[A6 C5] olej w wezu od intercoolera?
[A6 C5] olej w wezu od intercoolera?
Witam dzisiaj przy okazji sciagania pasa przedniego odpinajac weze odd turbo do intercoolera zauwazylem sciekajacy z nich olej. Nie jestem kompletnym laikiem ale i nie ekspertem wiec pytam czy to oznacza ze turbo przecieka i jest do wymiany? Czy moze jakies ilosci oleju sa dopuszczalne. W czasie jazdy poki co nie zauwazylem zadnych oznak. Mam przed soba dluzsza trase(1000km) i nie chcialbym miec problemow a jestem za granica poki co. Prosze o odpowiedz.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
Dokładnie wszystko zależy czy jest to tylko wieksze zapocenie czy raczej to ju już się leje jak z kranu..
Człowiek chodzi i sie poci , auto jeżdzi - też ma do tego prawo.. :-P
Ogólnie zjawisko które opisujesz jest raczej normalną koleją rzeczy , można dostrzec to zarówno w benzynowcach jak i doładowanych klekotach..
Pierwsze oznaki olejowe potrafią pojawić się już przy stosunkowo niskich przebiegach i utrzymywać sie na podobnym poziomie jeszcze przez wiele tys.km..

Człowiek chodzi i sie poci , auto jeżdzi - też ma do tego prawo.. :-P
Ogólnie zjawisko które opisujesz jest raczej normalną koleją rzeczy , można dostrzec to zarówno w benzynowcach jak i doładowanych klekotach..
Pierwsze oznaki olejowe potrafią pojawić się już przy stosunkowo niskich przebiegach i utrzymywać sie na podobnym poziomie jeszcze przez wiele tys.km..
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Paliwo: Diesel
- Kontakt: