Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] olej w wezu od intercoolera?

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6 C5] olej w wezu od intercoolera?

Post autor: peter124 » 14 gru 2010, 17:38

Witam dzisiaj przy okazji sciagania pasa przedniego odpinajac weze odd turbo do intercoolera zauwazylem sciekajacy z nich olej. Nie jestem kompletnym laikiem ale i nie ekspertem wiec pytam czy to oznacza ze turbo przecieka i jest do wymiany? Czy moze jakies ilosci oleju sa dopuszczalne. W czasie jazdy poki co nie zauwazylem zadnych oznak. Mam przed soba dluzsza trase(1000km) i nie chcialbym miec problemow a jestem za granica poki co. Prosze o odpowiedz.

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna

Post autor: Fascynat » 14 gru 2010, 18:07

Dokładnie wszystko zależy czy jest to tylko wieksze zapocenie czy raczej to ju już się leje jak z kranu.. ;-)
Człowiek chodzi i sie poci , auto jeżdzi - też ma do tego prawo.. :-P
Ogólnie zjawisko które opisujesz jest raczej normalną koleją rzeczy , można dostrzec to zarówno w benzynowcach jak i doładowanych klekotach..
Pierwsze oznaki olejowe potrafią pojawić się już przy stosunkowo niskich przebiegach i utrzymywać sie na podobnym poziomie jeszcze przez wiele tys.km..

gdecember
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: gdecember » 14 gru 2010, 18:08

witam kolege co do oleju w inter to z wlasnego doswiadczenia wiem ze jesli to jakiej znikome ilosci a nie w litrach liczone ilosci oleju to nie ma sie o co martwic Sam mam taki sam motor w swojej i juz 2 razy sciagalem pas przedni i troszku zawsze pocieklo ale tak z 100gram nie wiecej

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: peter124 » 14 gru 2010, 18:12