[ AML 2.4 165 KM] [A6 C5 2,4 + lpg] Odpalil zgasł i juz nie
[ AML 2.4 165 KM] [A6 C5 2,4 + lpg] Odpalil zgasł i juz nie
Witam mam problem
Auto odpaliło pochodziło jakieś 5 min zgasło i teraz kręci i nie odpala po jakimś czasie kręcenia zapala sie lampka oleju podłączyłem pod vag-a i błędy to :
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 552 C
Component: 2.4L V6/5V MOTR HS D03
Coding: 04202
Shop #: WSC 00561
1 Fault Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 B
Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004283
Shop #: BB 24332
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 G
Component: A6-Klimavollautomat D60
Coding: 00060
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 860 PX
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15
Coding: 02162
Shop #: WSC 00561
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0E2731575
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 A
Component: Zentralverriegelung D30
Coding: 04704
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
End -------------------------------------------------------
Co może być powodem samochód stał troche jakies 3 dni bez ruszania wcześniej jezdził jak trzeba.
Pozdrawiam
Auto odpaliło pochodziło jakieś 5 min zgasło i teraz kręci i nie odpala po jakimś czasie kręcenia zapala sie lampka oleju podłączyłem pod vag-a i błędy to :
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 552 C
Component: 2.4L V6/5V MOTR HS D03
Coding: 04202
Shop #: WSC 00561
1 Fault Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 B
Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004283
Shop #: BB 24332
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 G
Component: A6-Klimavollautomat D60
Coding: 00060
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 860 PX
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15
Coding: 02162
Shop #: WSC 00561
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0E2731575
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 A
Component: Zentralverriegelung D30
Coding: 04704
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
End -------------------------------------------------------
Co może być powodem samochód stał troche jakies 3 dni bez ruszania wcześniej jezdził jak trzeba.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 08:57 przez jelonpan, łącznie zmieniany 2 razy.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
jelonpan, sonda do wymiany jest poza konkursem, nie powoduje błąd sondy problemów z odpalaniem.
Jeszcze jedna sprawa:
Nie świeci Ci na zegarach kluczyk? Może to immo.
Przez ten czas co odpaliłeś auto co się działo?
Chodził normalnie, przerywał, falował, szarpał, jechałeś czy stał na wolnych obrotach?
Jeszcze jedna sprawa:
Nie świeci Ci na zegarach kluczyk? Może to immo.
Przez ten czas co odpaliłeś auto co się działo?
Chodził normalnie, przerywał, falował, szarpał, jechałeś czy stał na wolnych obrotach?
jak odpaliłem samochód stał w miejscu dzialal i nagle obroty na 0 zadnego szarpania falowania nic zgasł to odpaliłem jeszcze raz to odrazu zgasł i pozniej juz nic dziwne ze błedów nie ma sam juz nie wiem immo gasnie wiec to nie to na liczniku paliwo jest w jakim bloku moge sprawdzic ile jest paliwa (litrów) moze ktoś mi bak przebił ale jak tak to czenu nie ma swiecącej sie rezerwy nie mam pomyslu a wy ?
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
jelonpan, musisz poszukać, nie wiem gdzie w 2.4 jest,
ściągnij sobie to:
dload.php?action=file&id=32
tam znajdziesz obrazkowo gdzie wszystko jest.
Bezpieczniki masz za klapką z lewej strony deski rozdzielczej.
ściągnij sobie to:
dload.php?action=file&id=32
tam znajdziesz obrazkowo gdzie wszystko jest.
Bezpieczniki masz za klapką z lewej strony deski rozdzielczej.
bezpieczniki sprawdze jutro ale na przewód to nie mam czasu i ciepłego miejsca bo mróz straszny a szukać w taką pogode to zly pomysł. Co myslicie zeby dolać troche benzyny i spróbować z popychu odpalić ? Nigdy tego nie robiłem ale moze warto sprobować tylko zeby nic nie popsuć ! najgorsze ze vag nic nie pokazuje moze podacie bloki pomiarowe gdzie sprawdze ilość paliwa, immo czy działa i pompe paliwa a i napiecie na świecach bo chyba takie żeczy moge gdzieś sprawdzić.
Pozdrawiam i dziekuje
Pozdrawiam i dziekuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Zaznaczyłem na żółto złączkę na przewodzie doprowadzającym paliwo.
Wykorzystałem zdjęcie jakieś stare (nie mojego autorstwa, zaczerpnięte z tematu o odmie) bo u mnie też mróz i nie chce mi się wychodzić cykać fotki

Ale piszesz, że na gazie awaryjnie też nie odpala.
Zobacz w vagu czy przy kręceniu pokazuje obroty, tzn czujnik prędkości wału czy działa
Może na początek zacznij używać ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH
Znacznie to ułatwi nam czytanie Twoich postów
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
robsonb73, na gazie nie ma szans odpalić w tej temp.
Czujnik obrotu wału powoduje problemy z odpalaniem,
ale nie powoduje że auto nagle zgaśnie, jak już odpali to będzie chodził.
jelonpan, jak rozrusznikiem kręcisz i nie pali to na popych tez nie zapali.
Vagiem nie sprawdzisz świec, musisz wykręcić i obejżeć, jak dawno zmieniałeś?
Cewka zapłonowa to samo, ona może być przyczyną, jak nie ma iskry na świecach to cewka padła.
Immo- jak włączasz zapłon i ikonka kluczyka gaśnie to immo jest ok.
Czujnik obrotu wału powoduje problemy z odpalaniem,
ale nie powoduje że auto nagle zgaśnie, jak już odpali to będzie chodził.
jelonpan, jak rozrusznikiem kręcisz i nie pali to na popych tez nie zapali.
Vagiem nie sprawdzisz świec, musisz wykręcić i obejżeć, jak dawno zmieniałeś?
Cewka zapłonowa to samo, ona może być przyczyną, jak nie ma iskry na świecach to cewka padła.
Immo- jak włączasz zapłon i ikonka kluczyka gaśnie to immo jest ok.
Dzieki na informację i zdjecie zobacze we wtorek ten przewód, sory za interpunkcje ale pisałem przez telefon wiec dlatego tak to wyszło. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok. Awaryjnie na gazie nie pali ale może temperatura nie pozwala na odpalenie bo to sekwencja. A jak zdejme przewód paliwowy to nie będę musiał go jakoś odpowietrzyć ? Jak tak to moze jakiś link do postu jak to zrobić albo sam znajdę !
Jestem laikiem wiec licze na wyrozumiałość
Jestem laikiem wiec licze na wyrozumiałość

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Spoko
Nie będziesz musiał odpowietrzać układu paliwowego.
Tak sobie myślę, że jak masz możliwość to wstaw go na dzieĂą do ogrzewanego garażu i wtedy spróbuj na gazie odpalić.
Będzie to przynajmniej znaczyło że z prądem jest wszystko w porządku jak odpali.
I wiesz podładuj może jednak ten akumulator. Przy tej temperaturze będziesz kombinować, kręcić rozrusznikiem i padnie.
Nie będziesz musiał odpowietrzać układu paliwowego.
Tak sobie myślę, że jak masz możliwość to wstaw go na dzieĂą do ogrzewanego garażu i wtedy spróbuj na gazie odpalić.
Będzie to przynajmniej znaczyło że z prądem jest wszystko w porządku jak odpali.
I wiesz podładuj może jednak ten akumulator. Przy tej temperaturze będziesz kombinować, kręcić rozrusznikiem i padnie.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !