozczaruje moja max predkosc to 245km/h ale z bolem tzn duzo czasu potrzeba na taki wynik.Do 200 przyspiesza elegancko potem zaczynaja sie schody. Jak jest olej pilnowany to z silnikiem nie ma zadnych problemow
2. 290 tys. km
3. Tak BRC z bezposrednim wtryskiem, dzialanie bez wad
4. Od 12L do 17L
5. Na poczatek rozrzad (przy okazji oczywista sprawa pompa wodna,rozrusznik,alternator itp.itd.) komplet wahaczy ,klima ,hamulce(przod tyl)
6. 2.8 v6 goraco polecam lecz jezeli ktos oczekuje ze te prawie 200kucy cuda zdziala to sie bardzo rozczaruje moja max predkosc to 245km/h ale z bolem tzn duzo czasu potrzeba na taki wynik.Do 200 przyspiesza elegancko potem zaczynaja sie schody. Jak jest olej pilnowany to z silnikiem nie ma zadnych problemow
